- Katılım
- 26 Ocak 2008
- Mesajlar
- 36
forrap çok saol desteksin sen zati...
aye sen varya seeennn...
bu hareketleri bende yaparım aslında:mrgreen:
:mrgreen: bu hareketleri yaparsan r1 in anahtar senin :=) kolay gelsin
forrap çok saol desteksin sen zati...
aye sen varya seeennn...
bu hareketleri bende yaparım aslında:mrgreen:
:mrgreen: bu hareketleri yaparsan r1 in anahtar senin :=) kolay gelsin
Motor alırsam;
birisi bana 4:00 dan itibarenki hareketi öğretsinnnnnnnnnn!!!!!!
r1 i vermene gerek yok cbr 125 ile anlaşalım:cherry:
tima ya kolay o iş:queen::bounce:
benden yana problem yok modelini markasını sen beyen :=)
noluor yahu burada altı üsüt k*çı kırık bir videocicimin gitmeyin bu kadar üstüne
![]()
timam tekere kalkıcam sora depoya oturcam sende banaaa
honda cbr 125 yeni kasa getrtcen:cat:
timam tekere kalkıcam sora depoya oturcam sende banaaa
honda cbr 125 yeni kasa getrtcen:cat:
kısmen öle videoyu izlersin bir kere daha körfez pistine gideriz gösterirsin hünerini yaparsan cbr 125 r yeni kasa senindir hadi bakalım
Motordan düşüpte kafanı kırmazsan emin ol ki inince ben senin kafanı kırarım...:cat:
anlaştık:cat:
akın cici kafamı kırma bi kaç hareket görsünler:cherry:
:queen::queen::queen::queen: demi o kadar iddalı konuşmaya gerek yok ama yapabilirsede herkes şahit 125 r onundur
motosikletin arkasında koştuğu kısım bana çok komik göründü ve güldümsanki;acaba yakalayabilecekmiyim diye tereddütde..video güzeldi teşekkürler..
ya ben 2 senedir artıkın profesyonel artçı oldum...
cbr 125 için delircm artık motor istiorum..
senin verdiğin bu gazla ben inan öleceğimi bilsem yaparım:queen:
ölmeye gerek yok unutmaki önce kendi hayatın sonra başkasını kimsenin hayatına göz koymuşlugumuz yok sadece bir idda koydum daha ayrıntılı konuşmak istersen msn adresimi kullanabilirsin
yok yahu şakaydı:cherry::cherry:
valla
ben daha eğitimime yeni başlıorum nsanda motorum gelcek....
sen yaparsan izlerim ama:cat:
:queen::queen::queen::queen: demi o kadar iddalı konuşmaya gerek yok ama yapabilirsede herkes şahit 125 r onundur
anlaştık:cat:
akın cici kafamı kırma bi kaç hareket görsünler:cherry:
yapmasına gerek yok benim motorum onun motorudur dimi tuğçecim:cat:
Kafanı kırarken de bi kaç hareket görecekkler zaten...Ya da başbaşaykene kırarım kimse görmez![]()
yapmasına gerek yok benim motorum onun motorudur dimi tuğçecim:cat:
Kafanı kırarken de bi kaç hareket görecekkler zaten...Ya da başbaşaykene kırarım kimse görmez![]()