[MT İstanbul]09.ocak.2008 Ataköy Kavaklı Park Da Buluşalım

Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
ya şu pınarın msn bilen varsa lütfen versin ya kaç gündür ulaşamıyorum teli var ama arayamadım hoysung için konuşcaktım da kemal abi aye abi bi varsa bana özelden atsanıza size zamet
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Konuyu Toplam 4 üye okuyor. (3 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
GKN, tugcetugce, bambu
bambu sen neden uzaktan bakıyosun, yazdırsana adını listeye?
patrönden vizemi çıkmadı yoksa:p
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Benim evin arkasındaki ormanda yeterince geyik var, taa karşıya gelemem :p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Konuyu Toplam 4 üye okuyor. (3 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
GKN, tugcetugce, bambu
bambu sen neden uzaktan bakıyosun, yazdırsana adını listeye?
patrönden vizemi çıkmadı yoksa:p

Önünden yesene sen :p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
taam patrön :queen:
ben izin verirsin sandıydım:p

Gkn benden izin almasını gerektiren birşey yok, canı gitmek isterse gider istemezse gitmez.

Motorsuz motorcu buluşmasına gitmem diyor, prensipleri var, önce sürmeyi öğrenecekmiş.

Tuğçede gelmem dersim var diyor ne yani o da mı benden izin alamadı:silent:

Bütün kankalarım benim lafımdan çıkmıyosa iyi valla, sende gitme Gökhan izin vermiyorum:p
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Gkn benden izin almasını gerektiren birşey yok, canı gitmek isterse gider istemezse gitmez.

Motorsuz motorcu buluşmasına gitmem diyor, prensipleri var, önce sürmeyi öğrenecekmiş.

Tuğçede gelmem dersim var diyor ne yani o da mı benden izin alamadı:silent:

Bütün kankalarım benim lafımdan çıkmıyosa iyi valla, sende gitme Gökhan izin vermiyorum:p

ben san abağlıyım ama bi bakıma:cherry::queen::rendeer:
haydiiin uykuyaaaa:)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
gökancımmmm hadi uyuyun beee:)
sanane sen ne karışıosun hem:)

sen bana hep kızıyosun bu ara, vardır bi bildiğin:)
taam bi dah sözünden çıkmicam, hemen uyuom ben:p

Gkn benden izin almasını gerektiren birşey yok, canı gitmek isterse gider istemezse gitmez.

Motorsuz motorcu buluşmasına gitmem diyor, prensipleri var, önce sürmeyi öğrenecekmiş.

Tuğçede gelmem dersim var diyor ne yani o da mı benden izin alamadı:silent:

Bütün kankalarım benim lafımdan çıkmıyosa iyi valla, sende gitme Gökhan izin vermiyorum:p

yav şaka şeyettim ben, topic te onu görünce ölesine bi yazim dedim, maksat geyik olsun yani..
tabiki buluşmamıza isteyen gelebilir ama sen istemessen ben gelmem:)
alayına giderim:queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
hAlbuki alınması gerekn b sürü insan var... saycam saycam:
GKN ayecan deli mavili bunlar başta:)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
şişşşşt çaktırma o aramızda sakın he küsserim:mrgreen:
bben ders çalışcam hadi bıbıy:) msn topici ya bu zati....
buluşmada görüşürük işala orda olmaya çalışcam...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst