- Katılım
- 22 Ağu 2007
- Mesajlar
- 1,175
deliii maaviii tarifin için sağol ama pek anlamış değilim 
sora sora buluruzz artıkkkın 
deliii maaviii tarifin için sağol ama pek anlamış değilimsora sora buluruzz artıkkkın
![]()
Tavlayı senden öğrenmişsem nasıl olurda sen daha sitede bilem yokken herkesi yeniyor lastikler kazanıyordum.. Bana bunu açıkla :queen:
Sen benim sağlam halimden bi habersin bakıyorum da.. Yemişim taksiciyi.. :queen:
Tavlayı senden öğrenmişsem nasıl olurda sen daha sitede bilem yokken herkesi yeniyor lastikler kazanıyordum.. Bana bunu açıkla :queen:
Pınar daha senin ifadeni almadım ben ööle bol keseden sallama
hadi benide yazın bakem ama ben geç gelcem malum saat18:00de iş bitio taaa
samandıradan ataköye
Pınar daha senin ifadeni almadım ben ööle bol keseden sallama
hadi benide yazın bakem ama ben geç gelcem malum saat18:00de iş bitio taaa
samandıradan ataköye
:queen: BURDAN KEMAL ABIYE SESLENIOM :cherry: abi bidahi bulusmayı bu hafta sonuda tophanede yapsen...... nası olur? yada haftaya hafta ıcı yada haftaya hafta sonu
)... ama tophane
)) pahali ama idare ederik
......
eee yarın buluşuosunuz yani..
dedim cumartesi yapın diye.. ayecanda gelmiyo ben gelememki o zaman cancağızlar...![]()
eee yarın buluşuosunuz yani..
dedim cumartesi yapın diye.. ayecanda gelmiyo ben gelememki o zaman cancağızlar...![]()
inşallah bihada hafta sonu yaparik
sende gelmemek için baha yapıyorsun bak gkn bile geliyor taa karşılarda
alsın seni gelirkene gkn söyle ona :wiinkk:
ne dersin bilmiyorum ama sana bi teklifrola ile birlikte beşiktaş civarlarında buluşup gitmeyi düşünüyoruz eger gelmek istersen ya rola yada ben seni alabilriz sanırım
rolaya da sora bilirsin
eee tabi gerçekten gelmek istiyosan
sende gelebilirsin istersen bşz seni bekleriz :rendeer:
yazayımmı listeye
0554 737 65 86
0544 775 90 19
[email protected]
ama msnde falan olamam belki maile bakabilirm
rola ilede konuşayım bakalım o ne diyorrr ona göree
bu arada sen aramazsan yarın akşam saat 7 ye kadar ben yoluma bakarım ama ararsan alırız senii
bu arada kask ın varmı yoksa alalım mı bi kask yanımıza herşeye rağmen
tugçeeeeeeeeee bu yazdıklarım sanaydıı![]()
beni de listeye yaz ama gelememe durumumda beni beklemeyin
sana cep numaramı veriyim özelden bi değişiklik falan olursa haber verirsiniz
gündüz netten bakamayabilirim...
uygun mudur?
:wiinkk:
sen silme de beni ben yarın işleri halletmeye çalışırım olmadı... senin ilk buluşman diye çok gelmel istiyorum kırmak da istemiyorum.. yarın konuşuruj:wiinkk:
full korumayım ben sen nediyosun:cherry:
senin ilk buluşman ne demek, buluşma delimavilininmi, ev sahabı yane:queen:
abi abi, benim hiç buluşmam olmadı:salut:
beni de listeye yaz ama gelememe durumumda beni beklemeyin
sana cep numaramı veriyim özelden bi değişiklik falan olursa haber verirsiniz
gündüz netten bakamayabilirim...
uygun mudur?
:wiinkk:
ne bilim kimin bulluşması...
senlen havalar düzelince hisarda kahvaltı buluşması yaparık üzülme ümmeti abi konuşuoduk... ama havalar düzelsin dışarda otururuz:cat:
listeye ekledim senide haberin ola arkıt gelmemek yokk :queen: