[MT İstanbul]09.ocak.2008 Ataköy Kavaklı Park Da Buluşalım

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gene konuşanlar belirli elemanlar :)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
şimdiden hatırlatiim geç kalırsam kızmak yok onagöre .. iş güç anca çıkıp gelicem siz genede yerimi ayırın
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
arkadaşlar... üzülerek gelemeyeceğimi söylemek zorundayım.. gkn ve kemal valla kusura bakmayın strese girmemem gerektiğini en iyi siz biliyosunuz.. Şu yarınki finali vermem lazım.. Ama 19 oaktan sonra telafi edicem annaştık?
 
Katılım
7 Ocak 2008
Mesajlar
4
motorumu satmayı dusunuyorum haberınız olsun plaka daha cıkarmamısım cok temizz resım gönderebılrım
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
şimdiden hatırlatiim geç kalırsam kızmak yok onagöre .. iş güç anca çıkıp gelicem siz genede yerimi ayırın

ok:cat:
arkadaşlar... üzülerek gelemeyeceğimi söylemek zorundayım.. gkn ve kemal valla kusura bakmayın strese girmemem gerektiğini en iyi siz biliyosunuz.. Şu yarınki finali vermem lazım.. Ama 19 oaktan sonra telafi edicem annaştık?

zuzu sen bilirsin, nasıl rahat ediyosan:wiinkk:
ama cuma akşamı dışarı çıkarsan oyarım:queen:

motorumu satmayı dusunuyorum haberınız olsun plaka daha cıkarmamısım cok temizz resım gönderebılrım

:):):cherry:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
hhahhhhahahaha nolluyo ya .. yanlış yerde satış yapıyor halkalı açık oto pazarında buluşmuyoruz ki????? arkadaşı uyarmak lazım :queen::rendeer:

hahahahhaha akşam ataköyden halkalıya geçeriz olmazsa iki dakka:mrgreen: böyle devam ederse zaten bizim uyarmamıza gerek yok moderatör arkadaşlar uyarırlar :mrgreen:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
kambersiz düğün olur mu bakem hemde bakırköy tarafında:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst