Seral 'in yeni ER6F 'i hayırlı olsun..

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Kara atini da buldu artik.
Kimse tutamaz onu...
O degilde cbr varken
yetisemiyorduk simdi
napicaz
bakalim :)
... Eee? Simdi nereye
gidiyoruz?
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Seral hayırlı uğurlu olsun.. Allah güzel günlerde kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.. Bol anılı km ler dilerim :rendeer:

Kıza bak yaa bi sakatlandık, kaskı da kaptı bizi hemen satışa getirdi :p
Küstüm işte küstüm ::miiz::
:

yukk be bi o bi sen ... senin devamlı arkanda Motora biniorum arada da seral alır işte hem onunki de daha yeni yeniyle takılalım birazda....bırakmam senide :):cherry:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
hayırlı uğurlu olsun seral
güle güle bin kazasız belasız inş.:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
seral kardeş motorun güzelmiş güle güle iyi günlerde kazasız belasız kullan.
 
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
78
erdo: Kusura bakma yazamadım. Arkadaşlarım tanır beni haddinden fazla çalışıyorum.

300 km'de aldım. Sıfır gibi durması ondan.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız keyifle kullanınız:) Şahane bir motor, çok güzel:cat: yandaki çizikler zaten pasta ile giderilebilir, hiç sorun değil, önemli olan motoru sorunsuz olsun:cat:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Eee Seral nasıl gidiyor?

Alışabildin mi?

Aynalarla aran nasıl, etrafa bakmaya başladın mı?

Kuru kuru teşekkür yaz git olmuyo öyle, arada izlenimlerini, sendeki gelişmeleri v.s. aktar.:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Seral artık yeni 2007 Kawasaki ER6F 'i ile aramızda olacak. Hayırlı, uğurlu olsun, kazasız belasız sürüşler, tekerine taş değmesin, iyi günlerde kullan :rendeer:

Yeni bir yıl, yeni bir motor :mrgreen: darısı hepimizin başına :cat:

dsc00008ve6.jpg

nazarboncuuzv5.jpg

yav komutan SERAL kim dicektim sonlarda mesajını gördüm...bizdenmiş...:p


hayırlı ossun efemm...maşallah nazar mazar değmesin...:cat:

Sen gel, sonra biz seni Kiev'e falan bırakırız:)

Mesajlar: 60
Üyelik Tarihi: 08-06-07
Bulunduğu Yer: İstanbul
Motosikleti: CBR 125 R
Kan Grubu: B Rh+



bu kısmıda değiştirelim lütfen...:cat:
 
Son düzenleme:

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun, kazasız belasız insallah,

n daha güzel değil mi :p göstergeleri en azından :)
 
Katılım
9 Ocak 2008
Mesajlar
39
hAYIRLI olsun kazasız belasız iyi sürüşler bende yeni aldım Er6 F'yi :) forumda motorunla ilgili yorumlarını bekleriz..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst