o zaman 5. gelsiiiiiiiiiiiiiiiinnnnn...manzaranın kralı bu
Ne güzel resim çekmişim öyle..... Sen beni bu kadar net çekmemişin aykut......
Hani 7.ci video açılmadı?.........:silent::silent:
Demin 7 numarayı ben kullanıyordum gaz kesiyordu
http://www.youtube.com/watch?v=ZyQClemMNo8
7. vidyodan;
@forrap :
Hade leymmmm:queen: gaz kesiyomuşş Kullanamadım spin attım demiyodaa:queen:
Olm orda you tube nin sayfası açılıyo ama birsürü video var...Hangisi?.....:silent:
Gaz kesmiş işte..Koskoca Mod yalan mı söyleyecek............![]()
Şimdi tarığı beklemek lazım..Diğer fotolarıda koysun.... :wiinkk:
Yokmu telefonu tarığın kimsede?...Bak harkes fotoları bekliyo...........:bounce: