[MT Adana] 08.02.2008 Cuma İstanbuldan CEZERYE yi ağırlıyoruz

Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
Arkadaşlar cuma günü akşam 8 de kazım büfenin önünde toplaşıyruz
haber edilmedi bilmiyoruz olmasın sonra İstanbul mt ye rezil oluruz
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
valla ben bilmem buluşmayı hertürlü teknoloci harkiası telefonlamelefonla yakından takip edicem adana mt ayaanızı denk alın
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
Şimdilik gelecek ekipten belli olanlar
1-Misafirimiz Cezerye
2-Ben ve eşim
3-Efendy iso
4-Ayshegül
5-BUnReCU
6-akburak1
7-zion1
8-mertcanR1
9-adanalı
10-latıf
şimdilik bukadarız daha cumaya çok var
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
abi ben ve eşim yazmışsın güzelde neden efedy_iso ve ayshegül yazmıyon ahanda küstüm valla:)
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
neyse iso cum ayshegulu getirmeyekmis:p
bende geliorum ozaman
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Cezerye Boğaziçi Üniversitesi Matematik Bölümünün en başarılı öğrencilerinden biridir...mezuniyeti yakın...Adanın gülü İstanbulun bülbülüdür...çok mütevazı biridir...kendisiyle gurur duyuyorum...Yakın bir zamanda ADANA nın gurur kaynağı olacak...


kişiliğide Adanaya yakışır...mert bir kızdır...

MOTOR abi yeğenime gereken ilgi alaka gösterilsin...:bounce:


hamili kart yakınımdır...:p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Cezerye Boğaziçi Üniversitesi Matematik Bölümünün en başarılı öğrencilerinden biridir...mezuniyeti yakın...Adanın gülü İstanbulun bülbülüdür...çok mütevazı biridir...kendisiyle gurur duyuyorum...Yakın bir zamanda ADANA nın gurur kaynağı olacak...


kişiliğide Adanaya yakışır...mert bir kızdır...

MOTOR abi yeğenime gereken ilgi alaka gösterilsin...:bounce:


hamili kart yakınımdır...:p

bende hamili nerde kaldı diye merak ediyodummm :queen::queen:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
peki parktami oturacas ??? nereye gidilecek bi plan program varmu?
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
evet adana mt
bakalım misafirperverliğiniz nasıl
cezerye :) bu fırsatı kaçırma aklına ne geliyoo iste
bi hayabusa iste yeter aslında :queen::queen:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
hadi ekip birde nereye gideceğimece karar verelim arkadaşlar fikirleri olanlar lütfen yazsın
mete kankam sen merak etme cezerye bizim canımız onu üzenin üstünden DR ile geçerim hemde 1.vitesde pati :pçektirerek lastiklerde dişli ki eh gerisini sen düşün
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
bence kac kisi olacaksak gidip cafe mumda oturalim....ama kaliteli bir yer olsun!!!
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
cafe mum neresi latif kalite bir yermi canlı müzik varmı yeri nerde
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hadi ekip birde nereye gideceğimece karar verelim arkadaşlar fikirleri olanlar lütfen yazsın
mete kankam sen merak etme cezerye bizim canımız onu üzenin üstünden DR ile geçerim hemde 1.vitesde pati :pçektirerek lastiklerde dişli ki eh gerisini sen düşün

Adanayada yakışan budur...:pcanını çok yakmayın...:p
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
cafe mum.... efendy nin arka sokagi oluooo... canli muzik yok... ama kaliteli bir yer
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ayshegul geliosa ben gelmem abi:mrgreen:

kimse sana meraklı değil zaten::miiz::

bence kac kisi olacaksak gidip cafe mumda oturalim....ama kaliteli bir yer olsun!!!

sana o kaliteli geceyi zehir edecem emin olabilirsin ::evil::

cafe mum.... efendy nin arka sokagi oluooo... canli muzik yok... ama kaliteli bir yer

anam anam efendy nin arka sokaklarını da biliyon massallah dikkata et tenhada kıstıracam senii
pozantı yolundaki hüzünlü maceranın hesabı sorulacaktır lüttfüüüüüüüüüüü ::evil::::evil::::158::
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst