İkinizde sattınız beni... Hani üç silahşorduk... Beni tek tabanca yolladınız....r:
r:
İkiniz gidin işte...:cat::cat:
bu hafta olmaz çallı haftaya senle ikimiz çıkalımda bunlara nasıl gezi yapılır bir ders verelim :queen:
Verelim abi vermesinede alper abimsiz olmaz :salut: :salut: :salut: Yukarıda yazdığı yazı kanıma dokundu zatenale:
Benim Öteki haftaya daha renkli bir planım var........ Çok ısrar ederseniz belki sizde gelebilirsiniz.....![]()
Güzelim sen gel...Sana serbest.... Çengüüüz sabıkalı...Sen onu bırak bana takıl...:cat::cat:
çok isterse takılsın bize ona gezi konusunda ince detaylar öğretelim ( şömine,sucuk,çöp şiş,ayran,semaverde çay)
Alıntı:
işte hepsi burada EFSANELER ÖLMEZ :cat:
:flower: :flower: :flower: "EFSANELER ÖLMEZ" Sevdim bu lafı :cat:
ya video boyutlarını ayarladım youtube atıcam site kapandı...imageshack toolbar yüklemeden video yükletmiyo trtube diye bi site var üye oldum hala şifre yolluyacaklarr:
r:
videoları sanırım 4-5 cd kopyalayıp getircem...başka türlü olmuyacak
Bende isterim.Gezide yoktum bari videoyla idare edeyim :cat:
Gelmeyene vidyo yok...... :queen::queen::queen:
sana sonuna kadar katılıyorum abı gelmeyene vıdeo falan yok:queen::queen::queen:
Etiketler: bekir, for, hacli, kusadasi, rap, sefer, uscuk, zig, zigetvar:queen::queen::queen::queen:
Biz TSE li ağaçlardan koparıyoruz... Malum devir kötü... Sizinkiler yaban sucuğu...Onlar biraz acı oluyor.....:queen::queen::queen:
Benim Öteki haftaya daha renkli bir planım var........ Çok ısrar ederseniz belki sizde gelebilirsiniz.....![]()