- Katılım
- 20 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,129
günaydın herkeze çamlıca yalan olursa bende zenci olayım2 saat dışarı çıktım neler dönmüş
şindi sabah beşiktaş yönünde dönmemizim sebebi bildiin yol eni ii yol mantığı:cat:
işin asıl garibi hasan peşinizdeyim diyipte kayboldu:mrgreen: dedim çok gazladım heralde yetişemedi
arkamda götemeyincede durup bakamadım, zati arkamda arka ayakları kırık bi mahlukatla gitmenin verdii zorluk sıkıntı hüsnü hüş-u içindeykene
dedim şindi durursam bi daha kalkamam:queen:
tencereye zayıfladın die farkettiği ve bunu forumada yazdıı için bi dahaki buluşmadaki çalını kavesini ısmarlamayı teklif ediorum:cherry: alında 4-5 kilo verdim ama:silent:
genel olarak güzel bi buluşmaydı
tekrarını yapıciz en kısa zamanda
çamlıca yalan olur çünkü 2 de kapanıo..
hem kemal gelmes oraya dövülcek taksici yok![]()
taksinin bol olduğu yerler olsun :queen:
Son düzenleme: