Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
9,500 ytl makul...İstikrar yakalarlarsa çok başarılı satış adetleri gerçekleşir.Ama yedek parça vs olayını eksik ederlerse mt'nin dilinden düşmez.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
aslında ne hyosung için 9000 ne ninja 250 için 9500 ytl makul değil.
ikisi için de ideal fiyat 8000 lerdi ama açgözlülük işte.
motorun maliyeti 3000$*%15 kdv*%35 ötv = 4700$ = 5650 + 350 de taşınma masrafı olsun maksimum 6000 lira
kalanı kar.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Temenniye bak 95oo olsun,sanki bu fiyat iyimiş gibi :queen: He şöyle 6ooo ytl gelsede fakir fukara sevinse,değil 25or,cbr'yi bile satışlarda sollar:cherry:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
aslında ne hyosung için 9000 ne ninja 250 için 9500 ytl makul değil.
ikisi için de ideal fiyat 8000 lerdi ama açgözlülük işte.
motorun maliyeti 3000$*%15 kdv*%35 ötv = 4700$ = 5650 + 350 de taşınma masrafı olsun maksimum 6000 lira
kalanı kar.

Sonuna kadar katılıyorum.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
ula metepulos hibinyos senin yaptığına tereciye tere satmak denir. biz bu bilgileri sen kısa donlan gezerken topladıydık (yazın :p)
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
la ben ne anlarım laticeden ursus arktos :p, orda yazmıyor sanırım.
internetteki araştırmalarıma göre 3000-3500 $ arası fiyatlardan bahsediliyor.
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
ya 9500 diye bişey yok kim çıkardı ki onu?:silent:
yurtdışında hyosungdan ucuzsa ama burada pahalıysa topluca protesto ederiz maille:cat:
en fazla 9000 olur ki o zaman bile hyosungdan fazla kar etmiş olurlar ama üstüne kar koymak için bi sebepleri yok

güncelliyeq bari:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
ya 9500 diye bişey yok kim çıkardı ki onu?:silent:
yurtdışında hyosungdan ucuzsa ama burada pahalıysa topluca protesto ederiz maille:cat:
en fazla 9000 olur ki o zaman bile hyosungdan fazla kar etmiş olurlar ama üstüne kar koymak için bi sebepleri yok

güncelliyeq bari:mrgreen:

9500 rakamını ben z-moto merkezden duydum arkadaşlar. oturmus sohbet ediyorduk iş hyosung olayına geldi dediler bosver sen hyosungu kuralkanı falan gel kawasakiye falan :D dedim fiyatı en az 11bin olur bizden cıkmaz o kadar aynen dediği laf fiyatı 9500 olacak hatta tam laf "sen bana simdi 9500 ver ben sana mal elime gectiğinde teslim edeyim" dedi.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
mete
sen şimdiden kasedi doldurt bak croner de 9500 olacak diyor :cherry:

bigmetal96_esek_01.gif


a de bakıyım, i de bakıyım :queen:
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Vay be,
Henüz olmayan motor icin "165 cevap yazıldı 4000 kere görüntülendi"
Kawasaki görse hiç daha fazla beklemez valla :)
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
milletin kaç para kazandığını hesaplamaya çalışan arkadaşlar;bu tarz hesaplara kafası yoran insanlar genelde motorsuz gezerler.

ABD sipariş veriyo 40000 tane TR veriyo sipariş 100 tane...
Aynı fiyata olması mümkünmü?
Amerikada ÖTV %0 burada %37
Orada Gümrük vergisi yok burada %6
KDV orada 12 burada 18.
Hala neyin hesabındasınız?
 
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
249
Deli gibi vergi alınmasına rağmen hala ekonomik olarak düzlüğe çıkamamamız ve hizmetler,maaşlar vs konusunda oldukça fakir kalmamız...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete
sen şimdiden kasedi doldurt bak croner de 9500 olacak diyor :cherry:

bigmetal96_esek_01.gif


a de bakıyım, i de bakıyım :queen:

alüü bu benim dayıoğlu Rıza olm...ne geziyo fotosü burda...:p

milletin kaç para kazandığını hesaplamaya çalışan arkadaşlar;bu tarz hesaplara kafası yoran insanlar genelde motorsuz gezerler.

ABD sipariş veriyo 40000 tane TR veriyo sipariş 100 tane...
Aynı fiyata olması mümkünmü?
Amerikada ÖTV %0 burada %37
Orada Gümrük vergisi yok burada %6
KDV orada 12 burada 18.
Hala neyin hesabındasınız?

abi sen kimin tarafındasın.....:p

beyler içimizdeki İrlandalı bayi ryangt..fuarda stantda yakalayak...:p
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
beyler içimizdeki İrlandalı bayi ryangt..fuarda stantda yakalayak...:p
adam satıcı kendi tarafından bakıyor olaya
sen kendi derdine ağla mart ayında karizma 2 paralık olacak :cherry:

ryangt
ithalatçı firmaya olan 6000 liralık maliyet hesabını vergileri dahil ederek ortaya çıkardık. abd deki fiyattan alsak 4500 liraya bu motora sahip olurduk zati.

death
motor zaten üretildi ve satılıyor. Türkiyeye biraz geç gelecek, mart ayı deniyor.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
milletin kaç para kazandığını hesaplamaya çalışan arkadaşlar;bu tarz hesaplara kafası yoran insanlar genelde motorsuz gezerler.

ABD sipariş veriyo 40000 tane TR veriyo sipariş 100 tane...
Aynı fiyata olması mümkünmü?
Amerikada ÖTV %0 burada %37
Orada Gümrük vergisi yok burada %6
KDV orada 12 burada 18.
Hala neyin hesabındasınız?


He he katılıyorum. Armudun sapı üzümün çöpü derken bazıları hiç mal sahibi olamıyor :)
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
adamlar hemen reklamını yapmıslar güzelde olmus ama dikkatimi ceken bir şey var..

resimnlerde arka tekerlık kalın videosundada kalın ama tanıtımında 250 nın jbr gibi ince tekerlıklerı var buda reklamı ..


bu motor normal fiyatlarda gelırse alırım beni baştan çıkardı :D

[YT]Ha6jQOHOxQs[/YT]
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Genelde tanıtım için kullanılan aksesuarlar daha cezbedici olur.

Mesela gazetede falan araba reklamlarına dikkat ederseniz jantlar daha büyük olur,farlar xenon olur vs

Altında da " Gösterilen ürün ile satılan ürün arasında donanım farkı olabilir"(bu tarz ifadeler aşağı yukarı) denir. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst