- Katılım
- 18 Ağu 2006
- Mesajlar
- 2,835
Yapmadığın şey mi sanki![]()
olsun havalar düzelince bi daha:bounce::cat:
Yapmadığın şey mi sanki![]()
Yapmadığın şey mi sanki![]()
+1000000000000000000000000000
sanane :cat:
tuce abla gıdemıyosan sende bu hafta sonuna tophaneye bı davetye ac ne KEMAL ABI ACIO NEDE GOKHAN ABI ACIO en ıyısı sen ac))))))))))
Yada PInarrr ablam acsın.....
Sen geliceksen açmayalım :queen::queen::queen:
tmm ben gelmıycem .....ale: Ama bı msn acsan ablam.. bı konusak.. sonra tekrar kapat lutfen.....
Şaka şaka :queen: yok msn![]()
Ablam o zmn lutfen bı tlf.no nu ver lutfen 1 kere arıcam sonra utucam o numarayı lutfen yada 1 msn ac sonra tekrar kapa lutfen abla kardes arasında bıtsın bu kırgınlık lutfen bende her gece bu sıkıntıdan kurtulıyım lutfen hadı mt uylerı sızde bısey soleyın....
kambersiz düğün olur mu bakem hemde bakırköy tarafında:bounce:[/QUOT
alper sen gidecekmisin kesin?? bende gelmek tanışmak isterim herkesle tabe aranıza alırsanız![]()
sen yeterki iste :cat:alper sen gidecekmisin kesin?? bende gelmek tanışmak isterim herkesle tabe aranıza alırsanız![]()
oh bee! iyiki patladın haluk ya buluşma yerinde patlasaydın biz napardık:queen:11.54
12.32
14.01
15.23
off gelmio şu buluşma saati :queen: PATLADIM :queen: :queen: :queen: :queen:
Her zaman bekleriz, ne demek :cat: bekliyoruz :rendeer:alper sen gidecekmisin kesin?? bende gelmek tanışmak isterim herkesle tabe aranıza alırsanız![]()
oh bee! iyiki patladın haluk ya buluşma yerinde patlasaydın biz napardık:queen:
ne kadar sıcak kanlısınız size arkadaşlar diyebilirmiyim![]()