- Katılım
- 6 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,174
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar bugün Uglychild (Sercan)'ın doğumgünü...
Ben Sercan'ı kutlamadan önce Fatma anneme teşekkür etmek istiyorum, böyle güzel bir insanı tanımamızı sağladığı için... Ellerinden öpüyorum Fatma anne...:rendeer:
Doğum günün kutlu olsun kardeşim... Birlikte nice yıllara...:cat::rendeer::wiinkk:
Ben Sercan'ı kutlamadan önce Fatma anneme teşekkür etmek istiyorum, böyle güzel bir insanı tanımamızı sağladığı için... Ellerinden öpüyorum Fatma anne...:rendeer:
Doğum günün kutlu olsun kardeşim... Birlikte nice yıllara...:cat::rendeer::wiinkk: