- Katılım
- 12 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,878
off..............................................
Son düzenleme:
ablası şu küçüğe bir cvp ver ya sabahtan beri sesleniyo yazık değilmi küçüğe
bu arada ben kaçar hadi iyi geceler hepinize
ablası şu küçüğe bir cvp ver ya sabahtan beri sesleniyo yazık değilmi küçüğe
bu arada ben kaçar hadi iyi geceler hepinize
sen ablasın yakışmazzzzzzzzzzzzzzzz
2 saat dışarı çıktım neler dönmüş
şindi sabah beşiktaş yönünde dönmemizim sebebi bildiin yol eni ii yol mantığı:cat:
işin asıl garibi hasan peşinizdeyim diyipte kayboldu:mrgreen: dedim çok gazladım heralde yetişemedi
arkamda götemeyincede durup bakamadım, zati arkamda arka ayakları kırık bi mahlukatla gitmenin verdii zorluk sıkıntı hüsnü hüş-u içindeykene
dedim şindi durursam bi daha kalkamam:queen:
tencereye zayıfladın die farkettiği ve bunu forumada yazdıı için bi dahaki buluşmadaki çalını kavesini ısmarlamayı teklif ediorum:cherry: alında 4-5 kilo verdim ama:silent:
genel olarak güzel bi buluşmaydı
tekrarını yapıciz en kısa zamanda
çamlıca yalan olur çünkü 2 de kapanıo..
hem kemal gelmes oraya dövülcek taksici yok![]()
Ben indikten sonra yokluğumu hissettiğini söylemiştin ama.. Demek erdinçin dediği yalan söylemeyinki söylediklerinizi unutmayın sözü böyleymiş... Ya da sen alzaymırsın :queen::queen:
e kısım farketmemek mümkünmü
ufacık scooter ın kolduunun en ucuna popomu emaneten koyabildim :queen:
ama indikten soora sol kolunu aramadım deil:wiinkk:
Kim dedi sana o kadar büyüt diye.. Sığmıyosun işte hiç bi yere :queen::queen:
onun içün arabala geziomya:mrgreen:
düşünsene r1 aldıımı
incecik kuyruk
görünmez altımda:queen::queen:
O kuyruk neden görünmez anladım ben :queen::queen::queen:
alaaa birazcık uyuduk niler dönmüş niler....:mrgreen:
emin bey siz artçı olursanız pin rr a bende aye ye olurum kapışırız:mrgreen: