Moraller bozuk motoru götürüyorlardı az daha :(

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Geçmiş olsun Erdo.. Helal malmış demekki götüremediler..
Bu arada demeden geçmiycem :) Kilit götürmemelerine mani oldu deil götürmelerine mani oldu diycektin :cherry:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
geçmiş olsun, disk kilidinden ziyade en yakındaki bi direğe motorunu zincirle..
bir daha gelebiilirlerde..
sen eşeğini sağlam kazığa bağla, soorası malum allaha emnaet..
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Geçmiş olsun Erdocuğum....

Tedbir almışsın fakat işte namussuzlar yinede uğraşmış..Alın teriyle alınmış bir
malın çalınmasını iyi bilenbiri olarak bende kendimce tedbir almaya çalıştım..

racede bunun gibi alarmlı kullanıyorum..

XenaonWheel.jpg


.
cruiserde de bu kilidin aynısını kullanıyorum..Gerçi kendime ait garajım da var..
ama tedbir almalıyız..

.
25f8d9b2ac0e90c3a3774686229d1df2.jpg
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
çok geçmiş olsun kardeşim
aman şükür motoru götürememişler koruma için kilit ve tedbir sayını arttırman gerekli belli oldu
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
çok büyük geçmiş olsun
akşamları motorları sokaklarda bırakmak hiçde güvenli olmuyor helede ist. gibi bi yerde:pr:
 
Katılım
5 Ocak 2007
Mesajlar
211
slm erdo2002,
ben lumanın enduro zincir kilidini kullanıyom. sertleştirilmiş zincir. 50 YTL ye aldım. artık ne kadar sağlamdır bilemiyorum ama iyi bi demir makasıyla kesilir sanırım. ama ziniciri gelende havada asılı kalacak şekilde bağlıyorum. bu da hırsızın işini zorlaştırır. çünkü o makasla kesmek için yerden destek alması lazım.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Geri döneceklerdir kesinn.Motoru hep aynı yere koyuyorsan bu sefer taşımalı olarak çalmaya çalışacaklardır.
Yani bence daha emniyetli yer bul ya da bi kaç tane halat kilit falan edin :S
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Vallaa bi arkadaş anlatmıştı.. Adam işyerinin önüne bırakıyo motoru, disk kilitini takıyo, akşam bi geliyo 3 tane daha disk kiliti var.. Şaşırıyo tabii ve hemen polise haber veriyo.. Polis pusuya yatıp bekliyo, hava iyice kararınca gece vakti bi kamyonet geliyo motoru alıyo, polis takipte halâ.. Yerlerini öğrenince mekana bi uçüstü yapıyo e bi çeteyi çökertiyo.. Nasıl ama???
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaş biraz abartmış galiba :mrgreen: ben hiç görmedim öyle bişi
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
aman kardeş geçmiş olsun pusuya yat bin tepelerine kır ağızlarını aman dikkat
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
Valla arkadaşlar moraller bozuk bende.Motoru çalıştığım yerin önüne koyuyorum akşamları 18-21 arasında bugün motoru zorlamışlar götürmeye çalmaya çalışmışlar.Disk kiliti vardı götürememişler.Zaten basda anlamadım motorun yanına geldiğimde motorun yerinden oynadığı belliydi 1m falan oynatmıslar.Vitesi boşa almışlar birde yan ayaklığı açmışlar götüremeyince.Normalde orta sehbaya alıyorum.Moralim bozuldu adamlar niyetine girdiyse eninde sonunda götürürler.Birde bulunduğum yer biraz sapa biryer.Güvenlik var ama kendine bakamıyor güvenlik.Sadece kendinden sorumlu sanırım güvenlik.Götüremeyince kızıp aynaları ters çevirmişler üstündeki fileyi çıkarmışlar.Yani allah onları bildiği gibi yapsın.Milletin ekmeğiyle oynuyorlar hakkını yiyorlar.:pr:Yani şu 20 milyonluk disk kiliti motorun götürememelerine mani oldu.Siz siz olun güvenliği elden bırakmayın.Piyangonun ne zaman size çıkacağı belli olmuyor.:cat:Enazından disk kilitini takmayı unutmayın..:rendeer::rendeer:



aynı der bendede oldu cafede calışıyorum bir girdim nete hiç motorla gelmezdım artık ilk defa kendıme ait motorum oldu dıye getırdım kontagı kılıtledı 5 dk sonra dısarı cıktım gıcır gıcır motoru kontagın icine ne soktularsa artık egdirmişler anlıcanız baya zorlasmışlar götürememişler heryerde insan var görmemişler abi valla çekemeyen çok olur böyle malın oldumu göz dıkerler kırarlar atarlar aynı bunu yapan benım dostlarımdı benım motoru kontagını zorlayıp kacırmak ıstıyenler sonradan anladılar yanlıslıgını ama neye fayda cevreleri bozuldu motorcu adamı cekemeyen Çok...Olur....






alrm 153 ytl dıyor :D

50 ytl ye alarm taktırım :D

4960163_78017_qhbl571.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Geçmiş olsun. Benim de motorumu gözetleyen iki kişi varmış komşular söyledi. Normelde motoru eve alıyorum ama akşamları bir yere gideceğimz aman dışarda bırakıyorum. Bahçe içinde bile güven yoka rtık.
 
Katılım
18 May 2007
Mesajlar
401
Galiba en iyisi kalın bir direk,veya sabit bir mekana kalın bir zincirle bağlamak gibi görünüyor o zaman makas ile kesmek için zaman harcamak zorundalar
ve de çevrenin dikkatini çekeceğinden belki de tevessül etmeyebilirler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst