hocam ben kel değilim teesüf ediyorum...
kendim kazıyorum, daha karizmatik oluyormuş, o nedenle :queen::queen:
hocam ben kel değilim teesüf ediyorum...
kendim kazıyorum, daha karizmatik oluyormuş, o nedenle :queen::queen:
Kazıdığın yerler belli olm.. Kimi kandırıyosun sen :queen::queen::queen:
abi solemiyim dedim ama kız haklı::belge::
tuçi kısım sende büyük hata etmişin yanıma oturmaka
benim göbeemden çıkmamışın doğal olarak
o zaman bundan sooraki foto çekilmernde şöle bi kolumun altına falan gir::winkwink::winkwink
bkz:
![]()
Yaav arkadaşlar, fotolara baktıkça hayıflanıyorum katılamadığımaale: Bütün arkadaşlarımızı bir daha ne zaman yakalarız bir arada kimbilir. Erhan, Pınar, Hakan Ağabey, babaçi, Aye Murat, Zeki, Tuğçe, edy Erdem, Uğurtan, Alper, Gelişim den İbo, ve daha sayamadıklarımın tamamı
ale:
denizcieylemin ailesi Kurban Bayramı için bizdeler, hem yol yorgunu hem hava da bozuk olduğundan kandıramadım. Bir ara ben kaçayım geleyim dedim ama denizcieylemin bakışları ile karşılaşınca vazgeçtim:mrgreen:
Herkesi çok özlemişiz, fotolarla avunuyoruz işte:cat: hepinize en içten selamlarımızı yolluyoruz:rendeer::rendeer:
Vallaa özlettiniz kendinizi bi hayli.. Yeter bu özlemlik artık bulun bi çaresini katılın bize :wiinkk:
Tamam Pınar Arkadaş, en kısa zamanda görüşelim, gerçekten yüzlerinize hasret kalmışızSevgilerimizle:rendeer:
yaa inanmıyorum tipim kereste gibi çıkmışr:
r:
Kaybolmasın diye evde unutmuşum :joker:Erhan yüzüğünü göremedim,ben yokken takmıyorsun sanırım????::158::::158::::158::
Kaybolmasın diye evde unutmuşum :joker: