Valla arkadaşlar moraller bozuk bende.Motoru çalıştığım yerin önüne koyuyorum akşamları 18-21 arasında bugün motoru zorlamışlar götürmeye çalmaya çalışmışlar.Disk kiliti vardı götürememişler.Zaten basda anlamadım motorun yanına geldiğimde motorun yerinden oynadığı belliydi 1m falan oynatmıslar.Vitesi boşa almışlar birde yan ayaklığı açmışlar götüremeyince.Normalde orta sehbaya alıyorum.Moralim bozuldu adamlar niyetine girdiyse eninde sonunda götürürler.Birde bulunduğum yer biraz sapa biryer.Güvenlik var ama kendine bakamıyor güvenlik.Sadece kendinden sorumlu sanırım güvenlik.Götüremeyince kızıp aynaları ters çevirmişler üstündeki fileyi çıkarmışlar.Yani allah onları bildiği gibi yapsın.Milletin ekmeğiyle oynuyorlar hakkını yiyorlar.

r:Yani şu 20 milyonluk disk kiliti motorun götürememelerine mani oldu.Siz siz olun güvenliği elden bırakmayın.Piyangonun ne zaman size çıkacağı belli olmuyor.:cat:Enazından disk kilitini takmayı unutmayın..:rendeer::rendeer: