Adrenalin yüklü sürüş keyfii :)

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
harikak kullanmış cesaret ister o trafikte ama bildiği mekan heralde duvara 0 gidiyo resmen:cat:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
ah be abilerim ablalarım ,keşke çıkıp gaz açacağımız trafiğe kapalı bi alanımız olsa,yada kafamıza göre yatacağımız bi pistimiz olsa ,sonuçta altımızdakiler hız aracı,hız için uyarlanmışş,yavaş süreceksem neden ss aldımki dünya kadar para verdim ,dünya kadar vergi veriyorumm,ve herkesin yaktığından daha çok benzin yakıyorumm, yani diyorumkii bunlar ciddi bi mali külfet olmasına rağmen biz bunları aldık ve biniyoruz basmam diyene gülerim zaten,Adana 4. büyük il ve adanada motorun hakkını verecek, ciğerini açacak hiçbi yer yokk o zaman biz ne yapacaz kanat takıp uçamayacağımıza göre nerde binecez nerde basacaz ama işte keşke keşke keşkee olsaa diyorum SAYGILAR

yani hala anlamadın mı? kendi yazdıklarını oku o zaman tekrar tekrar... yanlış motor seçmişsin kardeşim sen..
madem yol yok? niye alıyosun? tanımadığın insanları katletmek icin mi, yoksa kendi canına mı kastın??
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
yani hala anlamadın mı? kendi yazdıklarını oku o zaman tekrar tekrar... yanlış motor seçmişsin kardeşim sen..
madem yol yok? niye alıyosun? tanımadığın insanları katletmek icin mi, yoksa kendi canına mı kastın??

iide enduro tarzım değil,naked sevmiyorum,çapıra zaten binmem ss'yede binmeyim bari o zaman motoru bırakayım benn öylemi cezerye ,sence mantıklıysa teşekkür ederim :silent:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
harikak kullanmış cesaret ister o trafikte ama bildiği mekan heralde duvara 0 gidiyo resmen:cat:

İşi-gücü olmayan '' Duvara nasıl sıfır gittim'' der!

Yada: '' gördünmü 360 bastım..'' bu ve bunun gibi şeyler.

5 aydır maaş alamamış bir gemiye, geminin mafyatik sahibiyle beraber-birlikte, paşa paşa ödeme yapmayaaaa, tırsıttığı-korkuttuğu insanlar hem deee!!!! ve bu ödemeye (Paşa Paşa) şahit olmaya kim gidebilir????

Adrenalinizi maçanız yediği kadar alınız, ve mümkünse başkalarını öldürmek bir yana, başkalarına yararlı olmak üzere...:cat::cat:
Cesaret (kadın erkek farketmez) ne için kullanıldığı oranda kıymetlenir:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
iide enduro tarzım değil,naked sevmiyorum,çapıra zaten binmem ss'yede binmeyim bari o zaman motoru bırakayım benn öylemi cezerye ,sence mantıklıysa teşekkür ederim :silent:

iyi iyi, anlıyorum seni de.. sen de beni anlamaya gayret et..

bak... eminim motor kullanmanı istemeyen yakınların olmuştur. o yakınlarının, biricik insanların sözlerini kulak arkası edip motor alıyorsan (benim gibi) sen motosiklet kullanmayı cok seviyorsun, bundan cok zevk aliyorsun derim. e bunu da anlarım.

al, kullan tabi. fakat başkalarının hayatlarını riske atma. ben bunu anlatmaya çalışıyorum.

pist mi yok? git piste $100 ver, al keyfini. benim de huzurumu bozma! piste de $100 vermiyorsan altına o motoru çekebildigin halde, ayıplarım seni. tabi ki istemem seni de trafikte boyle kullanırsan...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
bende ondan bahsediyorum keşke 100 dolar verip gazlayacağımız bi pist olsa diyorum ama bazı şeylere anlamak için o yaşam tarzının içinde olmak gerekir ve bunun bi kısır döngü olduğunu düşünüyorum nasıl olsa anlaşamayacağız sende durduk yere huzurunu bozma :p:rendeer:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
bende ondan bahsediyorum keşke 100 dolar verip gazlayacağımız bi pist olsa diyorum ama bazı şeylere anlamak için o yaşam tarzının içinde olmak gerekir ve bunun bi kısır döngü olduğunu düşünüyorum nasıl olsa anlaşamayacağız sende durduk yere huzurunu bozma :p:rendeer:

bu yarış yönetmeliği ne? http://www.tmf.org.tr/dokumanlar/TMF2006PISTKUR070806.pdf
biz yarışları tarlada mı yapıyoruz?

o çiçee de istemiom. yok barış marış.. ::whip::
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
İşi-gücü olmayan '' Duvara nasıl sıfır gittim'' der!

Yada: '' gördünmü 360 bastım..'' bu ve bunun gibi şeyler.

5 aydır maaş alamamış bir gemiye, geminin mafyatik sahibiyle beraber-birlikte, paşa paşa ödeme yapmayaaaa, tırsıttığı-korkuttuğu insanlar hem deee!!!! ve bu ödemeye (Paşa Paşa) şahit olmaya kim gidebilir????

Adrenalinizi maçanız yediği kadar alınız, ve mümkünse başkalarını öldürmek bir yana, başkalarına yararlı olmak üzere...:cat::cat:
Cesaret (kadın erkek farketmez) ne için kullanıldığı oranda kıymetlenir:cat:

muzaffer abim iyi demişsin hoş demişsinde

SÖYLEDİKLERİN KARŞINDAKİNİN ANLAYABİLECEĞİ KADARDIR...

saygılar....
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
evet bencede ,bide cevaplar seviyeli olursa daha anlaşılır olabilir:)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
evet bencede ,bide cevaplar seviyeli olursa daha anlaşılır olabilir:)

haklısın aslında ama sende daha önce yazılanları dikkate alsan...

arkadaşlar oldukça önemli bir takım kaygıları ortaya koymuş...

şu kadarını söyleyim altında ss bir makineyle sırf kendi bencil, hız, adrenalin duygusu tatmin olsun diye, trafikte sürat yapan tek teker giden bir sürücüyle ona alkış tutan aslında aynı kişiliklerdir... biri olmadan diğeride olmaz...
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
ya sen ne desen ,ben 10 dakka sonra dükkanı kapatınca eve giderken çökecem zaten boşver şimdi,hem ben çiçeği alıyomusun diye sormadım ,sormamda,direk veririmm:cherry::p

herşey yaparak öğrenilmez. ''kaza nasıl yapılır?'' da, gorerek, okuyarak ogrenmen gerekenlerden.

hani, çiçek vererek baslayacagın ogrenmelerde zorla çiçek vermeyi deneyebilirsin:D sonra o çiçekleri yesen de, cok buyuk sorun yaratmaz:queen:

sakalar bi yana (umarım ortamı yumuşatır), sen ne dersen de, soylenenlerin kulagına küpe olmasını umuyorum...
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
işin komik tarafı nedir biliyomusun sitedeki ss kullanıcılarını toplayalım onlar bana hak verir diğer motor kullanıcılarıda size, dedim ya bu bir kısır döngü ,yoksa cezerye muzaffer abi onlar kaygılarında sonuna kadar haklılar ,yani anlamayla yada olayı idrak etmeyle ilgili bi sıkıntı yok,çok şükür herkesinki kadar bizimkide çalışıyo ,iş tarzda ve sürüşte değişiyo,kafamda ne var biliyomusun( bu sitede olmaz da çok ss kullanıcısı yok çünkü )anket açalım ve ss kullanıcılarına soralım ,hız sınırlarındamı gidiyoruz,şehir içinde basmıyormuyuz,millete ara gazı sesi dinletmiyormuyuz,iki tane kız görünce 1. vitesi 17000 devire kadar zorlamıyormuyuz,bu bi öz eleştiri,ama durum öyle,hayır öyle değil demekte olaya pebme gözlüklerden bakmaktan başka bişey değill:)
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
cok riskli hareketler en az 15 kişiden küfür yemiştir.
hiç gerek yok insan playstation oynarken bile tırsıyor adam delirmis.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
herşey yaparak öğrenilmez. ''kaza nasıl yapılır?'' da, gorerek, okuyarak ogrenmen gerekenlerden.

hani, çiçek vererek baslayacagın ogrenmelerde zorla çiçek vermeyi deneyebilirsin:D sonra o çiçekleri yesen de, cok buyuk sorun yaratmaz:queen:

sakalar bi yana (umarım ortamı yumuşatır), sen ne dersen de, soylenenlerin kulagına küpe olmasını umuyorum...

ortam gergin değilki ,ben çok ferahımm kesinlikle sinirli bi ruh halinde değilim ,mesajlarımı gülerek yazıyorum ,ve herkesin gülerek okuyp ,gülerek cvp vermesini istiyorum,yalnız çiçek yemek istemiyorummm,vejeteryanım ama o kadder değlll:cherry:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
konuyu degiştirmesene kardeşim... Trafikte oyle şuursuz insanları istemiyorum. o kadar. ve eminim de bu forumda binlerce kişi benimle aynı fikirdedir. kimse, bir tanıdıgını senin gibiler yuzunden kabetmek istemez. kimse seni de kaybetmek istemez.
yeter, algıla artık.. aç kapılarını!!
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
İso ağabey Tutkunu anlıyorum. Ben de SS ciyim az çok bilirsin. Bu gibi şeyler adrenalin yüklü olduğu için insan düşününce bile heyecanlana biliyor. Benimde bu ve buna benzer tutkularım var. Motosiklette sınırları zorlamaya bayılırım. Stunt dediğimiz hareketlerin tamamını yapa bilmeyide çok isterdim mesela. Diğer arkadaşlarında dediği gibi trafikte yapmak sakıncalı hatta gördüğümüz örnekleri bile oldu zaman zaman. Bunu sana kaç kişi söylerse söylesin, eğer içinde böyle bir tutku varsa en az 1 kere yapmadan duramazsın. Bu yüzden yapma etme diyemiyorum, sadece Çok DİKKATLİ olman gerektiğini hatta trafiğin az olduğu saat,gün ve yerleri tercih etmen herkes için yararlı olacaktır.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
işin komik tarafı nedir biliyomusun sitedeki ss kullanıcılarını toplayalım onlar bana hak verir diğer motor kullanıcılarıda size, dedim ya bu bir kısır döngü ,yoksa cezerye muzaffer abi onlar kaygılarında sonuna kadar haklılar ,yani anlamayla yada olayı idrak etmeyle ilgili bi sıkıntı yok,çok şükür herkesinki kadar bizimkide çalışıyo ,iş tarzda ve sürüşte değişiyo,kafamda ne var biliyomusun( bu sitede olmaz da çok ss kullanıcısı yok çünkü )anket açalım ve ss kullanıcılarına soralım ,hız sınırlarındamı gidiyoruz,şehir içinde basmıyormuyuz,millete ara gazı sesi dinletmiyormuyuz,iki tane kız görünce 1. vitesi 17000 devire kadar zorlamıyormuyuz,bu bi öz eleştiri,ama durum öyle,hayır öyle değil demekte olaya pebme gözlüklerden bakmaktan başka bişey değill:)

yani, ben butun ss cilerin senin gibi dusundugunu zannetmiyorum. toysun bence, o yuzden sana oyle geliyor.. baska acıklama bulamıyorum. hayatta daha gorecegin-ogrenecegin cok şey var...

birinci viteste o hareketi yapmak(haltı yemek) da bazılarınıza mahsus olabilir. herkes adına konusmasan iyi edersin bence.

Not: o hareket, sizi alçaltıyor bence (kişisel görüşüm)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
işin komik tarafı nedir biliyomusun sitedeki ss kullanıcılarını toplayalım onlar bana hak verir diğer motor kullanıcılarıda size, dedim ya bu bir kısır döngü ,yoksa cezerye muzaffer abi onlar kaygılarında sonuna kadar haklılar ,yani anlamayla yada olayı idrak etmeyle ilgili bi sıkıntı yok,çok şükür herkesinki kadar bizimkide çalışıyo ,iş tarzda ve sürüşte değişiyo,kafamda ne var biliyomusun( bu sitede olmaz da çok ss kullanıcısı yok çünkü )anket açalım ve ss kullanıcılarına soralım ,hız sınırlarındamı gidiyoruz,şehir içinde basmıyormuyuz,millete ara gazı sesi dinletmiyormuyuz,iki tane kız görünce 1. vitesi 17000 devire kadar zorlamıyormuyuz,bu bi öz eleştiri,ama durum öyle,hayır öyle değil demekte olaya pebme gözlüklerden bakmaktan başka bişey değill:)

bu senin söylediğen şu sonuç çıkar ortaya o zaman...
ss kullanıcları trafikte kocaman bir tehtitdir...

öylemi gerçekten ???
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
konuyu degiştirmesene kardeşim... Trafikte oyle şuursuz insanları istemiyorum. o kadar. ve eminim de bu forumda binlerce kişi benimle aynı fikirdedir. kimse, bir tanıdıgını senin gibiler yuzunden kabetmek istemez. kimse seni de kaybetmek istemez.
yeter, algıla artık.. aç kapılarını!!


gergin gördüm sizi:)
İso ağabey Tutkunu anlıyorum. Ben de SS ciyim az çok bilirsin. Bu gibi şeyler adrenalin yüklü olduğu için insan düşününce bile heyecanlana biliyor. Benimde bu ve buna benzer tutkularım var. Motosiklette sınırları zorlamaya bayılırım. Stunt dediğimiz hareketlerin tamamını yapa bilmeyide çok isterdim mesela. Diğer arkadaşlarında dediği gibi trafikte yapmak sakıncalı hatta gördüğümüz örnekleri bile oldu zaman zaman. Bunu sana kaç kişi söylerse söylesin, eğer içinde böyle bir tutku varsa en az 1 kere yapmadan duramazsın. Bu yüzden yapma etme diyemiyorum, sadece Çok DİKKATLİ olman gerektiğini hatta trafiğin az olduğu saat,gün ve yerleri tercih etmen herkes için yararlı olacaktır.

sivaslım caanımm,zaten bende caddelerde stunt yapalım demiyorum,çok iyi tanıdığım bi kişi ( ss kullanıcısı ) artık aramızda değil,biride motora binemiyo ne yazıkki,bunlar benim samimi arkadaşlarım,kişilrin hayal ettikleri görüntülere ben canlı şahidim fakat ,hız yapmak teker yapmak şu yada bu atraksyonlar için ,yerimiz yoksa ne yapalımm ,motoru alıp evdemi kullanalım diyorum ama işte anlayana diyorum( senle alaklı değil kakkoo ):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst