[MT-İstanbul] Çamlıca'da buluşuyoruz / 16.12.2007 18.00

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkadaşlar dün tam duyulmadı ama CERRAHİ arkadaşımızın herkeze selamı vardı yoğun iş temposundan dolayı gelememiş
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
abi solemiyim dedim ama kız haklı::belge::

Bana dedi zaten.. Saçlarım döküldü yanlar açıldı kel kaldım yaşlı adamlara benzedim, bende kalanlarıda kazıtıp seksiii imajı vermeye çalışıyorum dedi:queen::queen::queen:

tuçi kısım sende büyük hata etmişin yanıma oturmaka
benim göbeemden çıkmamışın doğal olarak
o zaman bundan sooraki foto çekilmernde şöle bi kolumun altına falan gir::winkwink::winkwink
bkz:
s6301131ln6.jpg

Oh oh yine gamzeli çıkmışım:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Yaav arkadaşlar, fotolara baktıkça hayıflanıyorum katılamadığıma:pale: Bütün arkadaşlarımızı bir daha ne zaman yakalarız bir arada kimbilir. Erhan, Pınar, Hakan Ağabey, babaçi, Aye Murat, Zeki, Tuğçe, edy Erdem, Uğurtan, Alper, Gelişim den İbo, ve daha sayamadıklarımın tamamı:pale:
denizcieylemin ailesi Kurban Bayramı için bizdeler, hem yol yorgunu hem hava da bozuk olduğundan kandıramadım. Bir ara ben kaçayım geleyim dedim ama denizcieylemin bakışları ile karşılaşınca vazgeçtim:mrgreen:
Herkesi çok özlemişiz, fotolarla avunuyoruz işte:cat: hepinize en içten selamlarımızı yolluyoruz:rendeer::rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Yaav arkadaşlar, fotolara baktıkça hayıflanıyorum katılamadığıma:pale: Bütün arkadaşlarımızı bir daha ne zaman yakalarız bir arada kimbilir. Erhan, Pınar, Hakan Ağabey, babaçi, Aye Murat, Zeki, Tuğçe, edy Erdem, Uğurtan, Alper, Gelişim den İbo, ve daha sayamadıklarımın tamamı:pale:
denizcieylemin ailesi Kurban Bayramı için bizdeler, hem yol yorgunu hem hava da bozuk olduğundan kandıramadım. Bir ara ben kaçayım geleyim dedim ama denizcieylemin bakışları ile karşılaşınca vazgeçtim:mrgreen:
Herkesi çok özlemişiz, fotolarla avunuyoruz işte:cat: hepinize en içten selamlarımızı yolluyoruz:rendeer::rendeer:

Vallaa özlettiniz kendinizi bi hayli.. Yeter bu özlemlik artık bulun bi çaresini katılın bize :wiinkk:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay gene yapmısınız yapıcagınızı helal olsun :cat:
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
erhanyzkszmr4.jpg


Erhan yüzüğünü göremedim,ben yokken takmıyorsun sanırım????::158::::158::::158::
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
317
arkadaşlar buluşma ve yeri güzelde ah şu iş toplantıları olmazsa neyse bayrama bir buluşma ayarlarız artık sevgiler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst