Kara atini da buldu artik.
Kimse tutamaz onu...
O degilde cbr varken
yetisemiyorduk simdi
napicaz
bakalim![]()
... Eee? Simdi nereye
gidiyoruz?
Seral hayırlı uğurlu olsun.. Allah güzel günlerde kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.. Bol anılı km ler dilerim :rendeer:
Kıza bak yaa bi sakatlandık, kaskı da kaptı bizi hemen satışa getirdi
Küstüm işte küstüm ::miiz::
:
Hayırlı olsun.benimde aklımda olan bir motor.Kaça aldın acaba biraz bilgi verebilirmisin?SIFIR gibi duruyorda :silent: siyahıda ayrı bir güzel canım![]()
:rendeer:
Seral artık yeni 2007 Kawasaki ER6F 'i ile aramızda olacak. Hayırlı, uğurlu olsun, kazasız belasız sürüşler, tekerine taş değmesin, iyi günlerde kullan :rendeer:
Yeni bir yıl, yeni bir motor :mrgreen: darısı hepimizin başına :cat:
![]()
![]()
Sen gel, sonra biz seni Kiev'e falan bırakırız![]()