en azından gezilere gelirim kimse yüzüme bakmasa bile hiç deilse adım tırthan a çıkmaz:cherry::cat:
motorumda nisanda var yaza yetişir abicim istersen arkamda taşırım dicemde daha pişmem seninde panda cazzibenden kurtulman gerekicek:rendeer:
pınarla rakipmi yoo biz kumayızaynıyız biz aynı
![]()
en azından gezilere gelirim kimse yüzüme bakmasa bile hiç deilse adım tırthan a çıkmaz:cherry::cat:
motorumda nisanda var yaza yetişir abicim istersen arkamda taşırım dicemde daha pişmem seninde panda cazzibenden kurtulman gerekicek:rendeer:
pınarla rakipmi yoo biz kumayızaynıyız biz aynı
![]()
en azından gezilere gelirim kimse yüzüme bakmasa bile hiç deilse adım tırthan a çıkmaz:cherry::cat:
motorumda nisanda var yaza yetişir abicim istersen arkamda taşırım dicemde daha pişmem seninde panda cazzibenden kurtulman gerekicek:rendeer:
pınarla rakipmi yoo biz kumayızaynıyız biz aynı
![]()
ben aksam bu cumleye birebir sahit oldum camlıcadan bogaza atlıcaktım yani cok kotu bi sahneydi::crying::::arrow::
fotolara bak
ben ben ben ben ben gene ben:queen:
saol coşkunum aynı anlaştıımız gibi:cherry:
şaka bi yana fotolar içinde teşekkürler
son fotodaki keller furyası ii dikkatini çekmiş
yakında benide alırsınız aranıza:queen:
sıkıntın ne muharrem:cherry::cherry:
sen çıömışın hep zati bide arkandaki benide kapamışın koltuumdanda düşürüodun ooh zarardayım sayende:cat::cherry:
siz birbirine bakıpta hayeller kurarken(anladın sen onu:wiinkkbenm caresiz bakısım seslenişim ve beni yrm metreden duymayısınızın korkusu perişan etti beni aksam hasta oldum yatıyorum evde
![]()
ya timam sende hayret bişisin sora konuşalım en iyisi:cherry:
hakann abiii hiç fotomuz yok yanyana bi dahakine çektirelim!!!!
tamam,ne zaman,nerde,nasıl,kime çektiricez,nasıl bir havada::fool::::jester::
:queen::queen::queen
:queen: :queen: