Moraller bozuk motoru götürüyorlardı az daha :(

Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
buyuk gecmıs olsun disk onemli birde çelik halatla bagla oda cok onemli
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
abi motor birinin önünü kapatıyor ya da eşya falan taşıyacaklar da mani oluyor diye ileri almaya çalışmış olabilirler mi? sonra da kızıp aynaları çevirmişlerdir? aynısı Kurtuluş'ta benim başıma gelmişti de. Kaldırıma bıraktım motoru, direksiyon kilidini de kitledim. bi geldim motor oynamış, başladım sövmeye.. derken orada bir mağazadan adam çıktı "ben oynattım, niye dükkanın önünü kapıyosun vs" tartışma çıktı. ben haksız olduğum için tartışmayı uzatmadım ama belki bu tarz bir olay olmuştur hı? çok geçmiş olsun.
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
Geçmiş olsun.. Gerçekten tedirgin edici bi durum.



Gidenler haram mı oluyo bu durum da :cyclopsan

:silent:

Dogru bir cumlenin tersi de her zaman dogru olmayabilir. :cat: Bu durum "sadece ve sadece" durumu icin gecerlidir. Yani bir motor sadece ve sadece helal ise calinamaz demis olsaydi dedigin dogru olurdu.
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
benim motoru da sürekli yerinden oynatıyorlar ama çalmak amaçlı değil genelde taksime bıraktığım zaman başıma geliyor seyyar satıcılar bıraktığım yerlere tezgah açmak için bir kaç kişiyle birlikte kaldırmaya çalışıp saolsunlar cantlarımı yamultuyorlar ve beni feci halde kızdırıyor, sanada şunu söylemek istiyorum aynaların ters çevrilmişse belki bırakılmasını istemedikleri bir yere bırakmış olabilirsin düşük bi ihtimal olsada bunuda göz önünde bulundurmalısın diye söyledim
 
Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
238
geçmiş olsun..

helalini veya haramını bilmem ama şans çok etkili bu tür durumlarda..
çalmak isteyenin ne kadar kafaya koyması ile..
o riski almasına deyip deymeyeceği ile ilgili..

ben 3-4 bin ytl lik motorumu apartman içinde disk kilidi ile saklıyorum ama ofisin önünden isterlerse kamyona atıp götürürler yine..:pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gecmıs olsun arkadasım...
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Geçmiş olsun. İnş. bir daha böyle birşeye kalkışmazlar.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Geçmiş olsun Erdo.. Helal malmış demekki götüremediler..
Bu arada demeden geçmiycem :) Kilit götürmemelerine mani oldu deil götürmelerine mani oldu diycektin :cherry:
teşekkür ederim pınar hanım :) Hemende yanlışımızı yüzümüze çarpıyorsunuz :p :) :rendeer::rendeer:

geçmiş olsun, disk kilidinden ziyade en yakındaki bi direğe motorunu zincirle..
bir daha gelebiilirlerde..
sen eşeğini sağlam kazığa bağla, soorası malum allaha emnaet..
bencede direk sanırım daha sağlam olacak teşekkürler :rendeer: ee tabi bir nevi eşşek oluyor motorlarımız :cherry::rendeer:

Geçmiş olsun Erdocuğum....

Tedbir almışsın fakat işte namussuzlar yinede uğraşmış..Alın teriyle alınmış bir
malın çalınmasını iyi bilenbiri olarak bende kendimce tedbir almaya çalıştım..

racede bunun gibi alarmlı kullanıyorum..

XenaonWheel.jpg


.
cruiserde de bu kilidin aynısını kullanıyorum..Gerçi kendime ait garajım da var..
ama tedbir almalıyız..

.
25f8d9b2ac0e90c3a3774686229d1df2.jpg

alarmlı versiyonlarının iyi olmadığını zamanla alarmın hassasiyetini yitirdiğini söylemişdi satıcı.Ben alarmlı istemişdim aslında.Siz nasıl memnunmusunuz alarmından?:rendeer:

çok geçmiş olsun kardeşim
aman şükür motoru götürememişler koruma için kilit ve tedbir sayını arttırman gerekli belli oldu

evet tedbirli olmakda fayda var.Dediğimiz gibi ne zaman olacağı belli değil.:cat::rendeer:

çok büyük geçmiş olsun
akşamları motorları sokaklarda bırakmak hiçde güvenli olmuyor helede ist. gibi bi yerde:pr:

Ben apartmanın içine bırakıyorum onda bile huzursuzum.Biraralar gece kalkıp kapıyı açıp bakıyordum motora.Neyse şimdi öyle değilim ama genede tıkırtıda falan..:)

slm erdo2002,
ben lumanın enduro zincir kilidini kullanıyom. sertleştirilmiş zincir. 50 YTL ye aldım. artık ne kadar sağlamdır bilemiyorum ama iyi bi demir makasıyla kesilir sanırım. ama ziniciri gelende havada asılı kalacak şekilde bağlıyorum. bu da hırsızın işini zorlaştırır. çünkü o makasla kesmek için yerden destek alması lazım.

evet o dediğinizi daha öncede duydum yerden destek almaları gerekiyormus zinciri kesmeleri için.Tabiki herzaman bağlıyacağımız yer yerle temasını kesemeyiz.:cat:Aklımızda bulunsun.:rendeer:

Geri döneceklerdir kesinn.Motoru hep aynı yere koyuyorsan bu sefer taşımalı olarak çalmaya çalışacaklardır.
Yani bence daha emniyetli yer bul ya da bi kaç tane halat kilit falan edin :S

evet aynı yerde devamlı olunca kesin oralarda oturan yada devamlı gezen devriye bir ekip :) Biraz daha profesyonel gelselerdi götürülerdi.Nedirki 130kg 3 kişi kamyonun arkasına rahatlıkla atar.Yoksa 4 kişimi :)

Vallaa bi arkadaş anlatmıştı.. Adam işyerinin önüne bırakıyo motoru, disk kilitini takıyo, akşam bi geliyo 3 tane daha disk kiliti var.. Şaşırıyo tabii ve hemen polise haber veriyo.. Polis pusuya yatıp bekliyo, hava iyice kararınca gece vakti bi kamyonet geliyo motoru alıyo, polis takipte halâ.. Yerlerini öğrenince mekana bi uçüstü yapıyo e bi çeteyi çökertiyo.. Nasıl ama???
Allah allah demek motoru olda akşam bıraksın diye 3.bir disk kiliti takıyorlar :) Gerçekten akıllıca.Polise haber vermeseydi şimdiye soğuk suyunu yudumluyor olacakdı :)

aman kardeş geçmiş olsun pusuya yat bin tepelerine kır ağızlarını aman dikkat
hergün 3 saat orda duruyorum ne zaman gelcekleri hangi gün gelecekleri belli olsa beklerimde.:)Belli değil işde.3 aydrı ordayım ilk defa başıma geldi.:pale:


aynı der bendede oldu cafede calışıyorum bir girdim nete hiç motorla gelmezdım artık ilk defa kendıme ait motorum oldu dıye getırdım kontagı kılıtledı 5 dk sonra dısarı cıktım gıcır gıcır motoru kontagın icine ne soktularsa artık egdirmişler anlıcanız baya zorlasmışlar götürememişler heryerde insan var görmemişler abi valla çekemeyen çok olur böyle malın oldumu göz dıkerler kırarlar atarlar aynı bunu yapan benım dostlarımdı benım motoru kontagını zorlayıp kacırmak ıstıyenler sonradan anladılar yanlıslıgını ama neye fayda cevreleri bozuldu motorcu adamı cekemeyen Çok...Olur....






alrm 153 ytl dıyor :D

50 ytl ye alarm taktırım :D

4960163_78017_qhbl571.jpg

hocam böyle insanlardan kendine dost tutma zaten.İnt cafede oturan nerden nasıl para kazanabiliriz yada kimin parasını yiyebiliriz düşüncesinde olanlar zaten zarar insanlar toplumda.İşsizlik var diyorlar ama çalışmadan havadan para kazanmak insanda çok.:cat:

Geçmiş olsun. Benim de motorumu gözetleyen iki kişi varmış komşular söyledi. Normelde motoru eve alıyorum ama akşamları bir yere gideceğimz aman dışarda bırakıyorum. Bahçe içinde bile güven yoka rtık.
vardır valla.Onlar zaten daha önceden görüyorlar motoru planlarını yapıp tekrar geliyorlar.Dikkatli olmanda fayda var.Olmadı yakın çevrendeki insanları uyar.:cat:

geçmiş olsun iyi ki çalınmamış ucuz atlatmışsın
sağolsın.:rendeer:

Geçmiş olsun.. Gerçekten tedirgin edici bi durum.



Gidenler haram mı oluyo bu durum da :cyclopsan

:silent:

Evet baska bir bakış açısı :)Halk arasında öyle derler ya o yüzden söyledi hemen cümlenin alternatifini üretmeyelim :) Hepimiz kardeşiz.Hırsızlar kalleş :mrgreen:

Geçmiş olsun...
Tedbiri elden bırakmamak gerek.
Sağolsın :cat:

geçmiş olsun verilmiş sadakan varmış
evet sağolsın.Sadaka vermeye özen gösterelim bencede:rendeer:

Galiba en iyisi kalın bir direk,veya sabit bir mekana kalın bir zincirle bağlamak gibi görünüyor o zaman makas ile kesmek için zaman harcamak zorundalar
ve de çevrenin dikkatini çekeceğinden belki de tevessül etmeyebilirler.
Sesli uyarıcılarda faydalı olabilir.Alarm gibi :rendeer:

buyuk gecmıs olsun disk onemli birde çelik halatla bagla oda cok onemli
Bİr halat vardı ağırlık yaptığından kullanmıyordum şimdi onu deniyeceğiz mecbur sağolsın.:rendeer:

abi motor birinin önünü kapatıyor ya da eşya falan taşıyacaklar da mani oluyor diye ileri almaya çalışmış olabilirler mi? sonra da kızıp aynaları çevirmişlerdir? aynısı Kurtuluş'ta benim başıma gelmişti de. Kaldırıma bıraktım motoru, direksiyon kilidini de kitledim. bi geldim motor oynamış, başladım sövmeye.. derken orada bir mağazadan adam çıktı "ben oynattım, niye dükkanın önünü kapıyosun vs" tartışma çıktı. ben haksız olduğum için tartışmayı uzatmadım ama belki bu tarz bir olay olmuştur hı? çok geçmiş olsun.

evet bende ilk basda birisi şaka maksatlı yaptı sandım fakat disk kiliti olduğu halde zorlanmıs götürlmeye 1m ileri götürülmüş motor.Umarım şaka maksatlıdır :salut::rendeer:

Geçmiş olsun kardeşim. ........
sağolun.:cat:

benim motoru da sürekli yerinden oynatıyorlar ama çalmak amaçlı değil genelde taksime bıraktığım zaman başıma geliyor seyyar satıcılar bıraktığım yerlere tezgah açmak için bir kaç kişiyle birlikte kaldırmaya çalışıp saolsunlar cantlarımı yamultuyorlar ve beni feci halde kızdırıyor, sanada şunu söylemek istiyorum aynaların ters çevrilmişse belki bırakılmasını istemedikleri bir yere bırakmış olabilirsin düşük bi ihtimal olsada bunuda göz önünde bulundurmalısın diye söyledim

Yok şu zaman kadar çektiğim yerde bir problem çıkmadı.Öyle problem çıkıcam bir konumda değil.Nebir insan nebir araba geçiyor ordan.Belediye binasının(İSMEK) hemen önünde hatta akıbinde camdan duvar baslıyor ismeğin.Neden kurcalamak istesinler anlama veremdim.Şaka desem yapan kişi ortalıkda yok.:silent: Meydana çıkıp biri şaka yaptım dese iyi olurdu :pale:

geçmiş olsun..

helalini veya haramını bilmem ama şans çok etkili bu tür durumlarda..
çalmak isteyenin ne kadar kafaya koyması ile..
o riski almasına deyip deymeyeceği ile ilgili..

ben 3-4 bin ytl lik motorumu apartman içinde disk kilidi ile saklıyorum ama ofisin önünden isterlerse kamyona atıp götürürler yine..:pale:

Tabi canım kısmetinizden çıktı ise motor zaten 5tanede kilitde taksanız bir şekilde gidiyor motor.:rendeer::rendeer:

Geçmiş olsun, dikkat et...
Teşekkürler:rendeer:

gecmıs olsun arkadasım...

Sağolsın:cat: Sende ufak çaplı bir kaza yapmıssın iyisindir umarım şuanda.Moralini bozma motorda ufak tefek düşmeler olabiliyor.Yeterki tam korumalı ve dikkatli ol :cat::rendeer:

Geçmiş olsun Allah bidaha tekrarlatmasın o şerefsizlerinde elleri kırılsınn
Eyvallah sağolun :rendeer:

Geçmiş olsun. İnş. bir daha böyle birşeye kalkışmazlar.
Umarım kimsenin malına canına kasdedilmez:rendeer:


Saygılar....
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
erdo (erdinç ) adaş çok geçmiş olsun yaaa çok üzüldüm gerçekten
allahtan disk kilidin varmış bende oda yokkkk hemen almak lazımmmm
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
geçmiş olsun.. ucuz kurtarmışsın..normalde bi panelvan minübüsün içine atıp götürüyorlarmış o yüzden kilitlede bağlamak lazım ben iki kilitle bağlıyorum bide alarm var.
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
geçmiş olsun valla:rendeer:
eğer çok sıklıkla park ettiğin bi yerse,yere çakılan kilitler var ondan bi tane çaktır sonra oraya kilitle hiç bişey yapamazlar:cat:
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
198
yaw bende tarlabaşında sokağa koymaktan bahsediiyorum.OMG diyorum ovv evet disk kilidiniz varsa kalınn olsun.Onada çözüm var.Adamlar paten koyup altına götürüyolarmış heheyyyt ne günlere kaldık..
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
geçmiş olsun:rendeer: bunların gözü dönmüş,bence oraya bırakma bi daha motorunu:pale:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Durum çok can sıkıcı olsada en azında motorunu götürememeleri sevindirici
ama uğraşacaklardır götüremedikleri için dikkatli ol derim ben gözünün
önünde olmasına dikkat et şerefsizlere fırsat verme geçmiş olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst