Şov yapıyo....

Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
:queen:

Ay ben bu gidonlulardan ilk defa görüyorum. Tam Tuçe'likmiş. Tuçe doum günün ne zaman :mrgreen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
pierzig dedim bundan başka yok:):)

cıbır yeşil ördek ama kankicikkk...
Timam alcam bu olsun hadi:mrgreen:

:queen:

Ay ben bu gidonlulardan ilk defa görüyorum. Tam Tuçe'likmiş. Tuçe doum günün ne zaman :mrgreen:

8 nisan.... kurdeleye sardırın ama:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Yok yok o yine bundan alcak... Büyüdü artık abileri :p
2004%5C08%5C09%5Cbikepics-192853-full.jpg
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Konuyu Toplam 4 üye okuyor. (4 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
GorkeM, tugcetugce, aYe, morrigan

msn yetmedi mi len :p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Sekkiz nisana daha çok var beee, motosiklet fuarında alırıs hediyeni:cherry:

Yannıs güvenlik önemli, çitten atlayan ayılı 11'li zıbın setini almadan binme sakın...

0029.jpg


Ayriyetten kalpli ayılı içlik termal zıbın da tavsiye ediyorum.:queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Sekkiz nisana daha çok var beee, motosiklet fuarında alırıs hediyeni:cherry:

Yannıs güvenlik önemli, çitten atlayan ayılı 11'li zıbın setini almadan binme sakın...

0029.jpg


Ayriyetten kalpli ayılı içlik termal zıbın da tavsiye ediyorum.:queen:

aha iyi olduuu...
yalnız biri fuardan hediyemi dedi:cherry::cat::rendeer:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
kıs sendende beklicez böle hareketler hee:p
yada sen mootüre bin yeter bize:cherry:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
bu da benden olsun bariiiiiiii
jitcrunch.aspx


yok ben beceremicem kanımca...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Video hakkında yorum yapacaktım vazgeçtim üç sayfa yorum okuyunca kafam bulandı ne diyeceğimi unuttum:mrgreen:Hediye mi gönderiyoruz dah nisanda gelmedi aam şimdiden aradan çıkaralım...Ben iki tane yolluyorum sen birisini seç...

Bu alttaki motor çok işlevli...Uzun yol yapabilirsin ve yolda acıktığında durmana bile gerek yok motorun yan tarafına adamlar barbekü koymuşlar yanında taşıdığın etleri at üstüne onlar kızarırken sen yola devam et...
20rubmobile1lghx6.jpg


Bu modelimiz ise daha az işleve sahip...Atv ile snowcycle ikilemi arasında kalmış melez bir modelimiz...Yeni başlayanlar için ideal...Devrilme gibi bir tehlikesi yok en güzeli ise sürücülerin seni fark etmemesi imkansız...
dsc04391hx6.jpg


Ya bu arada videoda baya güzeldi:mrgreen:
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
2
video hoştu. ama arkadaşın motorla şahsi bir problemi varmış gibi geldi. yani o bişiler yapmak istiyo ama motorun buna pek rızası yok gibi. hani biraz sonra motorun da arkadaşa yapmayı planladığı bi takım cambazlıklar var sanki.
ya da
bu abi yaşadığı yerde kafası mucitliğe basan bi tip. toplamış köyün kahvesini ileri gelenleri: Ağalar ben bişey buldum -diyelim ki motosiklet- bununla bir sürü şey yapabiliyorum ama gerçekte hangisini yapmam gerektiğine karar veremiyorum. ben hepsini yapiym siz birinde karar kılın. hayde hobarey vatana millete hayırlı olsun modunda takılıyo.

ilk mesajımı da böyle faydalı bi konuya yazarak milli oldum. çok gururluyum. kıvanç duyuyorum. -kıvanç da her neyse artık-
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Yurt dışında ,nsanlar motora önem vermiyo hele de paraarı olunca vur kır parçala...
Türkiye de parası olsa bile mototra kıyacak biri yok:):)
Yani var aslında da bende olsam kıyamaazdım...:mrgreen:

işte motosiklet aşkı;

03:13'te açılan başlık:p

:cat::cat::cherry:
sende 600f ile yapsana bunun gibi:cherry:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst