- Katılım
- 12 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,878
galiba forumun yarısı almanyada yaşıyo ordaki hız sınırı olmayan mükemmel otobanlarda hız denemesi yapıyo
abi türkiyede 350-400 yapılacak yolu nerden buluyorsunuz 200-300 kglık aletlerle. yapanlar wardır mutlaka eywallah ama ne yalan söliyim bu okadarda inandırıcı gelmedi
yaw ben istanbul şarköy yolunda gaza yüklendim tam gaz 200e yaklaştım yokuş aşağı giderken sonra düz yola geldim ufak bi dalgalanma wardı yolda 4 teker yerden kesiliyordu nerdeyse okadar yıldır araba kullanıyorum + sürücü kursumuz war yıllardır da ders alıyorum. ben o anda bildiim tüm duaları okudum. yani 1100 kglık arabayla ben okadar zıpladım okadar savruldum 300 kglık aletle ne yalan söliim bana inandırıcı gelmio 200-250ye bile eywallah diyelim de 350 naptınız hocam siz yaa
Abıcım burdakı yapılan hızlar sehırler arası ıstanbul----ankara arası otobonda yapılıo ıstanbul ıcınde tabıkıde 340 yapamassın........veya 300 yapan var oda bebek --- sarıyer sahıl yolunda....
ben şimdiye kadar en fazla 360 gördüm, ne yani inanmıyomusunuz? hayabusada hemde, ibreye bi baktım son hız 360 yazıyo gördüm valla billa :mrgreen:
HE sen daha 100 yapmaya korkuosun be abı
Son düzenleme: