[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
2 saat dışarı çıktım neler dönmüş:p
şindi sabah beşiktaş yönünde dönmemizim sebebi bildiin yol eni ii yol mantığı:cat:
işin asıl garibi hasan peşinizdeyim diyipte kayboldu:mrgreen: dedim çok gazladım heralde yetişemedi:p
arkamda götemeyincede durup bakamadım, zati arkamda arka ayakları kırık bi mahlukatla gitmenin verdii zorluk sıkıntı hüsnü hüş-u içindeykene
dedim şindi durursam bi daha kalkamam:queen:
tencereye zayıfladın die farkettiği ve bunu forumada yazdıı için bi dahaki buluşmadaki çalını kavesini ısmarlamayı teklif ediorum:cherry: alında 4-5 kilo verdim ama:silent::)
genel olarak güzel bi buluşmaydı
tekrarını yapıciz en kısa zamanda
çamlıca yalan olur çünkü 2 de kapanıo..
hem kemal gelmes oraya dövülcek taksici yok:p
günaydın herkeze çamlıca yalan olursa bende zenci olayım :p ozaman seçenek çok bulun bakalım bi yerler düşünün neresi olabilir ?

taksinin bol olduğu yerler olsun :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
günaydın herkeze çamlıca yalan olursa bende zenci olayım :p ozaman seçenek çok bulun bakalım bi yerler düşünün neresi olabilir ?

taksinin bol olduğu yerler olsun :queen:

Abı sen taksıcıyımı dovdun ya cok uzuldum varya ilk duydugumda tüh ya dedım ben olsaydım camdan dısarı fırlatırdım once arabanın ıcın pataklar sonra fırlat sonrada yere calardım ınsallah bıdahıkını ben kırarım sen devamını getırırsın :)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
günaydın herkeze çamlıca yalan olursa bende zenci olayım :p ozaman seçenek çok bulun bakalım bi yerler düşünün neresi olabilir ?

taksinin bol olduğu yerler olsun :queen:

hay hay kemal abi ne demek, istanbulun en büyük taksi durağına gideriz toplu olarak (tahminimce havaalanı taksileridir) meydan muharebesi çıkar ama benden söylemesi :mrgreen: ayrıca siyah boyanı her ihtimale karşı hazır tut çamlıca olmazsa zenci olacaksın ya :mrgreen: yer bulma konusundada ben pek tecrübeli olmadığım için bir şey söyleyemicem ne yazık ki.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
alaaa birazcık uyuduk niler dönmüş niler....:):mrgreen:
emin bey siz artçı olursanız pin rr a bende aye ye olurum kapışırız:mrgreen:

sen bana küsmüşün minikten öle duydum:salut:

niye görünmez çok mu hızlı gider, yada ben öyle anladım gitti :mrgreen:

iyi olur valla pınar da rossi yi getirsin yarışalım :mrgreen: hem sen kapışmayı bırak vizeler ne alemde :)
olüm karıştırma orasını
derin mevzuu o:queen:


günaydın herkeze çamlıca yalan olursa bende zenci olayım :p ozaman seçenek çok bulun bakalım bi yerler düşünün neresi olabilir ?

taksinin bol olduğu yerler olsun :queen:

taam moruk ta öle büyük bi durağın olduu yere gidersek bi temiz dayak yemeyelim, adamlar şindi meslektaşlık yapar çoğalırlar soora kafamız gözümüz patlamış buluşma resimleri koymayalım siteye:queen::queen:
buluruz bi yer buluruz, istte mekanmı yok abi:mrgreen:
şöle bi kaç gün geçsin hemen yaparız organizasyonu:cat:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Tuğçe varsa ben yokum.. Kemal varda taksici yoksa ben yine yokum.. Taksici var Kemal yoksa aman diyim kabak benim başıma patlar hiç yokum :queen: :queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Bana vurup kaçan taksiyi bulmuşlar.. Bodyguard olarak deli maviliyi de alsam mı yanıma acep :queen::queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
ya ne dionuz ala aşkına:)
b,iişi fdark ettim resimler bitmemiş:)
kemale laf yok kerete yapır sora:mrgreen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Bana vurup kaçan taksiyi bulmuşlar.. Bodyguard olarak deli maviliyi de alsam mı yanıma acep :queen::queen:

geçmiş olsun:pale: demekki taksicilerle geçmişte de mevzular olmuş, anlaşılan siz baya bi tecrübelisiniz, c.tesi akşamı "şunun camını indireyimmi" derken mübalağa yapmıyormuşsunuz demekki tebrik ederim:)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
geçmiş olsun:pale: demekki taksicilerle geçmişte de mevzular olmuş, anlaşılan siz baya bi tecrübelisiniz, c.tesi akşamı "şunun camını indireyimmi" derken mübalağa yapmıyormuşsunuz demekki tebrik ederim:)

Evet seke seke gidip cidden taksinin camını indiricektim.. Çantaları filan orda sahipsiz bırakamadım yoksa çoktan alçıyı taksicinin kafasında kırardım :queen::queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Evet seke seke gidip cidden taksinin camını indiricektim.. Çantaları filan orda sahipsiz bırakamadım yoksa çoktan alçıyı taksicinin kafasında kırardım :queen::queen:

alçı varsa ben varım:queen:
ben gördüm baktım zat,i sana kalkıodun hafiften ben herif bizi düşürmeden kendim indim attım kendimi motordan:cherry:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
adı üstünde işte adi mikrop:farao: yalnız pınar yeni ekolüm sensin helal olsun valla :)
Thanks janıımmmm :):p
deliydi o zati bi sorunu vardı yanii:pr:
Yaa sonra bi daha geldi Kemale ileri geri konuşuyo girin çabuk içeri dedim ayaamın altına almıyım.. Söz dinliyolar allahtan yalancı çıkmadım :)

Sabahta otoparkçı gelmiş Hasanı götürmeye çalışıyo gelin abi barıştıralım sizi diye.. "Hayır göndermiyorum dedim Hasanıda tuttum gitmiyosun bi yere otur oturduğun yere" dedim adamıda babola havale ettim alın şunu şurdan dedim :queen:

Ne yalan söyliyim bi dediğimi iki etmediler vallaa :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst