[MT-İstanbul] Çamlıca'da buluşuyoruz / 16.12.2007 18.00

Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
en azından gezilere gelirim kimse yüzüme bakmasa bile hiç deilse adım tırthan a çıkmaz:cherry::cat:
motorumda nisanda var yaza yetişir abicim istersen arkamda taşırım dicemde daha pişmem seninde panda cazzibenden kurtulman gerekicek:rendeer:
pınarla rakipmi yoo biz kumayız :) aynıyız biz aynı:)

ben aksam bu cumleye birebir sahit oldum camlıcadan bogaza atlıcaktım yani cok kotu bi sahneydi::crying::::arrow::
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
en azından gezilere gelirim kimse yüzüme bakmasa bile hiç deilse adım tırthan a çıkmaz:cherry::cat:
motorumda nisanda var yaza yetişir abicim istersen arkamda taşırım dicemde daha pişmem seninde panda cazzibenden kurtulman gerekicek:rendeer:
pınarla rakipmi yoo biz kumayız :) aynıyız biz aynı:)

bence sen kimseyi ornek alma kendin gibi ol sana yeter motorun olmasada onemli degil motoru olanları da gordük yaz boyu :queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
en azından gezilere gelirim kimse yüzüme bakmasa bile hiç deilse adım tırthan a çıkmaz:cherry::cat:
motorumda nisanda var yaza yetişir abicim istersen arkamda taşırım dicemde daha pişmem seninde panda cazzibenden kurtulman gerekicek:rendeer:
pınarla rakipmi yoo biz kumayız :) aynıyız biz aynı:)

ahhh caaanımm...hemende yelkenleri suya indirdim valla...:p

kıyamam sana..taam sen prensessin...Pınar yaşlı ...ihtiyar heyeti olduğundan o Kraliçe...sen kendini onla kıyaslam...teksin...tabelada...:queen:


ne alıyon kısmetse prenses ballı börek tuçe...
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
abi senin beren vardı görünmezdi senin kafa ama:mrgreen:
cbr 125 alcam hihihi yubi....:cherry:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
fotolara bak
ben ben ben ben ben gene ben:queen:
saol coşkunum aynı anlaştıımız gibi:cherry:
şaka bi yana fotolar içinde teşekkürler
son fotodaki keller furyası ii dikkatini çekmiş
yakında benide alırsınız aranıza:queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
ben aksam bu cumleye birebir sahit oldum camlıcadan bogaza atlıcaktım yani cok kotu bi sahneydi::crying::::arrow::

sıkıntın ne muharrem:cherry::cherry:

fotolara bak
ben ben ben ben ben gene ben:queen:
saol coşkunum aynı anlaştıımız gibi:cherry:
şaka bi yana fotolar içinde teşekkürler
son fotodaki keller furyası ii dikkatini çekmiş
yakında benide alırsınız aranıza:queen:

sen çıömışın hep zati bide arkandaki benide kapamışın koltuumdanda düşürüodun ooh zarardayım sayende:cat::cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
sıkıntın ne muharrem:cherry::cherry:



sen çıömışın hep zati bide arkandaki benide kapamışın koltuumdanda düşürüodun ooh zarardayım sayende:cat::cherry:

siz birbirine bakıpta hayeller kurarken(anladın sen onu:wiinkk:) benm caresiz bakısım seslenişim ve beni yrm metreden duymayısınızın korkusu perişan etti beni aksam hasta oldum yatıyorum evde:p
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
siz birbirine bakıpta hayeller kurarken(anladın sen onu:wiinkk:) benm caresiz bakısım seslenişim ve beni yrm metreden duymayısınızın korkusu perişan etti beni aksam hasta oldum yatıyorum evde:p

ya timam sende hayret bişisin sora konuşalım en iyisi:cherry:

hakann abiii hiç fotomuz yok yanyana bi dahakine çektirelim!!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Yaa şimdi hangi birinize cevap vericem ben...

İyisimi siz takılın kafanıza göre :queen::queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
senin cevap vermene gerek yok ben ikimizin yerine topaarlıorum zati:mrgreen:
bişicikte kalmadı fotolarıda aldık bitti:)
bu arada BABAÇİ ye hala bi kaşık borcum var:)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Yok yok ben okudum hep bana hep bana demişsin benim gibi esip yağıp gürlememişsin.. Ben olsam esip yağıp gürlerdim :queen:
Yokluğumdan kelli çook dedikodum yapılmış çoooookk :queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
tuçi kısım sende büyük hata etmişin yanıma oturmaka
benim göbeemden çıkmamışın doğal olarak
o zaman bundan sooraki foto çekilmernde şöle bi kolumun altına falan gir::winkwink::winkwink
bkz:
s6301131ln6.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst