[MT-İstanbul] Çamlıca'da buluşuyoruz / 16.12.2007 18.00

Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
her yöne açığım...dakkem 200 ykr...:p




nası yani...ben istesem bulunmazmıydı yani...sende olup bende olmayan nekine...:pvahşi cazibe mevzusumu...:queen:benim panda cazibem yeter...AYE Boeıng al desem filo kurar bana be...:bounce:

bi kere ben prensesim şikerim sevimliliğm yeter.. bi panda cazibesi benimkini geçemez.... abi aye sana almadı bana aldı işte ne kıskanıosun.....:cherry:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
her yöne açığım...dakkem 200 ykr...:p




nası yani...ben istesem bulunmazmıydı yani...sende olup bende olmayan nekine...:pvahşi cazibe mevzusumu...:queen:benim panda cazibem yeter...AYE Boeıng al desem filo kurar bana be...:bounce:

Boing bulamasakta ayarlarız sana bi babafingo:p

Hem şimdi çark ettii, Olcan ne prensesi yaw:silent: çişli bunah kraliçe seni:p
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
metehan abı uzulme bı dahakı bulusmaya gelebılırsem sana 1 elma sekerı 1 pamuk seker 1 de horoz sekerı alcam :)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Boing bulamasakta ayarlarız sana bi babafingo:p

Hem şimdi çark ettii, Olcan ne prensesi yaw:silent: çişli bunah kraliçe seni:p

evet ne prensesi senle beni karıştırıo beni bu aralr senlede nası karışıosak:queen:

metehan abı uzulme bı dahakı bulusmaya gelebılırsem sana 1 elma sekerı 1 pamuk seker 1 de horoz sekerı alcam :)

boşuna dil dökme:):cherry:
almıosunuz ona ben alcam elma şikeri....:)
benden başkası almaas tezim doru çıkcak:):cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
twoche abla küçük bi cocugun hayallerıyle oynadın ühüüü :salut:. sınav soruları pazar yada pazartesı gelır dedın pazar oldu gelmedı pazartesı oldu gelmedı. küstüm, spora gıdıom ben ßßyın :)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
resimleri koymaya başlayalım

zeki bu kadar kalabalık beklemiyordu galiba, beleş çayı duyan gelmiş :mrgreen:kesene bereket zeki kardeşim:rendeer:







 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
beklemiyordum açıkcası.benımde ılk bulusmamdı.cok guzel oldu gercekten .herkese tekrar tesekkurler.en kısa zamanda yenı bı bulusma duzenleyelım.
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
zeki arkadaşımıza çok teşekkür ediyoruz bundn snr emsal teşkil edicek bi buluşmaydı bu topici acana odetiolar hesabı:p:p
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
128
Oncelikle departed-e sonra da her kese cok tesekkurler. Cok guzel bir aksamdi.
Bir cogunuzla tanistim, super gecti. :rendeer:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
zeki arkadaşımıza çok teşekkür ediyoruz bundn snr emsal teşkil edicek bi buluşmaydı bu topici acana odetiolar hesabı:p:p

bence bu özel bi akşamdı

aslında tüm hesabı ödetmemek için ısrar ettik ama ne zeki nede mekan kabul etmedi neymiş hesabı toplu alıyorlarmış:cyclopsan
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Boing bulamasakta ayarlarız sana bi babafingo:p

Hem şimdi çark ettii, Olcan ne prensesi yaw:silent: çişli bunah kraliçe seni:p


paşam sana güveniyorum...beni yolda bırakmezsin...:wiinkk:



metehan abı uzulme bı dahakı bulusmaya gelebılırsem sana 1 elma sekerı 1 pamuk seker 1 de horoz sekerı alcam :)

abi Allah razı olsun...sağol...bana şeker veren kazanır...geleceğe yatırım...:p


evet ne prensesi senle beni karıştırıo beni bu aralr senlede nası karışıosak:queen:



boşuna dil dökme:):cherry:
almıosunuz ona ben alcam elma şikeri....:)
benden başkası almaas tezim doru çıkcak:):cherry:


Prenses neymiş..çok şişirmişler seni yavrım...:ppatlarsın bi yerde...aslan gibim Pınar varkene..e naparsın ıssız adada 2 hatun varsa biri prenses olur biri Graliçe...:queen:siz rakipde istemezsiniz he...şanslısınız valla...at koşturuyonuz...ama yaz gezilerinde millet yüzünüze bakmaz söyliyim...hele senin motorun yok kimse muyatap olmaz...:queen:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
bence bu özel bi akşamdı

aslında tüm hesabı ödetmemek için ısrar ettik ama ne zeki nede mekan kabul etmedi neymiş hesabı toplu alıyorlarmış:cyclopsan

evet bizde srduk onu toplu odiceksiniz snr halledin gbi sacma bi cumle cıktı adamlardan
ztn cogu kişi sevmedi camlıcayı sigara yuzenden illa tophanede dumana bogulucaklarms hava ısınsın yaz sıcagında gideriz artık bidaha:)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
paşam sana güveniyorum...beni yolda bırakmezsin...:wiinkk:





abi Allah razı olsun...sağol...bana şeker veren kazanır...geleceğe yatırım...:p





Prenses neymiş..çok şişirmişler seni yavrım...:ppatlarsın bi yerde...aslan gibim Pınar varkene..e naparsın ıssız adada 2 hatun varsa biri prenses olur biri Graliçe...:queen:siz rakipde istemezsiniz he...şanslısınız valla...at koşturuyonuz...ama yaz gezilerinde millet yüzünüze bakmaz söyliyim...hele senin motorun yok kimse muyatap olmaz...:queen:

en azından gezilere gelirim kimse yüzüme bakmasa bile hiç deilse adım tırthan a çıkmaz:cherry::cat:
motorumda nisanda var yaza yetişir abicim istersen arkamda taşırım dicemde daha pişmem seninde panda cazzibenden kurtulman gerekicek:rendeer:
pınarla rakipmi yoo biz kumayız :) aynıyız biz aynı:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst