[Adana mt buluşması ] Cezeryeli sahlepli

Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw gene nerden geldim bu sayfaya yaawwsss baktıkca duygulanıyom:salut:
cok güsel bi geceydi ömrümde bu kadar güsel bi gece geçirmedim desem yeri yanee
tekrar tekrar tekrar önce cezerye ye soora katılan tüm arkadaslara cok cok cok tesekkür ediyorum şahsım adına
:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
yaw gene nerden geldim bu sayfaya yaawwsss baktıkca duygulanıyom:salut:
cok güsel bi geceydi ömrümde bu kadar güsel bi gece geçirmedim desem yeri yanee
tekrar tekrar tekrar önce cezerye ye soora katılan tüm arkadaslara cok cok cok tesekkür ediyorum şahsım adına
:rendeer::rendeer::rendeer:

sen buraya gel, ben seni ihya edeyim:p:queen::mrgreen:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
cezo ne demek istiyorsun ihya falan,bak şincik üzüldüm bis elimizden geleni yapmadık yani öylemi ahanda güstüm:salut:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
makineye süleriz belediyeden 2 adam gönderir temizletiriz topiğide ziteyide
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
cezo ne demek istiyorsun ihya falan,bak şincik üzüldüm bis elimizden geleni yapmadık yani öylemi ahanda güstüm:salut:

aşk olsun yahu! oyle demek istemedim. son 2 yıldır gecirdigim en guzel gundu:)

lafım ayshegule benim;)

ahanda buda kapak olsun gazetelere çıkmışız yaw :mrgreen:

ii ki foto moto cekilmiyek dedik a:mrgreen: gazeteye ilan vermişsiniz:queen::queen: [hem de alman gazetesine:mrgreen:]
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
zati şakka yapmıştım cezo,ee adana mt uluslararası çalışıyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst