- Katılım
- 20 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,129
- Konu Yazar
- #201
Üstüne mi alındım cicim.. Soruna mı getti :queen::queen:
soruna gidenin borusuna gitsin
senin laflarınımı kıskanacam :queen::queen:
Üstüne mi alındım cicim.. Soruna mı getti :queen::queen:
soruna gidenin borusuna gitsin
senin laflarınımı kıskanacam :queen::queen:
gene konuşanlar belirli elemanlar![]()
konu kaynadımı nedir ((![]()
şimdiden hatırlatiim geç kalırsam kızmak yok onagöre .. iş güç anca çıkıp gelicem siz genede yerimi ayırın
arkadaşlar... üzülerek gelemeyeceğimi söylemek zorundayım.. gkn ve kemal valla kusura bakmayın strese girmemem gerektiğini en iyi siz biliyosunuz.. Şu yarınki finali vermem lazım.. Ama 19 oaktan sonra telafi edicem annaştık?
motorumu satmayı dusunuyorum haberınız olsun plaka daha cıkarmamısım cok temizz resım gönderebılrım
motorumu satmayı dusunuyorum haberınız olsun plaka daha cıkarmamısım cok temizz resım gönderebılrım
o zaman hemen listeye adını yazdır bu akşam ataköye gel motorunu göster belki alan çıkar :mrgreen:
hhahhhhahahaha nolluyo ya .. yanlış yerde satış yapıyor halkalı açık oto pazarında buluşmuyoruz ki????? arkadaşı uyarmak lazım :queen::rendeer:
ok:cat:
zuzu sen bilirsin, nasıl rahat ediyosan:wiinkk:
ama cuma akşamı dışarı çıkarsan oyarım:queen:
:cherry:
ok:cat:
zuzu sen bilirsin, nasıl rahat ediyosan:wiinkk:
ama cuma akşamı dışarı çıkarsan oyarım:queen:
:cherry:
Cuma sınırını sen mi koydun lem kıza????
eviniza yakın ya ooohh ne güzel valla:mrgreen:
en hisara bi daha buluşma yapcem![]()