- Katılım
- 12 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,878
Hegemonya olacak Babocan...
O reis METEHAN abı acıkmıs
Hegemonya olacak Babocan...
vayy vayy...organizasyona bak be helal olsun...peki elma şekeri isteyen olsaydı oda bulunabilirmiydi acaba...![]()
O reis METEHAN abı acıkmıs.....
ben isteseydim bulunurdu:bounce::cherry:
Hegemonya olacak Babocan...
her yöne açığım...dakkem 200 ykr...
nası yani...ben istesem bulunmazmıydı yani...sende olup bende olmayan nekine...vahşi cazibe mevzusumu...:queen:benim panda cazibem yeter...AYE Boeıng al desem filo kurar bana be...:bounce:
her yöne açığım...dakkem 200 ykr...
nası yani...ben istesem bulunmazmıydı yani...sende olup bende olmayan nekine...vahşi cazibe mevzusumu...:queen:benim panda cazibem yeter...AYE Boeıng al desem filo kurar bana be...:bounce:
Türkçeyi kendisi öğrendide bize öğretiyo
Kadın bu kardeşim egomanyasına da alır hegomanyasına da alır, akıllı akıllı oturcan çizerler vallaa:queen:
Boing bulamasakta ayarlarız sana bi babafingo
Hem şimdi çark ettii, Olcan ne prensesi yaw:silent: çişli bunah kraliçe seni![]()
metehan abı uzulme bı dahakı bulusmaya gelebılırsem sana 1 elma sekerı 1 pamuk seker 1 de horoz sekerı alcam![]()
zeki arkadaşımıza çok teşekkür ediyoruz bundn snr emsal teşkil edicek bi buluşmaydı bu topici acana odetiolar hesabı![]()
Boing bulamasakta ayarlarız sana bi babafingo
Hem şimdi çark ettii, Olcan ne prensesi yaw:silent: çişli bunah kraliçe seni![]()
metehan abı uzulme bı dahakı bulusmaya gelebılırsem sana 1 elma sekerı 1 pamuk seker 1 de horoz sekerı alcam![]()
evet ne prensesi senle beni karıştırıo beni bu aralr senlede nası karışıosak:queen:
boşuna dil dökme:cherry:
almıosunuz ona ben alcam elma şikeri....
benden başkası almaas tezim doru çıkcak:cherry:
bence bu özel bi akşamdı
aslında tüm hesabı ödetmemek için ısrar ettik ama ne zeki nede mekan kabul etmedi neymiş hesabı toplu alıyorlarmış:cyclopsan
bence bu özel bi akşamdı
aslında tüm hesabı ödetmemek için ısrar ettik ama ne zeki nede mekan kabul etmedi neymiş hesabı toplu alıyorlarmış:cyclopsan
paşam sana güveniyorum...beni yolda bırakmezsin...:wiinkk:
abi Allah razı olsun...sağol...bana şeker veren kazanır...geleceğe yatırım...
Prenses neymiş..çok şişirmişler seni yavrım...patlarsın bi yerde...aslan gibim Pınar varkene..e naparsın ıssız adada 2 hatun varsa biri prenses olur biri Graliçe...:queen:siz rakipde istemezsiniz he...şanslısınız valla...at koşturuyonuz...ama yaz gezilerinde millet yüzünüze bakmaz söyliyim...hele senin motorun yok kimse muyatap olmaz...:queen: