[Eskişehir - MT]

Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
mt tarihinde kendi çapımda bi ilk yapıyorum saat 8:30 mt ye msj yazıyorum:):)zuha..fırsat bu fırsat;;Hadiya uyanmadınızmı bak herkez işinin başına döndü uyanın mt demekten kendimi alamıyorum ve direk yatıyorum çok yorgunum 10 saat yol gelınce böle oluyo galiba Yahya Abikullağını çınlattım 2 gundur baya abi:):)kusurabakma:rendeer::cherry::p:mrgreen:

ersin güle güle kardeşim...:king:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
Günaydınlar arkadaşlar Faruk bugün erken gelmişsin ama dün akşam dersinde seni yok yazdık ona göre rapor getirmen lazım sınıfta kalıcan yoksa:p Diğer arkadaşlar hadi Yok yazılacaksınız bakın:mrgreen:
 
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
günaydın Eskişehir MT.
bu havalardan sonra artık bende yollardayım. sabah işe motorumla geldim. çalışmadı sabah 35ytl ye mal oldu. bujiler değişti akü şarz edildi. işe geç kalıp hastanedeki randevumada yetişememem cabası tabi.
ama umarım artık böyle kötü şakalar yapmaz bana.::yanliss:

arkadaşlar Ankara yolu sakarya hastanesi kavşağında radar kontrolü var az kalsın yakalanıyordum.
önce durduracak gibi oldular sonra sadece baktılar bende fırsattan yararlanıp görmezden gelip gazladım. bi durdursalar zor kurtulurdum ya neyse
ilk günün hatırına bişey olmadı.:cherry::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Radar ve belge kontrollerini sıklaştırdılar son zamanlarda bende arabayla giriyordum radara dün...Yine sakarya hastanesi yakınlarındalardı ama biraz daha otogara doğruydu bu...Hepinize bol güneşli bol kazançlı bir gün dilerim....:wiinkk:
 
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
Radar ve belge kontrollerini sıklaştırdılar son zamanlarda bende arabayla giriyordum radara dün...Yine sakarya hastanesi yakınlarındalardı ama biraz daha otogara doğruydu bu...Hepinize bol güneşli bol kazançlı bir gün dilerim....:wiinkk:

haklısın. aksine yarın yine sakarya hastanesine gidecem. bir altarnatif yol lütfen.:bounce: daha eskişehiri bilmiyorum ara yolları falan. kontrol tam olarak ankara yönünü sakarya hastanesinin ordaki ışıklara 100 metre falan.
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
haklısın. aksine yarın yine sakarya hastanesine gidecem. bir altarnatif yol lütfen.:bounce: daha eskişehiri bilmiyorum ara yolları falan. kontrol tam olarak ankara yönünü sakarya hastanesinin ordaki ışıklara 100 metre falan.

Sen tam nerede olduğunu söylersen belki bir yol önerebilirim ama dikkat çekmezsen sorun olacağını sanmam abi çünkü belge kontrollerini daha çok merkezi bölgelerde yapıyorlar yani Ankara yolundaki büyük ihtimalle hız kontrolü için oradadır yani hız yapmazsan sorun olmaz diye düşünüyorum yanlarından geçer gidersin :cat:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
üstteki c 50 deme:p
alttakide o zmn bahne

çok yaklaştın umut :)

selam Eskişehir mt ahalisi.
Mutlu bir yaşam dilerim abi arkadaşınla.Birde ben alıştırabilirsem çok iyi olucak ama hayırlısı olsun:cherry:
Sinan abiii üstteki today değil mi yaaaw..
Herkese iyi geceler olsun...

hiç sorma ahmedim. korkuyolar binemezlermiş :pr::pr:yürütüyolar bizi böle işte. bak memedinki cross'a binmiş bizimki scootera binmiyo :silent:



haklısın. aksine yarın yine sakarya hastanesine gidecem. bir altarnatif yol lütfen.:bounce: daha eskişehiri bilmiyorum ara yolları falan. kontrol tam olarak ankara yönünü sakarya hastanesinin ordaki ışıklara 100 metre falan.

tam olarak nerde otuyurosun sen vira ? isminin unuttum :) valla eskişehiri tam biliyosan eğer taaaaaa şato işkembenin oralardan ordu evinin oralardan gircen ara sokaklara çevre yolunu bulcan. ışıklardan da atlıyvercen karşıya :)

işte 1984 model honda CB50 . bizim sevistekinin aynısı bu turuncu.
honda1984cb50pp1.jpg


faruk dayının napıyon:p bak senin motorun babasının dedesinin babasının kayınço'su :queen: :queen:

ilk ybr.yarı otomatikmiş galiba yanda automatic yazıyo anlayamadım ne anlama geldiğini:)

ybr1251988lq2.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Sinan abii sen baya bi taktın bu ybr olayına ya hadi hayırlısı olsun inş.:cherry:
Al bi MZ sen de katıl MZ cilere.Eren abimin dediği gibi MZ MZ gezeriz:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 zamanlı ve honda:)
bende mz ı toplarken bu krank nası donuyo dıyodum ama masallah canawar gıbı donuyo:D
acıklama: 2 zamanlı :):)

gencler MARMOK festıvalı ıcın plan yapan warsa parmak kaldırsın..
cuneyt abı we ben gıtmek ıcın planlara basladık bıle..
motorla yaklasık 10-12 saat surcek bı yolculuk.(yolda telef olacaz o kesın :D )..1 hafta denız kıyısında motosıklet festıvalı..
ve dondukten 1 hafta sonra EMOK :)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Ben bu yaz motorla Çeşme'ye gideceğim için MARMOK düşünmüyom... :mrgreen:

Ama EMOK'a herkesi beklerim... :p
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
2 zamanlı ve honda:)
bende mz ı toplarken bu krank nası donuyo dıyodum ama masallah canawar gıbı donuyo:D
acıklama: 2 zamanlı :):)

gencler MARMOK festıvalı ıcın plan yapan warsa parmak kaldırsın..
cuneyt abı we ben gıtmek ıcın planlara basladık bıle..
motorla yaklasık 10-12 saat surcek bı yolculuk.(yolda telef olacaz o kesın :D )..1 hafta denız kıyısında motosıklet festıvalı..
ve dondukten 1 hafta sonra EMOK :)

O zamana kadar alırsam bi motor benimde aklımda gitmek ama bakalım ne olacak :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GÜnaydın Eskişehir, kim nereye gidiyor kim nereden geliyor anlamıyorum, Faruk 10 saat yol diyor, Volkan 1 hafta yok sonra 2 satır yazıyor :cherry:

Anlamadığım bir şey var, Mehmet birisi ile mi tanışmış, dedikodu oldu biraz ama neyse :cherry:

Bu arada iyi yırtmışsın Vira, paran cebine kalmış :mrgreen: Geçmiş olsun :bounce:

hiç sorma ahmedim. korkuyolar binemezlermiş :pr::pr:yürütüyolar bizi böle işte. bak memedinki cross'a binmiş bizimki scootera binmiyo :silent:

Herkes bayan kişi ben gibi korkusuz ve cesur değil işte, cross a bırak artçı olmayı ben kendim bile binerim beee :p

tam olarak nerde otuyurosun sen vira ? isminin unuttum :) valla eskişehiri tam biliyosan eğer taaaaaa şato işkembenin oralardan ordu evinin oralardan gircen ara sokaklara çevre yolunu bulcan. ışıklardan da atlıyvercen karşıya :)

En son yol tarif ettiğimde insanlar neredeyse kayboluyorlardı ama senin tarifin benimkini geçti.
Ara sokaklardan çevre yolunu nasıl bulacağız, onu da tarif et de tam olsun :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
günaydın Eskişehir MT.

günaydın diyoruz ama öğleden sonraya kadar kimse gelmiyor siteye:queen:
en iyisi sitede olan MT üyeleri GÜNAYDIN. Yaşasın erkenci MTciler:rendeer:
 
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
156
ülkemizi batırıyorlar ya.telekom,petkim derken şimdi de tekel amerikalılara satıldı..satılmadık kurum kalmadı..sanırım oy akp ye oy verenler artık pişmanlık duyuyorlardır...bulunduğun doğduğum büyüdüğüm belde de kapatılma kararı ile karşı karşıya.muttalıp belediyesinin geçmişi ne tepebaşı ne odunpazarı nede eskişehire kıyaslanabilir..700 yıllık geçmişe sahip belediyemiz.belediye oluş tarihi bizzat atatürk tarafından 1932 yılında kurulmuştur..ki düşünün Atatürk 1938 de vefat etmiştir...tamamı 1ci derecede tarım araziye dayalı,ve coğunluğun tarım ve hayvancılıkla geçimini sağlıyor...çoğu ilçelerden nüfus coğunluğu ile gerek bölgesinde barındıran sanayi ve ünüversitesi ile muttalıp ilçe olmayı beklerken..akp nin nüfus sayımına dayalı adres uygulaması şehrimizde iki beldenin (çukurhisar,muttalıp)gelirlerini hizmetlerini,ve belde insanının ekmeğiyle oynucak kadar küstahlaşan akp yönetimini kınıyorum...saygılarımla...
 
Katılım
10 Ağu 2006
Mesajlar
156
merhaba arkadaşlar,
uzun süredir yazamıyordum bazı arkadaşlat diyecek bu kim? tanıyan var mı diye :)
benim hakkımda konuşuluyor sanki, neyse bana öyle gelmiştir...
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
Bende aynı Mehmet abi gibi yazamıyorum giremiyorumm felan inşallah hepiniz iyisinizdir görüşmek dileğiyle......


Bu arada geçmiş olsun Bora abi Allah acil şifalar versin.....

işte 1984 model honda CB50 . bizim sevistekinin aynısı bu turuncu.
honda1984cb50pp1.jpg



Sinan abi Benim abimdede CB125 var 78 model halaa tam bir canavarr gürlemesi her zaman beni öldürüyo
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
merhaba arkadaşlar,
uzun süredir yazamıyordum bazı arkadaşlat diyecek bu kim? tanıyan var mı diye :)
benim hakkımda konuşuluyor sanki, neyse bana öyle gelmiştir...

readymehmet Arkadaşım aramıza hoş Geldin Kendini tanıtırsan memlun oluruz Dilerim burada iyi vakit geçirirsin:p (biryerden çıkarıcam ama:silent: ) :cherry: :bounce: :queen: :mrgreen:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Merhabalar Eskişehir MT...Havalar ne kadar güzel gidiyor aman nazar deymesin...Durmuş abi bugün buluşacaktık ve seni beklettim biliyorum çok ama çok özür dilerim ama abi kursta sınav varmıştı ona kalmam gerekti...Seni aradım ama sanırım ya sen noyu yanlış verdin ya ben yanlış yazdım karşıma Osman diye biri çıktı...Öğle arasında işlerimi halledip yanına gelecektim ama sınav olduğunu öğrendim tekrar tekrar özür diliyorum abi...:rendeer:

Racingler gezmeye başlamış ya çarşıda gördüm bugün delirdim ya :pr: Ben pek uzun süre dayanamıcam motorsuzluğa of ya hemen yarın parçalarını servise sordurayım olmadı Durmuş abi senin dediğin yere de bakarız...:cat: Burak senin motor ne alemde???
 
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
evet havalar çok güzel. bugün işten izin aldım. sakarya hastanesine forumdan arkadşların tarif ettiği gibi gideyim derken epey bir dolaştım mahalle aralarında:cherry: güzel tarif etmişler teşekkürler:rendeer:
caddelerde saymadım ama biçok motosikletliye rastladım. çıkmışlar artık.
buarada bordo renkte tek aynayla dolaşan bi Cruiser görürseniz o benim:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst