[İzmir-MT] Seferihisar Seferi Fotoları

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Benim Öteki haftaya daha renkli bir planım var........ Çok ısrar ederseniz belki sizde gelebilirsiniz.....:p
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
çok isterse takılsın bize ona gezi konusunda ince detaylar öğretelim ( şömine,sucuk,çöp şiş,ayran,semaverde çay :p )
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Benim Öteki haftaya daha renkli bir planım var........ Çok ısrar ederseniz belki sizde gelebilirsiniz.....:p

Güzelim sen gel...Sana serbest.... Çengüüüz sabıkalı... :p Sen onu bırak bana takıl...:cat::cat:

çok isterse takılsın bize ona gezi konusunda ince detaylar öğretelim ( şömine,sucuk,çöp şiş,ayran,semaverde çay :p )

Neeee 3 silahşörler gerimi döndü :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Alıntı:
alp_tunay´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Benim Öteki haftaya daha renkli bir planım var........ Çok ısrar ederseniz belki sizde gelebilirsiniz.....
Alıntı:
alp_tunay´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Güzelim sen gel...Sana serbest.... Çengüüüz sabıkalı... Sen onu bırak bana takıl...
Alıntı:
APV41´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
çok isterse takılsın bize ona gezi konusunda ince detaylar öğretelim ( şömine,sucuk,çöp şiş,ayran,semaverde çay )
Neeee 3 silahşörler gerimi döndü

işte hepsi burada EFSANELER ÖLMEZ :cat:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
ya video boyutlarını ayarladım youtube atıcam site kapandı...imageshack toolbar yüklemeden video yükletmiyo trtube diye bi site var üye oldum hala şifre yolluyacaklar:pr::pr:
videoları sanırım 4-5 cd kopyalayıp getircem...başka türlü olmuyacak
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ya video boyutlarını ayarladım youtube atıcam site kapandı...imageshack toolbar yüklemeden video yükletmiyo trtube diye bi site var üye oldum hala şifre yolluyacaklar:pr::pr:
videoları sanırım 4-5 cd kopyalayıp getircem...başka türlü olmuyacak

Kopyala kopyala..Ben isterim... Sayıyı belirleyelim...:cat::cat::cat:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Gelmeyene vidyo yok...... :queen::queen::queen:

sana sonuna kadar katılıyorum abı gelmeyene vıdeo falan yok:queen::queen::queen:




Etiketler: bekir, for, hacli, kusadasi, rap, sefer, uscuk, zig, zigetvar:queen::queen::queen::queen:


Konuyu Toplam 1 üye okuyor. (1 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
bikerboy35:silent::silent:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
sana sonuna kadar katılıyorum abı gelmeyene vıdeo falan yok:queen::queen::queen:




Etiketler: bekir, for, hacli, kusadasi, rap, sefer, uscuk, zig, zigetvar:queen::queen::queen::queen:


İstersen o kadar katılma...... :queen::queen::queen: Ucundan yeter... Ne de olsa senin topun inşaata kaçmıştı....:queen::queen:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
sizin sucuk ağacınız etiketli meyve veriyor galibaa,, aynı ağaçtan bizde eskye bozdağ a ektik,, bizilaçlattık etiketsiz veriyor artık sizde öle yapın .. :mrgreen::p

buyrun etiketsiz sucuklarımız :cherry:



şaka bi yana çok keyifli bi gezi olduğu belli, gezmeye ve paylaşmaya devamm :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Biz TSE li ağaçlardan koparıyoruz... Malum devir kötü... Sizinkiler yaban sucuğu...Onlar biraz acı oluyor.....:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst