- Katılım
- 29 Mar 2007
- Mesajlar
- 399
yaa nedense ben heççç gülmedim ghost rider için yaptığı harakete ne oo öle sende aynı şeyi yapıon arkadaş hatta kıyaslayacak olursak daha kötüsünü ama kıyaslamak saçma 2 side motorcuların itibarını tehlikeye atıyolr sonra biri sinek gibi yapışıyo bi arabanın tamponuna her tarafta motor öleim getirdi vs sonra aileler daha bi korkuyo..
haa şimdi beni herkes sütten çıkmış ak kaşık sanacak yok öle değilim bendede biraz manyaklık var ama çok nadir gelir ama o manyaklıkta öle başkalarınıda tehlikeye atacak kadr değildir nese yaa ghost rider abi nerdesin yaa gördünmü ne işler açtın başımıza herkes sana özenmeye başladı olmadı ama..
nese arkadaşlar motor eyyidir güzeldir arada delirir ama bizde mantıklı yapalım ne yapcaksak.sakın motorda mantık yoktur demeğün haaa bozolurum zaten motoru satmışım
efendy iso adaş şimdi dikkatimi çekti okudm; bazılarının ölmesi için azrailin uğraşmasına gerek yok diye yazmışsın çok doğru sölemişsin şairane olmuş valla:cat:
haa şimdi beni herkes sütten çıkmış ak kaşık sanacak yok öle değilim bendede biraz manyaklık var ama çok nadir gelir ama o manyaklıkta öle başkalarınıda tehlikeye atacak kadr değildir nese yaa ghost rider abi nerdesin yaa gördünmü ne işler açtın başımıza herkes sana özenmeye başladı olmadı ama..
nese arkadaşlar motor eyyidir güzeldir arada delirir ama bizde mantıklı yapalım ne yapcaksak.sakın motorda mantık yoktur demeğün haaa bozolurum zaten motoru satmışım
efendy iso adaş şimdi dikkatimi çekti okudm; bazılarının ölmesi için azrailin uğraşmasına gerek yok diye yazmışsın çok doğru sölemişsin şairane olmuş valla:cat:
Son düzenleme: