Arkiler 32.000 Ytl Paranız Olsa Hangi Motoru Alırdınızz ???

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
23
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
KENDİNİZ SÖLERSENİZ OLUR YANİİİ :rendeer::rendeer:

ANKET DEĞİLKİ BU
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Merhaba :queen:
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
79
o kadar bütçem olsa bi scooter filosu kurar kiraya verir parayı 1 yılda 10 kayına çıkarırdım :)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
32 ye muhtemelen biraz daha eklemem gerekecek, 2009 gibi yeni hayabusa almayı düsünüyorum hayırlısıyla.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Kira o kadar getiriyosa bende kiracılık yapardım :queen::queen:

Ama ben yine de 32 bin liram olsa gider motor alır kârına satar, gider bi motor daha alır onuda kârına satar, gider iki motor daha alır onu da kârına satar satar paraya para demezdim.. Bu arada benim motoruda satar, aldığım motorları satana kadar kullanır yanıma kâr ederdim :)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
sıkılmadınmı aynı topıcı acmaktan
cok tanıdık gelıyo bu ısım bu topıc:)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Kira o kadar getiriyosa bende kiracılık yapardım :queen::queen:

Ama ben yine de 32 bin liram olsa gider motor alır kârına satar, gider bi motor daha alır onuda kârına satar, gider iki motor daha alır onu da kârına satar satar paraya para demezdim.. Bu arada benim motoruda satar, aldığım motorları satana kadar kullanır yanıma kâr ederdim :)

okurken bile başım döndü:p:cherry::cherry::cherry:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bir soruda ben sorayım 19750YTL'niz olsa hangi motoru alırdınız, ha birde 22500YTL'niz olsa hangi motoru alırdınız:queen:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
O kadar param olduğu zaman düşünürüm :)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Böyle kanka gibin bişey abi:p

Bu arada dün sabah için çok teşekkürler, noter güzeli seni:queen:

Ne demek abi... Ben teşekkür ederim... Daha önceden söyleyip işi halletmemiz lazımdı ama kısmet düneymiş :)

Noterdeki abla utandırdı beni ben 12'yi bulur diyordum... :queen:
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
79
Kira o kadar getiriyosa bende kiracılık yapardım :queen::queen:

Ama ben yine de 32 bin liram olsa gider motor alır kârına satar, gider bi motor daha alır onuda kârına satar, gider iki motor daha alır onu da kârına satar satar paraya para demezdim.. Bu arada benim motoruda satar, aldığım motorları satana kadar kullanır yanıma kâr ederdim :)

arkadaşım Motor alıp binip satmaktan nasıl kar ediliyor banada öğret ben motor aldım 2 ay bindim şimdi yarı fiyatına alıyorlar ya :(
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben bi motor amazdım ki :p

Bi tane CBR 600 RR ; Bi tane de cbf 250 aLırdım :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoş. Herkesin kendi zevkine kalmış birşey.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
1 honda cbr 125 --1 hyosung gt250r-- 1 tanede reno megane coupe 2002 model felan gerı kalan parada masraf parası olarak kalır :)

daha buyuk motor almak ısterdım ama amecıyım kullanamam hayatım boyunca 1 kere artcı olarak bıe bınmedım motora :D
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst