aslında ne hyosung için 9000 ne ninja 250 için 9500 ytl makul değil.
ikisi için de ideal fiyat 8000 lerdi ama açgözlülük işte.
motorun maliyeti 3000$*%15 kdv*%35 ötv = 4700$ = 5650 + 350 de taşınma masrafı olsun maksimum 6000 lira
kalanı kar.
ya 9500 diye bişey yok kim çıkardı ki onu?:silent:
yurtdışında hyosungdan ucuzsa ama burada pahalıysa topluca protesto ederiz maille:cat:
en fazla 9000 olur ki o zaman bile hyosungdan fazla kar etmiş olurlar ama üstüne kar koymak için bi sebepleri yok
güncelliyeq bari:mrgreen:
mete
sen şimdiden kasedi doldurt bak croner de 9500 olacak diyor :cherry:
![]()
a de bakıyım, i de bakıyım :queen:
milletin kaç para kazandığını hesaplamaya çalışan arkadaşlar;bu tarz hesaplara kafası yoran insanlar genelde motorsuz gezerler.
ABD sipariş veriyo 40000 tane TR veriyo sipariş 100 tane...
Aynı fiyata olması mümkünmü?
Amerikada ÖTV %0 burada %37
Orada Gümrük vergisi yok burada %6
KDV orada 12 burada 18.
Hala neyin hesabındasınız?
adam satıcı kendi tarafından bakıyor olayabeyler içimizdeki İrlandalı bayi ryangt..fuarda stantda yakalayak...![]()
milletin kaç para kazandığını hesaplamaya çalışan arkadaşlar;bu tarz hesaplara kafası yoran insanlar genelde motorsuz gezerler.
ABD sipariş veriyo 40000 tane TR veriyo sipariş 100 tane...
Aynı fiyata olması mümkünmü?
Amerikada ÖTV %0 burada %37
Orada Gümrük vergisi yok burada %6
KDV orada 12 burada 18.
Hala neyin hesabındasınız?