İyi ki doğdun Uglychild...

Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Arkadaşlar bugün Uglychild (Sercan)'ın doğumgünü...

Ben Sercan'ı kutlamadan önce Fatma anneme teşekkür etmek istiyorum, böyle güzel bir insanı tanımamızı sağladığı için... Ellerinden öpüyorum Fatma anne...:rendeer:

Doğum günün kutlu olsun kardeşim... Birlikte nice yıllara...:cat::rendeer::wiinkk:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Uglychild nice mutlu ve sağlıklı senelere hocam, iyi ki doğdun :rendeer:

Motorcu motorcunun arkadaşı ve yoldaşıdır
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
kardeşim sercan d.günün kutlu olsun ,yeniyaşında herşey gönlünce olsun allah acı keder vermesin.
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
sercan doğum günün kutlu olsun kardeşim.çok öpüyorum seni::140::::142::
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
Sercan doğum günün kutlu olsunnn....:cat:

bu taraflara dönmeyi düşünmüyorsun sanırımmm....:silent:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
83
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doğum günün kutlu olsuun :queen:
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
265
Doğum günün kutlu olsun abim.. Sağlıklı Sihhatli ve motosikletli nice mutlu yıllara.. 3 kişi binersin tabe :)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bizim topicte de yazmıştım,tekrar doğum günün kutlu olsun Uglycan :)
Nice mutlu yıllara... :cat:

(Lütfen filmler için bari burada teşekkür etme :queen: Bişey değil millet normal film olduğuna inanmıycak :p )
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
len ben mi rastlamıyorum yoksa uzun zamandır girmiyor mu Uglychild MT'ye?

Mutlu yıllar dostum :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst