Arkiler 32.000 Ytl Paranız Olsa Hangi Motoru Alırdınızz ???

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
ben hala pocked bike da israrıyım ((:) 1 litre ye 34 km yapıyor
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tarzın ne?
gercı bu soruyu sorandan tarz beklenemez ama
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motora paramı verilir be ortalık motor dolu.:queen::queen::queen:
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
önümüz kara kış sen en güzeli ustu kapalı bi araba al...
o paraya motor mu alcan yazık edersın:p
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
2 sene daha bunla tecrübe kazanır zzr1400 alırdım:)tabi o zaman kadar zzr1600 çıkmaz ise.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
O kadar param olsa, motordan önce, Türkçe kursu alırdım. :pr:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben Bı Tane Yamaha R1 Alırdım
Cok Guzel Bı Motor
 
Katılım
5 Eyl 2007
Mesajlar
184
4.000 harcayıp tam korumalı kask mont pantolon vs. alır
3.000i gözden çıkarır eksiksiz bir ileri sürüş teknikleri eğitimi alır
24.000 tertemiz bir hayabusa alır
kalan 1.000 ytl depoyu bikaç kez fullemek için kullanırdım:)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
okurken bile başım döndü:p:cherry::cherry::cherry:
Benimde başımın üstünde dönüp duran dolar işaretlerini izlerken başım döndü :cherry:
arkadaşım Motor alıp binip satmaktan nasıl kar ediliyor banada öğret ben motor aldım 2 ay bindim şimdi yarı fiyatına alıyorlar ya :(
Benim bi çok arkadaşım dediğimi yapıyor, temizde para kalıyor.. 2.el alıyosun uygun fiyata.. Satana kadar onu kullanıyosun, sonra bi keko bulup aldığın fiyattan daha yükseğe satıyosun :)
vallaha olsalarla , ölselerle hiç yaşamadım ben
Vaayyy 600rr alınca hemen racon kesmeye başlamışız sayın kılkuyruk :queen:
bi soru sormuş işte ne diye bıdı bıdı yapıosun:cherry:
ayenin 5000 ytl si olsa bana cbr 125 alır:cat:
Bişiy derdimde demiyim içimde kalsın sen anlarsın :queen::queen::queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst