[MT İstanbul]09.ocak.2008 Ataköy Kavaklı Park Da Buluşalım

Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
deliii maaviii tarifin için sağol ama pek anlamış değilim :p:p sora sora buluruzz artıkkkın :p
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
Tavlayı senden öğrenmişsem nasıl olurda sen daha sitede bilem yokken herkesi yeniyor lastikler kazanıyordum.. Bana bunu açıkla :queen:

Pınar daha senin ifadeni almadım ben ööle bol keseden sallama :D

hadi benide yazın bakem ama ben geç gelcem malum saat18:00de iş bitio taaa

samandıradan ataköye
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
Sen benim sağlam halimden bi habersin bakıyorum da.. Yemişim taksiciyi.. :queen:

Tavlayı senden öğrenmişsem nasıl olurda sen daha sitede bilem yokken herkesi yeniyor lastikler kazanıyordum.. Bana bunu açıkla :queen:

senin yaşınkadar ben lastik yaktım hani nirde kazandığın lastiklerin
çeyizinemi sakladın yoksa :queen:

Pınar daha senin ifadeni almadım ben ööle bol keseden sallama :D

hadi benide yazın bakem ama ben geç gelcem malum saat18:00de iş bitio taaa

samandıradan ataköye

yazdım senide :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
eee yarın buluşuosunuz yani..
dedim cumartesi yapın diye.. ayecanda gelmiyo ben gelememki o zaman cancağızlar...:)
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
:queen: BURDAN KEMAL ABIYE SESLENIOM :cherry: abi bidahi bulusmayı bu hafta sonuda tophanede yapsen :)...... nası olur? yada haftaya hafta ıcı yada haftaya hafta sonu :))... ama tophane :))) pahali ama idare ederik :)......
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
:queen: BURDAN KEMAL ABIYE SESLENIOM :cherry: abi bidahi bulusmayı bu hafta sonuda tophanede yapsen :)...... nası olur? yada haftaya hafta ıcı yada haftaya hafta sonu :))... ama tophane :))) pahali ama idare ederik :)......

inşallah bihada hafta sonu yaparik

eee yarın buluşuosunuz yani..
dedim cumartesi yapın diye.. ayecanda gelmiyo ben gelememki o zaman cancağızlar...:)

sende gelmemek için baha yapıyorsun bak gkn bile geliyor taa karşılarda
alsın seni gelirkene gkn söyle ona :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
oh be :))).. hafta sonu :))) topda bulusmak uzere ınsallah kemal abı topıc acarsa :))))))))))))))))))))..................................... KEMAL ABI bana bı cay sozun vardı ama sen topıcı ac ben sana ısmarlıcam bı tahe en goccugunden :D
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
eee yarın buluşuosunuz yani..
dedim cumartesi yapın diye.. ayecanda gelmiyo ben gelememki o zaman cancağızlar...:)

ne dersin bilmiyorum ama sana bi teklif :p rola ile birlikte beşiktaş civarlarında buluşup gitmeyi düşünüyoruz eger gelmek istersen ya rola yada ben seni alabilriz sanırım :p rolaya da sora bilirsin
eee tabi gerçekten gelmek istiyosan
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
inşallah bihada hafta sonu yaparik



sende gelmemek için baha yapıyorsun bak gkn bile geliyor taa karşılarda
alsın seni gelirkene gkn söyle ona :wiinkk:

sen silme de beni ben yarın işleri halletmeye çalışırım olmadı... senin ilk buluşman diye çok gelmel istiyorum kırmak da istemiyorum.. yarın konuşuruj:wiinkk:

ne dersin bilmiyorum ama sana bi teklif :p rola ile birlikte beşiktaş civarlarında buluşup gitmeyi düşünüyoruz eger gelmek istersen ya rola yada ben seni alabilriz sanırım :p rolaya da sora bilirsin
eee tabi gerçekten gelmek istiyosan

istiyorım tabi gelmek... ayarladım galiba ama sen bana tel ver msnde falan konuşuruk yarın...
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
239
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sende gelebilirsin istersen bşz seni bekleriz :rendeer:
yazayımmı listeye

beni de listeye yaz ama gelememe durumumda beni beklemeyin
sana cep numaramı veriyim özelden bi değişiklik falan olursa haber verirsiniz
gündüz netten bakamayabilirim...

uygun mudur?
:wiinkk:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
0554 737 65 86
0544 775 90 19
[email protected]
ama msnde falan olamam belki maile bakabilirm :p
rola ilede konuşayım bakalım o ne diyorrr ona göree
bu arada sen aramazsan yarın akşam saat 7 ye kadar ben yoluma bakarım ama ararsan alırız senii
bu arada kask ın varmı yoksa alalım mı bi kask yanımıza herşeye rağmen :p

tugçeeeeeeeeee bu yazdıklarım sanaydıı :p
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
0554 737 65 86
0544 775 90 19
[email protected]
ama msnde falan olamam belki maile bakabilirm :p
rola ilede konuşayım bakalım o ne diyorrr ona göree
bu arada sen aramazsan yarın akşam saat 7 ye kadar ben yoluma bakarım ama ararsan alırız senii
bu arada kask ın varmı yoksa alalım mı bi kask yanımıza herşeye rağmen :p

tugçeeeeeeeeee bu yazdıklarım sanaydıı :p

full korumayım ben sen nediyosun:cherry:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
sen silme de beni ben yarın işleri halletmeye çalışırım olmadı... senin ilk buluşman diye çok gelmel istiyorum kırmak da istemiyorum.. yarın konuşuruj:wiinkk:

senin ilk buluşman ne demek, buluşma delimavilininmi, ev sahabı yane:queen:
abi abi, benim hiç buluşmam olmadı:salut:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
senin ilk buluşman ne demek, buluşma delimavilininmi, ev sahabı yane:queen:
abi abi, benim hiç buluşmam olmadı:salut:

ne bilim kimin bulluşması...
senlen havalar düzelince hisarda kahvaltı buluşması yaparık üzülme ümmeti abi konuşuoduk... ama havalar düzelsin dışarda otururuz:cat:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
beni de listeye yaz ama gelememe durumumda beni beklemeyin
sana cep numaramı veriyim özelden bi değişiklik falan olursa haber verirsiniz
gündüz netten bakamayabilirim...

uygun mudur?
:wiinkk:

listeye ekledim senide haberin ola arkıt gelmemek yokk :queen:

ne bilim kimin bulluşması...
senlen havalar düzelince hisarda kahvaltı buluşması yaparık üzülme ümmeti abi konuşuoduk... ama havalar düzelsin dışarda otururuz:cat:

kanka gkn bak seni içeriye bile almıyor ne demek dışarıda otururuz :queen:
sana kuyruklu muamelesimi yapıyor :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
239
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
listeye ekledim senide haberin ola arkıt gelmemek yokk :queen:

:rendeer::rendeer::rendeer:
artık eklendik bikere bu yolunu bulcaz
bu arada bugün villa levente gittim
7 saat eğitimle birlikte ehliyet için 400 ytl fiyat verdiler
uygun mudur bu iş?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst