Adama bak gelemediğine üzülmüyoda aramızda olamadığına üzülüyo:queen:
Konuyu Toplam 4 üye okuyor. (3 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
GKN, tugcetugce, bambu
bambu sen neden uzaktan bakıyosun, yazdırsana adını listeye?
patrönden vizemi çıkmadı yoksa![]()
Önünden yesene sen![]()
taam patrön :queen:
ben izin verirsin sandıydım![]()
Gkn benden izin almasını gerektiren birşey yok, canı gitmek isterse gider istemezse gitmez.
Motorsuz motorcu buluşmasına gitmem diyor, prensipleri var, önce sürmeyi öğrenecekmiş.
Tuğçede gelmem dersim var diyor ne yani o da mı benden izin alamadı:silent:
Bütün kankalarım benim lafımdan çıkmıyosa iyi valla, sende gitme Gökhan izin vermiyorum![]()
gökancımmmm hadi uyuyun beee
sanane sen ne karışıosun hem![]()
Gkn benden izin almasını gerektiren birşey yok, canı gitmek isterse gider istemezse gitmez.
Motorsuz motorcu buluşmasına gitmem diyor, prensipleri var, önce sürmeyi öğrenecekmiş.
Tuğçede gelmem dersim var diyor ne yani o da mı benden izin alamadı:silent:
Bütün kankalarım benim lafımdan çıkmıyosa iyi valla, sende gitme Gökhan izin vermiyorum![]()
Benim evin arkasındaki ormanda yeterince geyik var, taa karşıya gelemem![]()
hAlbuki alınması gerekn b sürü insan var... saycam saycam:
GKN ayecan deli mavili bunlar başta![]()
kızmak ni demek sana be:rendeer:
şişşşşt çaktırma o aramızda sakın he küsserim:mrgreen:
bben ders çalışcam hadi bıbıymsn topici ya bu zati....
buluşmada görüşürük işala orda olmaya çalışcam...
şişşşşt çaktırma o aramızda sakın he küsserim:mrgreen:
bben ders çalışcam hadi bıbıymsn topici ya bu zati....
buluşmada görüşürük işala orda olmaya çalışcam...
olüm sen sus avukatın telini veririm yengeye
böle programlara çıkarsın
[YT]zlk5oKeNkIQ[/YT]
:queen::queen::queen: