Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 4,166
- Konu Yazar
- #1
yamaha xmax 250 cc yakıştımı sizce
x9 250 cc pıaggo ya niyet xmax 250 cc yamaha kısmet napalım hayırlısı olur inş birazda rahat bir motor kullanalım bakalım inş herkes gönlündeki motora kavuşur. ben kavuştum son motorum olur sanırım çünkü daha yüksek model hiç hayel etmedim bu yeter. artık bununla dolaşçam yollarda belkide yurtdışı neden olmasım cebelitarık hayalim.













x9 250 cc pıaggo ya niyet xmax 250 cc yamaha kısmet napalım hayırlısı olur inş birazda rahat bir motor kullanalım bakalım inş herkes gönlündeki motora kavuşur. ben kavuştum son motorum olur sanırım çünkü daha yüksek model hiç hayel etmedim bu yeter. artık bununla dolaşçam yollarda belkide yurtdışı neden olmasım cebelitarık hayalim.













Son düzenleme: