[MT Adana] 08.02.2008 Cuma İstanbuldan CEZERYE yi ağırlıyoruz

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forum kullanıcılarının böyle şehirlerarası birbirlerini ağırlamaları süper ya :cherry:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen:bana anlattı tamamen isonun salaklıgı:queen:

demek sana anlattı haa :silent:
biz dün sizdeydik ve sen bana heç bişet demedin noolii kankaaaaaaa ne ayak:silent: lütfünün tarafına geçmişsin izlenimi verdin banaa :silent:eğer öleyse harbi cok kırılırım :salut:
taam yaaff gelmiyom toplantıya moplantıyaa wazgectim lütfü sen efendy gidersiniz artıkın ::miiz::
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
demek sana anlattı haa :silent:
biz dün sizdeydik ve sen bana heç bişet demedin noolii kankaaaaaaa ne ayak:silent: lütfünün tarafına geçmişsin izlenimi verdin banaa :silent:eğer öleyse harbi cok kırılırım :salut:
taam yaaff gelmiyom toplantıya moplantıyaa wazgectim lütfü sen efendy gidersiniz artıkın ::miiz::


yaw kankaaaaa şimdi kendini benim yerime koy başka bir kızın yanında insan kankasını rezil eder mi hiç :)hem daha ben sana neler neler anlatacam canım kankam benim ayıpsın:p
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
demek sana anlattı haa :silent:
biz dün sizdeydik ve sen bana heç bişet demedin noolii kankaaaaaaa ne ayak:silent: lütfünün tarafına geçmişsin izlenimi verdin banaa :silent:eğer öleyse harbi cok kırılırım :salut:
taam yaaff gelmiyom toplantıya moplantıyaa wazgectim lütfü sen efendy gidersiniz artıkın ::miiz::

biz zaten beraber gidiyoruz

gerisi senin hüsnü kuruntun:queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Arkadaşlar cuma günü ben müsaitimmm ama cumartesi olursa gelemem ona göre herkesi net bi şekilde bilgilendirelimmm :)
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
Cuma dedik başlık açtık artık geri dönüş yok herkes ona göre kendini ayarlasın
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hep cezerye yaptı :p
nerden cıkardıysa bi cumartesi yasdı karıştı ortalık :)
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
e tamam cuma ama nereye gidecessss motor abey dusundunmu bir yer?

kalabalik olacaksak rezervasyon yaptirmamiz gerekiooo!!!

sacma sapan bir yerde oturmayalim:cat:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
cuma demişlerdi, ben karıştırdım heralde..
başlık cuma olduguna göre cuma olacak:)

tamam tamam.. cumartesi sabah mı olsun diye konusulurken, cuma aksamı önerisi gelmişti. o herkese uymuştu..
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
evet adanalı mt ciler şimdi nereye gidelim fikrini oluşturalım
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
ben az yer biliyorum. siz daha once toplanıp nereye gittiyseniz, gidek oraya.
biricıkıp şuraya gidiyoruz derse bence daha iyi olur. latif kafe mum a gidelim dedi. ne diyosunuz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst