[Eskişehir - MT]

Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
len len lennn ağlattınız len beni,,,
şu türban meselesine bişeyler yazıp ortalığı karıştırıp gideyim dicektim, gözlerimden akan yaşlar unutturdu herşeyi,,, inş.,seneye kaldığımız yerden devam ederiz,
herkes kendine ii baksın, geldiğimde bıraktığım gibi bulmak dileğiyle ALLAH'a emanet olun,,,

dasvidanya esk.mt...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sana da çok teşekkür ederim ablacım,iyi dileklerin ve sen iyi ki varsın:rendeer:Özledim ya msn muhabbetlerini:wiinkk:

Evet cnm ya, ne dertleşir ne sohbetler ederdik, ben de özledim valla, bir düzen kurayım da yine döneriz o eski günlere :cherry:

Batan güneeeeeeş.Beni de al hesabı:queen:

Beni de beni de :queen:

mt eskişehir scooter team :queen::queen::queen: o kadar geziyom oralarda bi göremedim senin limuzincaazımı :mrgreen:

scooter team ama max. scooter team :bounce::bounce: :bounce:

benim siyahlimuzincağazım durup duruyor kapının önünde yaw, vişnelik mah. taraflarında kime sorsan gösterirler :mrgreen:

cok ozledım eskı gunlerı cookk..:salut::salut:

Eren ben de eski günleri çok özledim, Didem falan of ya, geçenlerde dükkana uğrayayım dedim ama nasip olmadı :salut:

herkes kendine ii baksın, geldiğimde bıraktığım gibi bulmak dileğiyle ALLAH'a emanet olun,,,

Biz de döndüğünde seni iyi görmek istiyoruz, sen de Allah'a emanet ol, hayırlı yolculuklar :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
3 tf cilerdik 2 tf ciler kaldık sinan abide bugun yarın satar rokkoyu ben tek tf ci olarak kalırım ve bir efsane oluruz motosiklet akımı gibiydik peeeh


ERSİN ' İM GÜLE GÜLE GİT GÜLE GÜLE GEL ALLAHA EMANET OL ALLAHIN HAYIRI ÜZERİNDE OLSUN BENDE OLAN TÜM HAKKIM HELAL OLSUN

Yeni plakayı ben tf çıkartırım Eray merak etme :wiinkk: Ya şaka maka bi motor alana kadar şu benim motoru beni idare edecek hale getirelim kazalı mazalı dikmeleri değiştiririm ön jant,ön-arka lastik değişecek o kadar :cat: Neyse günahı ödeyelimde ayağımızı yerden kessin mecbur arabayla çıkıyorum ama girecem bi yere yakında deli ediyo bu trafik beni :pr: Grenajları alsam mı yoksa grenajsız mı binsem diye düşünüyorum şimdi de :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
----------------------------------
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
----------------------------------

aytaç, saydım 34 karakter:queen::queen::queen:

hadi motorcular bunlar ne motoru bilin bakalım :) 2.yi bilemeseniz de olur ama ilkini bilmenizi beklerim :):):)

not: ikisi aynı motor değiller :)

s436ku0.jpg


s460gs8.jpg
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sınan alttakı scooter motoru gıbı duruyo??
usttekıde peugeot yada mobılet tır heralde??
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
üstteki zundap.alttakide egzantirik ayar vidası yanda olan bi motor.çıkaramadım yani:p

ersincim güle güle git.güle güle gel.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yanlıs umut yanlıs:D
bı daha dene:)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
usttekı eski bir 2 zamanlı pego , mobilet ,vs ait

alttaki 150 cc 4 zamanlı seyhan yada mondial kn vs

evet rusya yolcusu ersın kardesım ıle son fotografımız


 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
Yeni plakayı ben tf çıkartırım Eray merak etme :wiinkk: Ya şaka maka bi motor alana kadar şu benim motoru beni idare edecek hale getirelim kazalı mazalı dikmeleri değiştiririm ön jant,ön-arka lastik değişecek o kadar :cat: Neyse günahı ödeyelimde ayağımızı yerden kessin mecbur arabayla çıkıyorum ama girecem bi yere yakında deli ediyo bu trafik beni :pr: Grenajları alsam mı yoksa grenajsız mı binsem diye düşünüyorum şimdi de :cherry:

hamza temmuza ne kaldı şurda sabret kardeşim biraz.benim motor çıksın arada narkoz alcak kadar veririm ben sana boşu boşuna masraf etme o motora.

ersin güle güle kardeşim hayırlı yolculuklar.ben sana siparişi vermiştim demi.inşallah o zamana kadar evlenmem:queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gencler havalar kesın duzelmıs:D
racıngcıler cıkmıs pıyasaya:)
bugun bayaa bı denk geldım..
haftaya guzel hava oldugu bı gun toplanalım kahwaltıya falan gıdelım??
yada bı aksam posta bahce??
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
evet akşam üstü bende gördüm bi kaç kişi. bitane kırmızı r1 yanında da zzr1100 gördüm adaların orlarda... :) ama şimdi serin oldu hava tekrar. eve gelene kadar hafif üşüdüm :)

motorları bilen yokmu yav ? :)
ipucu: üsttekinin markası honda :) alttaki de 150cc :):):) :queen: :queen: :queen:

cüneyt abi olsa bilirdi belki. :)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
evet akşam üstü bende gördüm bi kaç kişi. bitane kırmızı r1 yanında da zzr1100 gördüm adaların orlarda... :) ama şimdi serin oldu hava tekrar. eve gelene kadar hafif üşüdüm :)

motorları bilen yokmu yav ? :)
ipucu: üsttekinin markası honda :) alttaki de 150cc :):):) :queen: :queen: :queen:

cüneyt abi olsa bilirdi belki. :)




ben bildim ama naber 150 c makıne zaten hondadan baskası ole 49 cc diye yazmaz yada ben daha yazanını gormedım

ersin aradı herkese selamı var
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
selam Eskişehir mt ahalisi.
Aleykümselam Eray abi sen de selam söylersin bidaha ki sefere..
Bugün sürpriz bir kararla Seyfo dayım,Yusuf abim,İsmail abim,Nuri ve ben sakarı ılıcalara damlayıp geldik.Birde ne görelim orada birileri var.kaçamak yaparkene yakalandı kendisi şuan belki misafir olarak ta olsa burdadır.Mehmet abimi gördük orda sonra biz iki çay,iki muhabbet...çıktık yola geri döndük Mehmet abimde hemen arkamızdan inişe geçmiş zaten.onuda uğurladım gün bitti.
Mutlu bir yaşam dilerim abi arkadaşınla.Birde ben alıştırabilirsem çok iyi olucak ama hayırlısı olsun:cherry:
Sinan abiii üstteki today değil mi yaaaw..
Herkese iyi geceler olsun...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
hamza temmuza ne kaldı şurda sabret kardeşim biraz.benim motor çıksın arada narkoz alcak kadar veririm ben sana boşu boşuna masraf etme o motora.

ersin güle güle kardeşim hayırlı yolculuklar.ben sana siparişi vermiştim demi.inşallah o zamana kadar evlenmem:queen::queen:

Ya Burak çekilir dert değil inan ya...Görüyorum milleti deliriyorum :pr: Senin motor narkoz niyetine değilde şeker niyetine gider haaa pek tatlı olur :cherry: Usta bakalım günahını ne çıkarcak motorun ona göre yaptırıcam...:cat:Yaptırsamda yaptırmasamda arada bi narkoz niyetine CBR600 bineriz ya :queen: :wiinkk: O zamana kadar evlenirsen sorun olmaz hemen yerini alırım ben senin :queen:

ben bildim ama naber 150 c makıne zaten hondadan baskası ole 49 cc diye yazmaz yada ben daha yazanını gormedım

ersin aradı herkese selamı var

Aleykumselam...Eray sende çok selam söyle bir dahaki konuşmanızda...

Günaydın Eskişehir MT...Hepinize bol güneşli hayırlı günler dilerim...:rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst