Şov yapıyo....

Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
noluor yahu burada altı üsüt k*çı kırık bir video :) cicimin gitmeyin bu kadar üstüne :p
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
246
motosikletin arkasında koştuğu kısım bana çok komik göründü ve güldüm :) sanki;acaba yakalayabilecekmiyim diye tereddütde..video güzeldi teşekkürler..
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
:queen::queen::queen::queen: demi o kadar iddalı konuşmaya gerek yok ama yapabilirsede herkes şahit 125 r onundur

ya ben 2 senedir artıkın profesyonel artçı oldum...
cbr 125 için delircm artık motor istiorum..
senin verdiğin bu gazla ben inan öleceğimi bilsem yaparım:queen:

motosikletin arkasında koştuğu kısım bana çok komik göründü ve güldüm :) sanki;acaba yakalayabilecekmiyim diye tereddütde..video güzeldi teşekkürler..

aynen... pıtır pıtır motorun akasında:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
36
ya ben 2 senedir artıkın profesyonel artçı oldum...
cbr 125 için delircm artık motor istiorum..
senin verdiğin bu gazla ben inan öleceğimi bilsem yaparım:queen:

ölmeye gerek yok unutmaki önce kendi hayatın sonra başkasını kimsenin hayatına göz koymuşlugumuz yok sadece bir idda koydum daha ayrıntılı konuşmak istersen msn adresimi kullanabilirsin
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
ölmeye gerek yok unutmaki önce kendi hayatın sonra başkasını kimsenin hayatına göz koymuşlugumuz yok sadece bir idda koydum daha ayrıntılı konuşmak istersen msn adresimi kullanabilirsin

yok yahu şakaydı:cherry::cherry:
valla :)
ben daha eğitimime yeni başlıorum nsanda motorum gelcek....
sen yaparsan izlerim ama:cat:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
:cherry:
yapmasına gerek yok benim motorum onun motorudur dimi tuğçecim:cat:



Kafanı kırarken de bi kaç hareket görecekkler zaten...Ya da başbaşaykene kırarım kimse görmez :p

oleeeeeeyy...
pazartesi gelirken anahtarınıda ruhsatınıda teslim et cici:cherry:

yapmasına gerek yok benim motorum onun motorudur dimi tuğçecim:cat:



Kafanı kırarken de bi kaç hareket görecekkler zaten...Ya da başbaşaykene kırarım kimse görmez :p

piki yaa sen de hep kırıosun kafamı..
yaramazmıyım ben:mrgreen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst