xmax 250 cc yakıştımı sizce

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yamaha xmax 250 cc yakıştımı sizce

x9 250 cc pıaggo ya niyet xmax 250 cc yamaha kısmet napalım hayırlısı olur inş birazda rahat bir motor kullanalım bakalım inş herkes gönlündeki motora kavuşur. ben kavuştum son motorum olur sanırım çünkü daha yüksek model hiç hayel etmedim bu yeter. artık bununla dolaşçam yollarda belkide yurtdışı neden olmasım cebelitarık hayalim.





















 
Son düzenleme:
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler :cat:
 
Katılım
16 Ocak 2007
Mesajlar
164
hayırlı uğurlu olsun ümmet abi kuruçeşme yamahadan memnun kaldınmı acaba ?? motoru getirdilermi kutusunda yoksa "ismini unuttum teşhir motorumu verdiler acaba yada isteğe göremidir"????
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
hayırlı uğurlu olsun ümmet abi kuruçeşme yamahadan memnun kaldınmı acaba ?? motoru getirdilermi kutusunda yoksa "ismini unuttum teşhir motorumu verdiler acaba yada isteğe göremidir"????

yok orda vardı ikitane hazırda birini tercih ettim(enjeksiyonlu olanı)
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
hayırlı olsun ümmet abi sen bununl artık türkiyeyi değil dünyayı dolaşırsın enjeksiyonlu olması filanda iyi çok sevindim artık rahat et sende..:)
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
ümmet abi hayırlı ugurlu olsun cok sevindim senin adına darısı herkesin basına artık:rendeer::rendeer:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Hayırlı olsun Ümmet abi...

Kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum... :rendeer:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Hadi hayırlısı.. .
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Hayırlı uğurlu olsun abi, güle güle bin:rendeer:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hayırlı olsun. Allah kaza bela göstermesin.

Güzel motor hakkaten X-Max 250
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Abi ruhunda motorculuk var senin..Yakışmaz mı yaw..:cat:

Allah nice seneler binmeni nasip etsin..:rendeer:

Yolun boş depon dolu olsun...:p
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Hayırlı, uğurlu olsun abi. :rendeer:
güle güle kullan. ama böylece,"küçük motoruyla gezen Ümmet PERKİTAN" tarih oluyor artık. :)
(çıkartmayı da, anında kaktırmışsın ön cama :) )
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
hayırlı uğurlu olsun Ümmet abi.çok güzel motor sanada çok yakışmış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst