- Katılım
- 31 Ocak 2005
- Mesajlar
- 2,031
- Konu Yazar
- #41
cuma latifim cuma başlıkda da var ya
http://www.motosiklet.net/forum/duyurular/
http://www.motosiklet.net/forum/duyurular/
cuma mı cumartesımı??:silent:
:mrgreen:bana anlattı tamamen isonun salaklıgı:queen:
demek sana anlattı haa :silent:
biz dün sizdeydik ve sen bana heç bişet demedin noolii kankaaaaaaa ne ayak:silent: lütfünün tarafına geçmişsin izlenimi verdin banaa :silent:eğer öleyse harbi cok kırılırım :salut:
taam yaaff gelmiyom toplantıya moplantıyaa wazgectim lütfü sen efendy gidersiniz artıkın ::miiz::
demek sana anlattı haa :silent:
biz dün sizdeydik ve sen bana heç bişet demedin noolii kankaaaaaaa ne ayak:silent: lütfünün tarafına geçmişsin izlenimi verdin banaa :silent:eğer öleyse harbi cok kırılırım :salut:
taam yaaff gelmiyom toplantıya moplantıyaa wazgectim lütfü sen efendy gidersiniz artıkın ::miiz::
biz zaten beraber gidiyoruz
gerisi senin hüsnü kuruntun:queen:
cuma,cuma,cuma,cumaaaaaaaaaaaaaaa
Yav Ben Pazar Diye Biliyorum Sankim![]()