Honda TİTAN Kullanıcılarını Koruma ve Yaşatma Derneği

Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
14
bendede es var 35000 de daha anahtar deymedı tıtan deyınce salam cımrı superrrrrrr:cat:
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
arka jantı değiştirip tubeless yapmak kaça mâl olur? bilen varmı. ayrıca titan için metzeler lastik bulamıyoruz
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
arka jantı değiştirip tubeless yapmak kaça mâl olur? bilen varmı. ayrıca titan için metzeler lastik bulamıyoruz
Arka jant için birebir ölçüler cbf 150 ile tutuyor onun çelik jantlarını sor...Yani fren kampana tamburuna kadar aynı olmalı bende yapmak istiyordum.. vede ön disk ölçüleri mesela aynıydı...
Ayrıca 90\90-18 lastik nasıl bulunamaz bi gariplik yok mu??
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
100/100 18 pirelli var ama asfalt için. 65 ytl. geniş olduğu için kaydığı zaman sağ-sol yapmıyor, dümdüz kayıyor, ama metzeler ise hiç kaymaz dediler. istanbulda şu an titan için herhangi bir lastik bulamadik, 6 aydır araştırıyoruz. sirkecide bile yok
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
İlginç bir durum bende lastikler bitsede metzeller alsam diye bekliyorum ve sağda solda sordum getiririz dediler...Umutluydum yani 100\90 veya 110\80 istiyordum...
Jant olayını çözdüğünüzde(fiyatı için meraktayım aslında) paylaşırsanız sevinirim..
Selamlar..
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
214
benim makinenin lastikleri Duro. Biraz daha kullanayım bende metzeler düşünüyorum
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
214
Arkadaşım aldın mı ird. buji??
Memnun kaldın mı??
selamlar..
malesef piyasadan bulamadım iridyum yok nettende alışveriş pek sevdiğim bir şey değil. Aldım buji ngk ama iridium değil. Hoş nette bulduğum bujiyide kaybettim tekrar bulursam linki veririm. Bu arada aklıma gelmişken, senin makinedeki ön cam çok hoş. Nerden aldın ve fiyatı nedir
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Merhaba dostum..
Ön cam için çok arandım fakat grenaj türü bişi bulamadım..Ybr grenajına 80 lira vermektense; Bursa daki honda bayiine ist. dan 160 liraya kappa marka öncam getirttim..Orjin. olarak cbf500 ler için tasarlanmış bir camdı...
Yeni yaptığım eklemelerle ilgili foto çekemedim henüz onları da paylaşmak isterim tabii..
İrd. bujiyi bende çok aramıştım ama ummadığım bir yerde buldum:)Kış şartlarında mükemmel oluyo soğuk çalışmada bile tekletmiyo; çok uzun ve dik rampaları (Bursa yalova yolu dürdane mevkii) iki kişi ile hiç umursamadan 90dan düşmeden tırmanıyo, çünkü çiğ yakmıyo boğulmuyo.. İridyumun sağlamlığı hep ilk günki ateşlemeyi garanti etmesine sebep..
Selamlar...
ps:Beğendiğine sevindim... :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Ocak 2008
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar..125 cc ler içinde en dayanıklı en güzel Motosiklet Honda Titandır.Görünümü Güzeldir Hızda 125cc için Tatmin edicidir.Sağlamlık Bakımından da İyidir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
başlık güncel olsun. Efsane motor nede olsa :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldin dostum... Kalitede efsane; fiyatı Ybr den pahalı olduğundan zevk için kullanan 3-5 kişiyiz buralarda güncel tutamıyoruz malesf arızamız yokki paylaşalım:p:p:p
hoşbuldum ama yeni değilim autonomus eski nikim. Okunması zor oluyor diye yeni üyelik aldım. Ben sağlam makineleri severim. Titan ve XT 600 üm var benim Titanı biliyorsun zaten ama baya bir değişiklik yaptım motorda yakında tamamen bitecek o zaman fotoğraflarını paylaşırım burada :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet 4 zamanl olur kendileri
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aslında cg 125 titan çok güzel motordu!!
Üretimi niye durduruldu diyecek olusanız eğer?? bence yamaha''ybr 125'i çıkarınca biraz çöküş yaşadı titan' durum böyle oluncada tabi honda'' cbf 150'yi sürdü piyasaya!!!
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
dogrudur katılıyorum bızım orda kuryecıde var kullanmıyo 500 e satarım dıyo motorun bıraz sorunları var yag falan yakıyo almamı tavsıye edermısınız
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dogrudur katılıyorum bızım orda kuryecıde var kullanmıyo 500 e satarım dıyo motorun bıraz sorunları var yag falan yakıyo almamı tavsıye edermısınız
en az 1000 lira harcarsın adam etmek için yinede içine sinecek duruma geleceğini sanmıyorum. 1500 liraya adam gibi bir titan bulabilirsin rahatlıkla :wiinkk:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
hoşbuldum ama yeni değilim autonomus eski nikim. Okunması zor oluyor diye yeni üyelik aldım. Ben sağlam makineleri severim. Titan ve XT 600 üm var benim Titanı biliyorsun zaten ama baya bir değişiklik yaptım motorda yakında tamamen bitecek o zaman fotoğraflarını paylaşırım burada :cat:

Dostum yeni nick inle tekrar hoş geldin...Yaptığın değişikleri merakla bekliyorum...
Bende ufak bir iki değişiklik yapacağım; şimdilik depo üstü çanta ve topcase üzerine yolcu kaskı konabilecek bir stand yaptım...
Bu arada xt 600 ü yeni aldın herhalde hayırlı uğurlu olsun!Önceden bahsettiğin gibi titanı 2, motor olarak tutup satmadığına da sevindim kendine iyi bak...
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
ybr den titreşimi az mı çok mu bende ybr var vibrasyonu rahatsiz edici degil cgde kullanmadim kullananlar varsa yorumlarini beklerim vibrasyon yçnünden hangisi iyi ybr titanin yaninda mercedes gibi kaliyo diyenler var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst