aYe sinirlenmiştir şimdi çok. alakası yok yau

belki kıcık kapıyo?! (evde de magazin falan izliyodur o:queen::queen
neyse,
ya arkadaşlar bu guzel karşılamaya

şimdiden bayildim ben

hihi

nereye gidecegimizi belirleyelim, sonna orda zaman kaybetmeyelim.. zati 8 de buluşuyos.. cafe mum u gordum ben. salata barı var. di mi? mekan guzel. canlı muzik yok. hafif bi muzik calıyo,muhabbet ortamı yani. ımm.. hatırladıgım fiyatlar da, bira 5, b. salata 5,5 , schnitzel 6 mı ne, sıcak çikulata 3. bu kadar biliyom. asagı yukarı boyle.. (liseden bir arkadasim goturmuştu)
başka öneri varsa degerlendirelim. nargiile yapalım diyenler olursa, nargilesi iyi bi yere gidilebilir(nerde iyi nargile var bilmiyorum).. sanırım kaktus'te şark köşesi gibi yerler de vardı oturmak icin. ora da olabilir (hala oyleyse..).
başka pek de bi yer bilmiyorum.
Mete Abim azıcık tanıtmak istemiş beni

[yok okulda çok başarılı bir ogrenci degildim. sadece son-sene-performansı patlaması yaşıyorum

] Hatta kısa özgeçmişimi de foruma eklemek istiyor da

Canım abim, gerek yok:rendeer:
Yani, senin yorumlarını okuyan da, beni möhim biri sanacak... Yapma - etme...
Allaaan Adanalı' sıyım işte ben de
neydi? hep birlikte


evelallah Adanalıyıh, .... ehehehe
motorla mı geliyo ki toparlanıyonuz...
Zafer Abi, sen boyle yapacaksan... tum kinin satranç yenilgilerindense:queen::queen: tamam, yenmiom seni daha:queen:

:rendeer:
evet adana mt
bakalım misafirperverliğiniz nasıl
cezerye

bu fırsatı kaçırma aklına ne geliyoo iste
bi hayabusa iste yeter aslında :queen::queen:
kışkırtma var arkadaşlar.. bi bardak çaya razıyım ben. muhabbetiniz yeter
Adanayada yakışan budur...

canını çok yakmayın...
Mete Abi, ters bi surpris mi ayarladın naaptın? :mrgreen: :mrgreen::mrgreen: [acaba ? :silent:]
Anaam.. şimdi gunler gecmes bi türlü

bekle ki cumartesi olsun
