Adrenalin yüklü sürüş keyfii :)

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
çok basit bunlar için güvenli (hem kendin hem başkaları için ) yerin yoksa YAPMAYACAKSIN...

saygılar...
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
bu senin söylediğen şu sonuç çıkar ortaya o zaman...
ss kullanıcları trafikte kocaman bir tehtitdir...

öylemi gerçekten ???

Abicim ss zaten cadde için uyarlanmış bi makina değildir,eğer yaşadığın yerde yarışacağınn bi pist yoksa ,ss 'ye para bağlamanın amacı bellidir,ya hızı ivmelenmeyi çok seviyorsundur ,yada hava basmaya bayılan bi tipsindir ama her ikisindede trafikte tabiki tehlikesindir,ama herkes kadar tehlikesindir,bi ticari taksi yada dolmuş ne kadar tehlikeliyse sende o kadar tehlikelisin fazlası yok,altındki motor ss değil jet olsa trafikte çıkabileceğin hız 2000 motor bi bmv yada ford focusun çıkacağı hızın üstünde değildir :)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Konu dağılmaya yüz tutmuş....

Ben izledim çok şükür..(ne hikmetse bir türlü açamadım youtube'yi :silent:)

İzledim..Güldüm...Acıdım...Bu video bayağı bir programla işlem görmüş...

Bazı eklemlerden geçmiş...

Tekrar...Tekrar izledim..Güldüm...Acıdım....Gocunmadım...
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
gergin gördüm sizi:)


sivaslım caanımm,zaten bende caddelerde stunt yapalım demiyorum,çok iyi tanıdığım bi kişi ( ss kullanıcısı ) artık aramızda değil,biride motora binemiyo ne yazıkki,bunlar benim samimi arkadaşlarım,kişilrin hayal ettikleri görüntülere ben canlı şahidim fakat ,hız yapmak teker yapmak şu yada bu atraksyonlar için ,yerimiz yoksa ne yapalımm ,motoru alıp evdemi kullanalım diyorum ama işte anlayana diyorum( senle alaklı değil kakkoo ):)


Stunt'ı örnek olarak verdim adrenalin açısından. Ayrıca şuan sen burda duygularını açığa verdiğin için bu itiraz ve bilinçlendirme konuşmaları yapılıyor. Halbuki senle sınırlı olmadığına adım gibi eminim. İstanbula gittiğim zamanlar arabaların arasından geçmeyen motorcu görmedim ben. Dikkatinizi çekerim sadece SS ciler değil, Diğer motorcularda yapıyor. Bir keresinde bir cruiser cının kaldırımdan basıp gittiğine bile şahit oldum. Bu arada bahsettiğin arkadaşları veya arkadaşlardan birini tanıyorum... Dediğim gibi Tutku olduktan sonra her motorla yapılır. Burada SS cilerin konu alınması ise bu tutkuya sahip olanların SS motor hastası olması ve ss i olunca yollarda bu tutkusunu gerçekleştirmesinir. Diye düşünüyorum....
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
evet pist olan illerimiz belli orda kullanan kullansın ,olmayan yerlerdeki herkeste satsın motorunuu :farao:

cok meraklıysan o hareketleri yapmaya, git pisti olan şehre haftasonu (İzmire mi İstanbul'a mı nereyeyse..), istedigin gibi sur. valla bi dene yau. eminim cok keyif alacaksın. ben de ss alsam, HA BURAYA YAZIYORUM, OYLE YAPARIM...

Ama tabi BELEŞ DİYE, trafikte akrobasi yapim dersen, bir gun sana da birşey olabilir, bana da!!! ufacık cocuklara da, yaşlı insanlara da.. ha bu da insan hayatının gözündeki pahasını ortaya koyuyor. hoş mu? tabi ki değil. hatta ÇOK ÇİRKİN......:farao::farao::farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Stunt'ı örnek olarak verdim adrenalin açısından. Ayrıca şuan sen burda duygularını açığa verdiğin için bu itiraz ve bilinçlendirme konuşmaları yapılıyor. Halbuki senle sınırlı olmadığına adım gibi eminim. İstanbula gittiğim zamanlar arabaların arasından geçmeyen motorcu görmedim ben. Dikkatinizi çekerim sadece SS ciler değil, Diğer motorcularda yapıyor. Bir keresinde bir cruiser cının kaldırımdan basıp gittiğine bile şahit oldum. Bu arada bahsettiğin arkadaşları veya arkadaşlardan birini tanıyorum... Dediğim gibi Tutku olduktan sonra her motorla yapılır. Burada SS cilerin konu alınması ise bu tutkuya sahip olanların SS motor hastası olması ve ss i olunca yollarda bu tutkusunu gerçekleştirmesinir. Diye düşünüyorum....

bak ne güzel söyledin bende aynı şeyi söylüyorum ama biraz daha farklı ve sonuçta benim düşüncelerim bunlar dimi, herkeste düşüncesini söylüyo ne güzel ,kızmanın ne alemi var anlamıyorum

cok meraklıysan o hareketleri yapmaya, git pisti olan şehre haftasonu (İzmire mi İstanbul'a mı nereyeyse..), istedigin gibi sur. valla bi dene yau. eminim cok keyif alacaksın. ben de ss alsam, HA BURAYA YAZIYORUM, OYLE YAPARIM...

ya tabi rr'ı al adanadan istanbula götür orada hız yap geri gel ,ne zaman hafta sonumu buda çok mantıklı tebrik ederim seni:)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
bak şimdi olan var olmayan var arkadaş.tehlikeli böle şeler yapmayın etmeyin ama dinleyen kim:pr: delirecem valla
hem sonu olmamış öle ghost rider abimiz öle haraketlere gelemez.son duyduğuma göre tövbe etmiş elimi eteğimi çektim bu işlerden artık evimin erkeği arabamın şöförü olacam deyip inzivaya cekilmiş kışkırtmayın adamı canım yine alacak gsx 1000 i düşecek yollara adam
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
delirecek bişey yok hemşoo,buradan bi sürü tandığım arkadaş ( adana ve çevre mt üyelerinden ) bu tür şeyleri yapıyolar hatta trafikte kask takmayıp ,burdaki topiklerde kaskımızı takalım deyip faydalarından bahsediyolar,ben doğruları vede gerçekleri söylüyorum doğrucu davutmuyum bilmiyorum ama öyle yani msn nickimde ne yazıyo biliyomusun çok önemli bi sözdür

Karşılıksız çek gibi dürüstlük olmaz ,Dürüstlük değerli bi şeydir,Benden değerli bişey istiyosun,peki sen ne verdin bana ????
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
cezerye halen beleş felan deyip garip cümleler kuruyosun,ben diyorumki para vereceğimiz pistimiz yok olsa verirdimmm ,ne beleşi allah aşkına, yu andır stendd eminim yes'tir:)
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
ya tabi rr'ı al adanadan istanbula götür orada hız yap geri gel ,ne zaman hafta sonumu buda çok mantıklı tebrik ederim seni:)

işini taşı kardeşim istanbul' a o zaman... bazen duygularını takip etmen gerekir, bazen aklını!!


Bu da sana haftasonu planı:
cuma aksam 19:00 de yola cıksan, 10 saatte gitsen (yarımşardan da 1 sa dinlenme sana), sabah 06:00 da ordasın. gittin bi motelde uyudun diyelim 8 saat (en fazla),ettik mi saati 14:00.. oh mis, git piste - saat 15:00 oldu. 1 saat de turla, ki o bile alışık olmadıgın icin cok uzun gelecektir.. git, motoru bırak, gez istanbul' da (ya da izmir' de- neyse). pazar da sabah gider turlarsın. sonra da sakin sakin Adana yoluna vurursun motoru.
kaça patlar, onu da düşünelim, yuzer dolor piste versen (iki saat için), motele de 50 gayme bayılsan gunluk( bilmiom kaj pere??) zaten sadece cumartesi kullancan. yakıt peresi: 200lira ossa (gitme-gelme-turlama) yımah peresi:2 gunluk, 60-70 lira olsa..

toplamda, Adana' dan ss le cıkıp gelmen sana 320ytl + $200 olacak.

ama, hem uzun yolda tecrube edinmiş olursun hem de pistte. aman efendim cok pahalı dersen de, çift vardiya çalış kardeşim..ikinci bir işe gir... çalış...
keyfin için degil mi?

ben olsam, çalışırım, kazanırım. neyse bedeli oderim. ama, ne kendimi ne de başkasını tehlikeye atacak hareketler yapmam sokaklarda.

hem pist daha keyifli degil mi ya? tam ss ci gibi hissedersin kendini. hem belki sen bi cevhersindir aslında, orda ortaya cıkar?? denesenize boyle..

[yes, i do understand! can you read??]
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
yavv öyle bi yazdınki kendimi çinde felan zannettim vallaha burası türkiye ne 270 ytlisi gidiş geliş motor 500 ytl yakar allah allahhhh, ben market işletiyorum dolayısyla dükkanı bırakıpp,iskenderunda balık bile yiyemem ,neyse orası ayrı bi konuu ben dükkanı kapatıyorumm yatacam yaaa yeter üfff hadin iyi geceler

cezerye hiç kusura bakma motordaşımsın senle aramda hiç bi sorun yok bundan sonrada olmaz ama yazdıkların saçmalıktan başka bişey değil ilk mesajların hariç:)aal sana bi çiçek daha:rendeer:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
1. ben hayabusa ne kadar yakıyor, bilmiyorum..
2. oturup senin icin haftasonu planı yapmışım, diicen laf ''saçmalık'' mı? sagol
3. yani ordan düdüklenmek kolay (istedigimde çiçegi veririm diyerek)...bu arada ben su an Adana' dayim. istersen dene!! :D
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
1. ben hayabusa ne kadar yakıyor, bilmiyorum..
2. oturup senin icin haftasonu planı yapmışım, diicen laf ''saçmalık'' mı? sagol
3. yani ordan düdüklenmek kolay (istedigimde çiçegi veririm diyerek)...bu arada ben su an Adana' dayim. istersen dene!! :D

1.Bilmiyosan çok düşünüp çok aaraştırıp az yazacan derler
2.Plan programlarım 1kg peynir 3 kg zeytin nasıl satarım nasıl kampanya yaparımın üstüne çıkmaz o yüzden saçmalık:p
3.Madem adanadasın niye bizim haberimiz yok( yazdığımda ciddiyim ) en azından bi kaç mt üyesini toplar tanışırdık kız arkadaşım ( ayshegül) mt'de üye olan bi kaç bayandan bi tanesi sizde tanışırdınız:)
4.Çiçek konusu şakaydı ciddiye alma
5.Eğer burdaysan hakkaten bi tanışma toplantısı düzenleyelim sende gelirsin zaten bizde uzun zamandır toplanamıyoduk sende bahane olursun:)
6.Uykum geldi bu saate kadar dükkan açık kalırmı babam beni kesecek haden eyi gecelerr:)

bu arada bende hayabusa yok 600 rr var bilgine sen bakma orda öyle yazdığına
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Bos isler.

Pist yok bosuma mi aldik diye bir savunma sekli asla olamaz. Ne demek ya, pist olsa da olmasada trafikte abuk subuk hareketler yapmak, ucuk kacik hiz yapmak kimsenin hakki degil.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
1.Bilmiyosan çok düşünüp çok aaraştırıp az yazacan derler
2.Plan programlarım 1kg peynir 3 kg zeytin nasıl satarım nasıl kampanya yaparımın üstüne çıkmaz o yüzden saçmalık:p
3.Madem adanadasın niye bizim haberimiz yok( yazdığımda ciddiyim ) en azından bi kaç mt üyesini toplar tanışırdık kız arkadaşım ( ayshegül) mt'de üye olan bi kaç bayandan bi tanesi sizde tanışırdınız:)
4.Çiçek konusu şakaydı ciddiye alma
5.Eğer burdaysan hakkaten bi tanışma toplantısı düzenleyelim sende gelirsin zaten bizde uzun zamandır toplanamıyoduk sende bahane olursun:)
6.Uykum geldi bu saate kadar dükkan açık kalırmı babam beni kesecek haden eyi gecelerr:)

bu arada bende hayabusa yok 600 rr var bilgine sen bakma orda öyle yazdığına

1. ayshegul selam, sen bu cocukla nası başa cıkıyosun?
2. ayshegul, şunun bir kulaanı çek
3. Ben zaten Adanalıyım, İst'te okuyorum.
4. Sana yaptıgım planda, onemli olan hayabusanın yakıt sarfiyatı degildi. bunu da anlayamadıysan, daha fazla emek sarf etmeyi ben de istemiyorum. (Ayrıca bu kadar emegi de her insana sarf edebilirim-yapım bu)
5. toplantı yaparsanız da ugararım bi ara yanınıza, eyv..
sevmiyorum toplantıları ya.. bi merhaba derim elbet

Bos isler.

Pist yok bosuma mi aldik diye bir savunma sekli asla olamaz. Ne demek ya, pist olsa da olmasada trafikte abuk subuk hareketler yapmak, ucuk kacik hiz yapmak kimsenin hakki degil.

yürü be abijim:) yanındayim:)

tam destek:cat::cat::cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst