Cezerye Boğaziçi Üniversitesi Matematik Bölümünün en başarılı öğrencilerinden biridir...mezuniyeti yakın...Adanın gülü İstanbulun bülbülüdür...çok mütevazı biridir...kendisiyle gurur duyuyorum...Yakın bir zamanda ADANA nın gurur kaynağı olacak...
kişiliğide Adanaya yakışır...mert bir kızdır...
MOTOR abi yeğenime gereken ilgi alaka gösterilsin...:bounce:
hamili kart yakınımdır...![]()
hadi ekip birde nereye gideceğimece karar verelim arkadaşlar fikirleri olanlar lütfen yazsın
mete kankam sen merak etme cezerye bizim canımız onu üzenin üstünden DR ile geçerim hemde 1.vitesde patiçektirerek lastiklerde dişli ki eh gerisini sen düşün
ayshegul geliosa ben gelmem abi:mrgreen:
bence kac kisi olacaksak gidip cafe mumda oturalim....ama kaliteli bir yer olsun!!!
cafe mum.... efendy nin arka sokagi oluooo... canli muzik yok... ama kaliteli bir yer