- Katılım
- 9 Haz 2007
- Mesajlar
- 695
len len lennn ağlattınız len beni,,,
şu türban meselesine bişeyler yazıp ortalığı karıştırıp gideyim dicektim, gözlerimden akan yaşlar unutturdu herşeyi,,, inş.,seneye kaldığımız yerden devam ederiz,
herkes kendine ii baksın, geldiğimde bıraktığım gibi bulmak dileğiyle ALLAH'a emanet olun,,,
dasvidanya esk.mt...
şu türban meselesine bişeyler yazıp ortalığı karıştırıp gideyim dicektim, gözlerimden akan yaşlar unutturdu herşeyi,,, inş.,seneye kaldığımız yerden devam ederiz,
herkes kendine ii baksın, geldiğimde bıraktığım gibi bulmak dileğiyle ALLAH'a emanet olun,,,
dasvidanya esk.mt...
