xmax 250 cc yakıştımı sizce

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
hepinize ayrı ayrı teşekkürler arkadaşalr valla keyfiin çıkarıyorum motor sürmenin 1 haftadır 2000 km devirdim bile.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin. maaşallah kız gibi motor :D
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
ümmet abi hayırlı olsun kazasız belasız güle güle kullan hep beğendiğim bi model olmuştur her ne kadar racing sevsemde yamahanın bu modeli çok estetik geliyo bana sende hiç fena durmuyosun hani üstünde
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
ummet abı hayırlı olsun,Allah kaza gostermesın nazardan korusun.
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
ümmet abi geç olsada.. yakışmış tabi sen alırsında yakışmazmı. güle güle kazasız belasız kullan inşallah. daha önce soruldumu bilmiyorum ama tercihinin bi sebebi varmı yedek parçası falan nasıl uygunmu. piagio ya göre nasıl bi motor.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ümmet abi geç olsada.. yakışmış tabi sen alırsında yakışmazmı. güle güle kazasız belasız kullan inşallah. daha önce soruldumu bilmiyorum ama tercihinin bi sebebi varmı yedek parçası falan nasıl uygunmu. piagio ya göre nasıl bi motor.
aslında x9 piaggo düşünmüştüm ama bu nasip oldu,yedekparçası bol olması çok güzel xmax sın motorda sorun yok iyigidiyor şimdilik.
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
aslında x9 piaggo düşünmüştüm ama bu nasip oldu,yedekparçası bol olması çok güzel xmax sın motorda sorun yok iyigidiyor şimdilik.

hayırlı olsun abi tekrar inşallah tık demeden devam edersin yoluna en yakın buluşmada görüşmek dileğiyle rahatsızım bu aralar.:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı ve uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler Allahım korusun kollasın senı inşallah
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
ümmet abi sen pazar günü öğle saatlerinde karacasu-pamukören yol ayrımından geçtin mi???
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Ümmet Abi ; bugün sabah 9,30- 10,00 sularında e-5 topkapı güzergahında gördüm seni:) çok temkinli ve dikkatliydin ; ama motorun gercekten cok hoş çok yakışmış sana ; Allah kaza bela göstermesin, güle güle kullan:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ümmet abi sen pazar günü öğle saatlerinde karacasu-pamukören yol ayrımından geçtin mi???
hayır geçmedim,istanbuldayım ben çalışıyorum,pazargünleri buralarda geziyoruz,oralarda benimi gördün yoksa:p:p:p

Ümmet Abi ; bugün sabah 9,30- 10,00 sularında e-5 topkapı güzergahında gördüm seni:) çok temkinli ve dikkatliydin ; ama motorun gercekten cok hoş çok yakışmış sana ; Allah kaza bela göstermesin, güle güle kullan:rendeer:
çok teşekkür ederim öyle olmak zorundayız
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
hayır geçmedim,istanbuldayım ben çalışıyorum,pazargünleri buralarda geziyoruz,oralarda benimi gördün yoksa:p:p:p

abi tam korumalı biri (ki motosikletin farından önce motoru fazer zannettim kaliteli motordu yani) geçtiydi ordan bende minibüs içindeydim de arkadan bakakaldım...eyi sen deelmişsin :p ama senin motora bayağı benziyodu artı adam gobekliydi yau...:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı sürüşler Allahım kaza bela vermesin sanada...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst