ibrenizde en fazla kaçı gördünüz...

Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
galiba forumun yarısı almanyada yaşıyo ordaki hız sınırı olmayan mükemmel otobanlarda hız denemesi yapıyo

abi türkiyede 350-400 yapılacak yolu nerden buluyorsunuz 200-300 kglık aletlerle. yapanlar wardır mutlaka eywallah ama ne yalan söliyim bu okadarda inandırıcı gelmedi

yaw ben istanbul şarköy yolunda gaza yüklendim tam gaz 200e yaklaştım yokuş aşağı giderken sonra düz yola geldim ufak bi dalgalanma wardı yolda 4 teker yerden kesiliyordu nerdeyse okadar yıldır araba kullanıyorum + sürücü kursumuz war yıllardır da ders alıyorum. ben o anda bildiim tüm duaları okudum. yani 1100 kglık arabayla ben okadar zıpladım okadar savruldum 300 kglık aletle ne yalan söliim bana inandırıcı gelmio 200-250ye bile eywallah diyelim de 350 naptınız hocam siz yaa

Abıcım burdakı yapılan hızlar sehırler arası ıstanbul----ankara arası otobonda yapılıo ıstanbul ıcınde tabıkıde 340 yapamassın........veya 300 yapan var oda bebek --- sarıyer sahıl yolunda....

ben şimdiye kadar en fazla 360 gördüm, ne yani inanmıyomusunuz? hayabusada hemde, ibreye bi baktım son hız 360 yazıyo gördüm valla billa :mrgreen:

HE sen daha 100 yapmaya korkuosun be abı :)))))
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
temde ilk defa 220 km hıza çıktığımda önüme araba atladı.zamanında müdahale sonucu(daha çok acemi şansı) sinek gibi yapışmaktan kurtuldum.artık 210'u geçiyorum.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Kaya34 Hasan kardeşimiz ben max. 2.78 gördüm ve yol bitti daha fazlasını yapamadım diyo :queen:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
cbr 125 le 145 gordum kanat taksak havalanırdım..
k1200 r ıle(tabıkı test surusunde) 230 235 cıvarı bısı gordum motor ucuyodu ama hıssettırmıyodu..
o gunden berı o hissi yasayamadım:)
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
359
hocam ne olursa olsun 980 kg lık bi araba 200 km hıza çıktığında ağırlığı 5 kg a düştüünü okumuştum siz 350den bahsediosunuz üstelik max 300 kg ağırlıkta tmm o hıza çıkılır gp yarışlarında çıkılıo ama yolda kum tanesi bile yok

şehirler arası yolların hepsinden gitmedim ama gittiklerimde ben 150 ile giderken bazen tırstıım oluo türkiyedeki yolların durumu malum ama çok güzel yerler warsa bilemiorum

22 yıldır istanbulluyum 300e çıkılcak yer ben dha görmedim tem yolu en ii olan yerlerden birisi orda bile çıkmak bende yemez çıkmadınız demiorum ama 350 fln bana aşırı abartı gelio
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
hocam ne olursa olsun 980 kg lık bi araba 200 km hıza çıktığında ağırlığı 5 kg a düştüünü okumuştum siz 350den bahsediosunuz üstelik max 300 kg ağırlıkta tmm o hıza çıkılır gp yarışlarında çıkılıo ama yolda kum tanesi bile yok

şehirler arası yolların hepsinden gitmedim ama gittiklerimde ben 150 ile giderken bazen tırstıım oluo türkiyedeki yolların durumu malum ama çok güzel yerler warsa bilemiorum

22 yıldır istanbulluyum 300e çıkılcak yer ben dha görmedim tem yolu en ii olan yerlerden birisi orda bile çıkmak bende yemez çıkmadınız demiorum ama 350 fln bana aşırı abartı gelio

motor için bilmiyorum ama araba ile ankara-sakarya arası 300 e de üstünede yeter bence, birde ankaradan konyaya giden bir yol varmış, namını çok duydum ama göremedim.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
170 gördüm önüme geçip yavaşlattılar yoksa daha fazla görücektim :(
Pınar; Atıyosun gibi geldi biraz. Çünkü senin önüne kimse geçmeye cesaret edemez. Kendin yavaşlamışındır.

Önceki motosikletimle Bolu Gerede arasında 210 civarı olmuştu. Şimdilerde 130 dan fazla yok ki gitsin.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
hocam ne olursa olsun 980 kg lık bi araba 200 km hıza çıktığında ağırlığı 5 kg a düştüünü okumuştum siz 350den bahsediosunuz üstelik max 300 kg ağırlıkta tmm o hıza çıkılır gp yarışlarında çıkılıo ama yolda kum tanesi bile yok

şehirler arası yolların hepsinden gitmedim ama gittiklerimde ben 150 ile giderken bazen tırstıım oluo türkiyedeki yolların durumu malum ama çok güzel yerler warsa bilemiorum

22 yıldır istanbulluyum 300e çıkılcak yer ben dha görmedim tem yolu en ii olan yerlerden birisi orda bile çıkmak bende yemez çıkmadınız demiorum ama 350 fln bana aşırı abartı gelio
Paşam kusura bakma bişey soracam..Konu dışı ama içimikemirdi..
Ferrari_tayfur la bi akrabalık varmı...:silent:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
hocam ne olursa olsun 980 kg lık bi araba 200 km hıza çıktığında ağırlığı 5 kg a düştüünü okumuştum siz 350den bahsediosunuz üstelik max 300 kg ağırlıkta tmm o hıza çıkılır gp yarışlarında çıkılıo ama yolda kum tanesi bile yok

şehirler arası yolların hepsinden gitmedim ama gittiklerimde ben 150 ile giderken bazen tırstıım oluo türkiyedeki yolların durumu malum ama çok güzel yerler warsa bilemiorum

22 yıldır istanbulluyum 300e çıkılcak yer ben dha görmedim tem yolu en ii olan yerlerden birisi orda bile çıkmak bende yemez çıkmadınız demiorum ama 350 fln bana aşırı abartı gelio

AGAm sen galıba bebek -- sarıyer --- ıstınye sahıl yolu gezmedın galıba dumduz mıs gıbı yol orda basan basana ıste galıba sen hıc yazın gece 3-4 de oralarda dolasmadın aboo sen ne dıon bı gutsen bı gorsen...


Zaten bızım malum turk erkeklerın %70 de kız hava atma hefezı vardır benım ne kız arkadasım oldu ne de olur..Bundan gazı alan arakadaslarımız basan basana....

SEn bence dene bı yazın gece dedıgım yerlerı ula usaklar mıstıg gıbı oluo dersın haheheheaheu

ORda basarsın yanı :D
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
yaa bu millet neler diyor öyle hız yapmak eskiden zormuş şimdi cocuk işi biri yok 200 250 filan çokmuş ben yapamammış artık uyanın bazı cahiller çok konuşuyor biliyormuş gibi valla bu konuyu sıktınız bee artık bazı arabalar bile 300ü zorluyor bide diyorlar motor bu hızı yapamaz valla baydınız verim parayı size sıkı bir hız turu attırayım da içiniz dışınıza çıksın ....
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
yaa bu millet neler diyor öyle hız yapmak eskiden zormuş şimdi cocuk işi biri yok 200 250 filan çokmuş ben yapamammış artık uyanın bazı cahiller çok konuşuyor biliyormuş gibi valla bu konuyu sıktınız bee artık bazı arabalar bile 300ü zorluyor bide diyorlar motor bu hızı yapamaz valla baydınız verim parayı size sıkı bir hız turu attırayım da içiniz dışınıza çıksın ....

:cat::cat::rendeer: agzına saglık kemal abı bazılar ınanmıo o kadar basıldıgına ama anlatamassın kı ıste....:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst