[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
ablası şu küçüğe bir cvp ver ya sabahtan beri sesleniyo yazık değilmi küçüğe
bu arada ben kaçar hadi iyi geceler hepinize
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
2 saat dışarı çıktım neler dönmüş:p
şindi sabah beşiktaş yönünde dönmemizim sebebi bildiin yol eni ii yol mantığı:cat:
işin asıl garibi hasan peşinizdeyim diyipte kayboldu:mrgreen: dedim çok gazladım heralde yetişemedi:p
arkamda götemeyincede durup bakamadım, zati arkamda arka ayakları kırık bi mahlukatla gitmenin verdii zorluk sıkıntı hüsnü hüş-u içindeykene
dedim şindi durursam bi daha kalkamam:queen:
tencereye zayıfladın die farkettiği ve bunu forumada yazdıı için bi dahaki buluşmadaki çalını kavesini ısmarlamayı teklif ediorum:cherry: alında 4-5 kilo verdim ama:silent::)
genel olarak güzel bi buluşmaydı
tekrarını yapıciz en kısa zamanda
çamlıca yalan olur çünkü 2 de kapanıo..
hem kemal gelmes oraya dövülcek taksici yok:p
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Ya ablam yapma ya bole aha pınar abla bısey yazmıs dıe 4 gozle beklerken hepsı olanlarda kor oluo off:( ne olurusun bı bak ablam .....off:(
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
2 saat dışarı çıktım neler dönmüş:p
şindi sabah beşiktaş yönünde dönmemizim sebebi bildiin yol eni ii yol mantığı:cat:
işin asıl garibi hasan peşinizdeyim diyipte kayboldu:mrgreen: dedim çok gazladım heralde yetişemedi:p
arkamda götemeyincede durup bakamadım, zati arkamda arka ayakları kırık bi mahlukatla gitmenin verdii zorluk sıkıntı hüsnü hüş-u içindeykene
dedim şindi durursam bi daha kalkamam:queen:
tencereye zayıfladın die farkettiği ve bunu forumada yazdıı için bi dahaki buluşmadaki çalını kavesini ısmarlamayı teklif ediorum:cherry: alında 4-5 kilo verdim ama:silent::)
genel olarak güzel bi buluşmaydı
tekrarını yapıciz en kısa zamanda
çamlıca yalan olur çünkü 2 de kapanıo..
hem kemal gelmes oraya dövülcek taksici yok:p

Ben indikten sonra yokluğumu hissettiğini söylemiştin ama.. Demek erdinçin dediği yalan söylemeyinki söylediklerinizi unutmayın sözü böyleymiş... Ya da sen alzaymırsın :queen::queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
off ablam off off cok ezıyet cektırdın ama ınsallah ılerıde affedersın kardesını off sımdı uyum dıcem ama ıcım hep sende sneı dusunuo off:( ınsallah ılerde barı konusursn offf:(
 
Katılım
16 Ocak 2007
Mesajlar
164
crayzboyone boşu boşuna yalvarıyosun pınar görmüyoki yazdıklarını, bize zulm ediyosun hepsi bu :farao:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Ben indikten sonra yokluğumu hissettiğini söylemiştin ama.. Demek erdinçin dediği yalan söylemeyinki söylediklerinizi unutmayın sözü böyleymiş... Ya da sen alzaymırsın :queen::queen:

e kısım farketmemek mümkünmü
ufacık scooter ın kolduunun en ucuna popomu emaneten koyabildim :queen:
ama indikten soora sol kolunu aramadım deil:wiinkk:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
e kısım farketmemek mümkünmü
ufacık scooter ın kolduunun en ucuna popomu emaneten koyabildim :queen:
ama indikten soora sol kolunu aramadım deil:wiinkk:

Kim dedi sana o kadar büyüt diye.. Sığmıyosun işte hiç bi yere :queen::queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
alaaa birazcık uyuduk niler dönmüş niler....:):mrgreen:
emin bey siz artçı olursanız pin rr a bende aye ye olurum kapışırız:mrgreen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
O kuyruk neden görünmez anladım ben :queen::queen::queen:

niye görünmez çok mu hızlı gider, yada ben öyle anladım gitti :mrgreen:

alaaa birazcık uyuduk niler dönmüş niler....:):mrgreen:
emin bey siz artçı olursanız pin rr a bende aye ye olurum kapışırız:mrgreen:

iyi olur valla pınar da rossi yi getirsin yarışalım :mrgreen: hem sen kapışmayı bırak vizeler ne alemde :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst