vallaha olsalarla , ölselerle hiç yaşamadım ben
Bir soruda ben sorayım 19750YTL'niz olsa hangi motoru alırdınız, ha birde 22500YTL'niz olsa hangi motoru alırdınız:queen:
Benimde başımın üstünde dönüp duran dolar işaretlerini izlerken başım döndü :cherry:okurken bile başım döndü:cherry::cherry::cherry:
Benim bi çok arkadaşım dediğimi yapıyor, temizde para kalıyor.. 2.el alıyosun uygun fiyata.. Satana kadar onu kullanıyosun, sonra bi keko bulup aldığın fiyattan daha yükseğe satıyosunarkadaşım Motor alıp binip satmaktan nasıl kar ediliyor banada öğret ben motor aldım 2 ay bindim şimdi yarı fiyatına alıyorlar ya![]()
Vaayyy 600rr alınca hemen racon kesmeye başlamışız sayın kılkuyruk :queen:vallaha olsalarla , ölselerle hiç yaşamadım ben
Bişiy derdimde demiyim içimde kalsın sen anlarsın :queen::queen::queen:bi soru sormuş işte ne diye bıdı bıdı yapıosun:cherry:
ayenin 5000 ytl si olsa bana cbr 125 alır:cat:
O kadar param olsa, motordan önce, Türkçe kursu alırdım.r: