bu zatı tanıyan varmı

Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
Ben kendisini hiç tanımam ama ben bile tanıdım ne hikmetse.....:p

B......u değilmi bu?...........:p

:cherry:

bi de araya bu R yi koyalım bakalım bişeye benzeyecekmi, yaklaştık galiba.
bende tanımam ama adanada bi işyerinde çekildiğini görünce tanışmasak bile tanıdık

:mrgreen:

............zad törpüüü yapıyor

hadiiiiiiiiiiiiiiii :cyclopsan

adem abi tanıyamadım zaten önce tahmmin ettim burcudur dedim de sen tam anlamıyla bi bayan resmi koymuşsun çıkaramadım :p

köpek seniii :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
AAAAA bu cbf 1000 değilmi yaw ama öbür zatla inanın ilgim yok:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
545
Sorgulanan zat'i muhterem yukaridaki tepkilerinden kendini fazlasiyla deşifre etmis :p
Bu nedenle konuya "istap haddinden fazla" mana ve ehemniyet yuklemeye artik luzum kalmamistir :cherry:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Zaten kendini deşifre etmiş burcu ablamız...:rendeer:
Buarada hemşerimdir ona göre davranıla...:wiinkk:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
nası ama manikürü ile uğraşacağı hiç aklınıza gelmemişti dimi bakın daha kimlerin ofsayt resimlerini koyacağım kimlerin gülmekten kopacak hatta parça parça olacaksınız arkadaşlarrr!
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
kızı mı tanıcaz motoru mu:silent::silent:

sen motoru tanı, kızı tanıma :mrgreen:

AAAAA bu cbf 1000 değilmi yaw ama öbür zatla inanın ilgim yok:queen::queen::queen::queen:

aman olmasın :p

Sorgulanan zat'i muhterem yukaridaki tepkilerinden kendini fazlasiyla deşifre etmis :p
Bu nedenle konuya "istap haddinden fazla" mana ve ehemniyet yuklemeye artik luzum kalmamistir :cherry:

:bounce:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
545
nası ama manikürü ile uğraşacağı hiç aklınıza gelmemişti dimi bakın daha kimlerin ofsayt resimlerini koyacağım kimlerin gülmekten kopacak hatta parça parça olacaksınız arkadaşlarrr!

Ustat ne manikuru-pedikuru kizcagiz sikintidan bi-care takısı ile oynuyor :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
:bounce:




başlarım senin beygirine, kime laf söylediğinin farkında değilsin heralde,
mallık etme de, yorumları iyice oku, ondan sonra gevezelik et.
haddini de bil !!!

bi saniye bi saniye motoru sordum ben ama Yanlış anlaşılma olmasın ... Evet Tanımadıgım biri olabilir ama Benim Dikkantimi Çeken Motorsiklet .. Şimdi Bi fırca Mırca Yedik yani Olmas ... Yanlış anlaşılma olmasın Kusura Bakmayin Arkadaş... Bişi Daha ; Ben Motoru KasTetmiştim ORada... :cat:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
zat 150 cbf 1000 üstünde :D Fena Zatmış Ama :D KAç Bg Bu :D

Bak bak cbf1000'ide bilio.. Sen kızları beygir gücünden tanıyosun sanırım?
Senin yakınlarında da vardır mutlaka beygir.. Nasıl bari sağlam redline çeviriyolar mı bari :p
Çok terbiyesizleştim :p
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
tequ dostum valla sabah sabah bi laf ettim karıstı ortalık sen bari sus Yha :s Bide Harbiden SOzum Motoraydı ya neyse... .
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
bi saniye bi saniye motoru sordum ben ama Yanlış anlaşılma olmasın ... Evet Tanımadıgım biri olabilir ama Benim Dikkantimi Çeken Motorsiklet .. Şimdi Bi fırca Mırca Yedik yani Olmas ... Yanlış anlaşılma olmasın Kusura Bakmayin Arkadaş... Bişi Daha ; Ben Motoru KasTetmiştim ORada... :cat:


oohhhh yandan yandan şıkıdım sıkıdım yaw bir kıvırma mı var neyse zararın neresinden dönülürse kardır:mrgreen: taktir ederim:cat:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
::158::::cekic::::eviiil::::lac::::karma:: ::miiz1:: ::angry2::
bilmem anlatabildim mi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst