[MT Adana] 08.02.2008 Cuma İstanbuldan CEZERYE yi ağırlıyoruz

Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
Tekrardan liste güncelleyelim
1- Misafirimiz Cezerye
2- Ben ve eşim
3- Efendy iso
4- Ayshegül
5- BUnReCU
6- akburak1
7- zion1
8- mertcanR1
9- adanalı
10-latıf
arkadaşlar birde gideceğimiz yer Cafe Room Ziyapaşa Mhp il binasının karşısında gerçi gazipaşadan birlikte çıkılacak ama direk oraya gelecekler de olursa diye belirtmekte fayda var
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Arkadaşlar room kafeye gidelim bence hem çok sıcak ortamı olan bi yerr süper olur bencee ,hemde hesap herkesin bütçesine uygun SAYGILAR söz konusu mekanı herkes biliyor zaten defalarca buluştuk orada
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Şimdilik gelecek ekipten belli olanlar
1-Misafirimiz Cezerye
2-Ben ve eşim
3-Efendy iso
4-Ayshegül
5-BUnReCU
6-akburak1
7-zion1
8-mertcanR1
9-adanalı
10-latıf
şimdilik bukadarız daha cumaya çok var
hani listede camcı tekteker adem yokya onsuz olurmu
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Arkadaşlar room kafeye gidelim bence hem çok sıcak ortamı olan bi yerr süper olur bencee ,hemde hesap herkesin bütçesine uygun SAYGILAR söz konusu mekanı herkes biliyor zaten defalarca buluştuk orada

tamamdır.
madem daha once buluştunuz orda defalarca, orası olsun. room kafe nerde?

hani listede camcı tekteker adem yokya onsuz olurmu

ümmet abi, sen nerdesin? seni de yazalım?:)
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
buluruz cezerye bende bilmiyom,
ümmet abi göbekli camcı kayıp artık aramıyorda ulaşamıyorumda kendisine
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
tamamdır.
madem daha once buluştunuz orda defalarca, orası olsun. room kafe nerde?



ümmet abi, sen nerdesin? seni de yazalım?:)
hehehe çokgüzelya istanbuldayım benim sandelyeyi boşbırakın.:rendeer::rendeer:

buluruz cezerye bende bilmiyom,
ümmet abi göbekli camcı kayıp artık aramıyorda ulaşamıyorumda kendisine
burcudamı bilmiyo iyi görüşüyorlardı hergeldiğimde görüşüyorduk
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
hadi ekip birde nereye gideceğimece karar verelim arkadaşlar fikirleri olanlar lütfen yazsın
mete kankam sen merak etme cezerye bizim canımız onu üzenin üstünden DR ile geçerim hemde 1.vitesde pati :pçektirerek lastiklerde dişli ki eh gerisini sen düşün
karataş a gidin bumevsimde sakindir orası enginin(entellektüel) yazlığına gitmiştik çok kalabalıktı ozaman
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
ümmet abii,arada bir dükkana uğrar adem abeyy halen iri vede diridir ( diri derken yaştan dolayı dinç demek istedim:p )kendileri,fakat toplantıya gelirmi bilmem

Room kafe ziyapaşada ,mhp il binasının karşısında fakat yerin ne önemi varki nasıl olsa buluşup gedcez:)
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
o zaman seçeneği direk cafe room olarak değiştiriyorum bilgilerinize
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
o zaman günün anlam ve önemini belirten konuşmayı ben yapacam

ar yu redyyy, welcamdı the adana in the cezerye party time come oneeeeeeeeee

tehy tehy tehyyyyyy:queen:kop kop kop
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
uyy.. beni boyle tanıttı işte koydu noktayı:( şimdi kıl olacak bisuru insan bana tanımadan etmeden. ben bahsetmem boyle seylerden konu olmadıkca. yani kişi ''insan'' olmadıktan sonra öğrenim nedir ki!

pis çok bilmiş şımarık biri diilim arkadaslar. uyy.. genel bakış bu da:((

Mete Abey, sen bole yaramaz bi çocuk muydun?:D

]


akıllısın...

gencsin...güzelsin... üzersin...

insanlarda hayranlık bırakacak meziyetlerin var ..

herşeyi kenara bırak...mütevazısın...:p

çok güzel şeylere layık olduğunu düşünüyorum...Anan baban gibim gurur duyuyorum seninle...


Adan MT kişileri sevindirin garibi...:pmotöre falan pindirin...sevinsin yavrucak...ona motor deyin eli dili çözülür...biraz saftiriktir...:queen:

attaya götürcez motörle deyin...heryere gelir valla...:queen:



adanalıyıkh,
allahın adamıyıkh,
trene celme takarıkh,
ucaga kafa atarıkh...



Bir Adanalı esnafla olan DİYALOG...

-çok afedersiniz, bir sigarayla bir su alabilir miyim lütfen...
-yalvarmasana kardeşim, delikanlı gibi iste verelim..


:queen::queen::queen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
adanalıyıkh,
allahın adamıyıkh,
trene celme takarıkh,
ucaga kafa atarıkh...



Bir Adanalı esnafla olan DİYALOG...

-çok afedersiniz, bir sigarayla bir su alabilir miyim lütfen...
-yalvarmasana kardeşim, delikanlı gibi iste verelim..


:queen::queen::queen:

23 yıldır Adanadayım ama böyle bir konuşmaya vakıf olamadım malesef..
Trene celme ,uçağa kafa atma yetisine sahip hiç arkadaşım olmadı birde..
Metehan sana sitem deil bu yanlış anlama ama kim nerden çıkarıyor bunları çok merak ediyorum
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
camcı tekteker adem abii gelmezse bende gelmem duyurulur
adem abi ye ulasan kişilikler sölesinler GT250R la kendisine kafa tutan efendy çocuk 600RRla adem abiyi gecebileceğini sölemekte bana:queen::queen:
bilemiyorum

adem abii sana sesleniyorum bu sana meydan okumaktır ağzının payını ver şuna yaaa:wiinkk::wiinkk::wiinkk:

hehe, tamam, sen pazar gel;)

[aboo, ayshegul bi kaşık suda boğar beni]

:queen::queen::queen: bence de pazar gelsin :queen::queen::queen:
:p:p:p:p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o zaman günün anlam ve önemini belirten konuşmayı ben yapacam

ar yu redyyy, welcamdı the adana in the cezerye party time come oneeeeeeeeee

tehy tehy tehyyyyyy:queen:kop kop kop
günün anlam ve önemini belirtmesen ölürsün zaten hayır bi de doğru yapabilsen keskee :farao:
canım benim anlam ve önem konusunda beceriksizsin anla artık bunu yaaaaaaaaaaaaaaaaa:cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
23 yıldır Adanadayım ama böyle bir konuşmaya vakıf olamadım malesef..
Trene celme ,uçağa kafa atma yetisine sahip hiç arkadaşım olmadı birde..
Metehan sana sitem deil bu yanlış anlama ama kim nerden çıkarıyor bunları çok merak ediyorum

yav sağdan soldan duyuyoruz...en çokda burdaki Adanalıları biz gazlıyoruz böyle...:pben trakyalılara bide Adanalılara hastayım biraz...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst