- Katılım
- 27 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,686
kesin değildir adam sana ortalama fiyat vermiştir.9500 rakamını ben z-moto merkezden duydum arkadaşlar. oturmus sohbet ediyorduk iş hyosung olayına geldi dediler bosver sen hyosungu kuralkanı falan gel kawasakiye falandedim fiyatı en az 11bin olur bizden cıkmaz o kadar aynen dediği laf fiyatı 9500 olacak hatta tam laf "sen bana simdi 9500 ver ben sana mal elime gectiğinde teslim edeyim" dedi.
Adamlar kesin olduğu halde niye fiyatını duyurmasın ki:silent:
millet daha fazla dişinden tırnağından ayırır alır:wiinkk:
2 motor arasındaki farkın hesabındayızmilletin kaç para kazandığını hesaplamaya çalışan arkadaşlar;bu tarz hesaplara kafası yoran insanlar genelde motorsuz gezerler.
ABD sipariş veriyo 40000 tane TR veriyo sipariş 100 tane...
Aynı fiyata olması mümkünmü?
Amerikada ÖTV %0 burada %37
Orada Gümrük vergisi yok burada %6
KDV orada 12 burada 18.
Hala neyin hesabındasınız?
yoksa bize ne bu fazla bu az