Arkadaslar dogum gunumde surpriz bi tatile gittigim icin kisa bi sureligine internet ortamindan uzaktim ve de bu kisa sure de beni unutmayip ve de iyi dileklerde bulundugunuz icin cok cok tesekur ederim
Arkadaşlar bugün Uglychild (Sercan)'ın doğumgünü...
Ben Sercan'ı kutlamadan önce Fatma anneme teşekkür etmek istiyorum, böyle güzel bir insanı tanımamızı sağladığı için... Ellerinden öpüyorum Fatma anne...:rendeer:
Doğum günün kutlu olsun kardeşim... Birlikte nice yıllara...:cat::rendeer::wiinkk:
kardesim cok cok cok cok tesekurederim, keske Izmir de olsaydim da bana hediyelerimi pastami uflerken verebilseydiniz.. ama neyse artik gelince verirsiniz
Uglychild nice mutlu ve sağlıklı senelere hocam, iyi ki doğdun :rendeer:
Motorcu motorcunun arkadaşı ve yoldaşıdır
tesekur ederim yoldas
Aaa ugly nin doğum günümüş bugünnn

Nice seneleree:rendeer:
tesekur ederim zig
kardeşim sercan d.günün kutlu olsun ,yeniyaşında herşey gönlünce olsun allah acı keder vermesin.
Ummet abicim tesekurler

insallah kosova yollarinda da senin dogum gununu kutlamak nasip olur
sercan doğum günün kutlu olsun kardeşim.çok öpüyorum seni::140::::142::
Kardesim benim tesekurederm... toplanti resimlerinde goremiyorum seni.. arayi fazla acma
nice yıllara iyiki dogdun
tesekurler
nice mutlu yllara dogum günün kutlu olsun ((
tesekurler
Doğum günün kutlu olsun :rendeer:
tesekurler tubis, Antalya ya sevgilerle
tesekurler
Sercan doğum günün kutlu olsunnn....:cat:
bu taraflara dönmeyi düşünmüyorsun sanırımmm....:silent:
kardesim donucem az kaldi, idman yapiyorum burda... donunce beraber teker yapicaz

gidisim suskun oldu ama donusum muhtesem olacak:mrgreen:
doğum günün kutlu olsun kardeşim :rendeer:
tesekurler
Doğum günün kutlu olsun arkadaşım...
tesekurler
doğum günün kutlu olsuun :queen:
tesekurler
Doğum günün kutlu olsun abim.. Sağlıklı Sihhatli ve motosikletli nice mutlu yıllara.. 3 kişi binersin tabe
tesekurler photoshoper

kardesimsin
doğum günün kutlu olsun kardeş...
tesekurler kardes
Mutlu Yıllar.... :rendeer:
tesekurler
Bizim topicte de yazmıştım,tekrar doğum günün kutlu olsun Uglycan
Nice mutlu yıllara... :cat:
(Lütfen filmler için bari burada teşekkür etme :queen: Bişey değil millet normal film olduğuna inanmıycak

)
kardesim sagolasin hersey icin , bi de su alp tunayin uyeligini kisitlasan butun dogum gunu dileklerim kabul olmus olacak
filmler icin tekrar tesekurler, bunlar cok iyiydi, ama gelince yenilerden isterim, konulari biraz farkli olsun, mesela ciftlikte falan
len ben mi rastlamıyorum yoksa uzun zamandır girmiyor mu Uglychild MT'ye?
Mutlu yıllar dostum :cat:
Giriyom giriyom da bu aralar fazla yazmiyom

tehditler aliyorum bazilarindan. Cekemiyorlar beni
Doğum günün kutlu mutlu ve hayırlara vesile olsun...
sagolasin Mete han.. sen de buaralar fazla yazmiyosun, hayirdir küstün mü? Hersey kisa kisa cikiyor agzindan
doğum günün kutlu olsun :rendeer:
tesekurler
doğum günün kutlu olsun:rendeer:
tesekurler
Doqum gunun kutlu olsn nıce yıllara :rendeer:
tesekurler

mt izmirden de yazmissin, o yuzden bi daha tesekurler
doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara:rendeer:
tesekurler byfurkan
gecikmeden dolayı kusuruma bakma,
doğum günün kutlu olsun sercan, :rendeer:
kardesim sagolasin

asil geciken benim galiba

kendi dogum gunu partime bile gidemedim
Sercan diğer topiclerde de yazmıştım ama buraya da yazayım nice mutlu yıllara kardeşim. sağlıkla, huzurla hep beraber kazasız belasız inşallah....
Gittardando etiketlerdeki herşey tamam da abicim yazik ne demek ona bi anlam veremedim.
Etiketler: anne, dogumgunu, gittardando, izmir, sercan, taziye, uglychild, yazik
Kardesim cok sagolasin, ortmenim benim en kisa zamanda tekrar gorusmek dilegiyle
Evet yaaa simdi farkettim bende.. bu yazik muhabbeti ne yawww?
iyi ki doğdun Sercan seni tanımak büyük mutluluk
Rahmi abicim, cok tesekurederim yengeme cok cok selamlar… bi carsamba gununde gorusmek uzere
Sercan nice mutlu ve sağlıklı yıllara....
Allah seni sevdiklerine bağışlasın paşam..:rendeer:
Sagolasin Murat, Urfaya selamlar
