[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Allah size akıl fikir versin...:queen:

Jinekolojik...hematolojik...patolojik...psikiyatrik tedaviye ihtiyacınız var...:pvalla aklıma tarikatlar geldi...muhtemelen bir tarikata üyesiniz...ve kıyametin kopacağını düşünerek yeraltına giren psikolonjik maynak tarikatlardan birinin üyeleri olma yolunda emin adımlarla ilerliyorsunuz...:p


Tarikat Lideri kim onu deyin...

Huzur Pınardamı...yoğsam Tuçedemi...:p

Vallaa Tuğçe herzamanki gibi sabahlama dedi ama yine kendi kaçtı sabahlamadı:queen::queen::queen:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
gkn anlat bakalım sabah ayrılırken hemen uçtunuz bizde ileride bekliyorduk gelceksiniz diye :pale:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
yahu 3 tane vizem var pazar sabahı huzurla uyanıp çalıştım insaf 2 puçuğa kadar ordaydım ... ayarlarız sabahlamalı bi tane daha:)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Allah size akıl fikir versin...:queen:

Jinekolojik...hematolojik...patolojik...psikiyatrik tedaviye ihtiyacınız var...:pvalla aklıma tarikatlar geldi...muhtemelen bir tarikata üyesiniz...ve kıyametin kopacağını düşünerek yeraltına giren psikolonjik maynak tarikatlardan birinin üyeleri olma yolunda emin adımlarla ilerliyorsunuz...:p


Tarikat Lideri kim onu deyin...

Huzur Pınardamı...yoğsam Tuçedemi...:p

Meteyi an çomağı hazırla valla bende şimdi diyodum metehan abim nerde diye.:cherry:

Huzur istisnasız tuğçede abi:p
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
Allah size akıl fikir versin...:queen:

Jinekolojik...hematolojik...patolojik...psikiyatrik tedaviye ihtiyacınız var...:pvalla aklıma tarikatlar geldi...muhtemelen bir tarikata üyesiniz...ve kıyametin kopacağını düşünerek yeraltına giren psikolonjik maynak tarikatlardan birinin üyeleri olma yolunda emin adımlarla ilerliyorsunuz...:p


Tarikat Lideri kim onu deyin...

Huzur Pınardamı...yoğsam Tuçedemi...:p


:queen::queen::queen::queen: HUZUR İSLAMDA :cat::cat::cat::cat::cat:


Abi hafta sonu sendeyiz dimi...?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Vallaa Tuğçe herzamanki gibi sabahlama dedi ama yine kendi kaçtı sabahlamadı:queen::queen::queen:

tuçe demek kuyuya taşı attı...maynak tuçe...e sizde öğleye kadar çıkaramadınız demek taşı:p...mekan sahabısıları size küfür falan etmedilermi...72 saatlik müşterilere antipati yokmu peki...mesai saati diye bişey yokmu be kırmançilerde...uyurken çay kafe içmediğinize göre :queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Allah size akıl fikir versin...:queen:

Jinekolojik...hematolojik...patolojik...psikiyatrik tedaviye ihtiyacınız var...:pvalla aklıma tarikatlar geldi...muhtemelen bir tarikata üyesiniz...ve kıyametin kopacağını düşünerek yeraltına giren psikolonjik maynak tarikatlardan birinin üyeleri olma yolunda emin adımlarla ilerliyorsunuz...:p


Tarikat Lideri kim onu deyin...

Huzur Pınardamı...yoğsam Tuçedemi...:p

huzur bizim pirlikteliğimizde:bounce:

tuçe demek kuyuya taşı attı...maynak tuçe...e sizde öğleye kadar çıkaramadınız demek taşı:p...mekan sahabısıları size küfür falan etmedilermi...72 saatlik müşterilere antipati yokmu peki...mesai saati diye bişey yokmu be kırmançilerde...uyurken çay kafe içmediğinize göre :queen:

yok abi onlarla uyunuyo zati orda rahat ortam evindemiş gibim....
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
zavallım zati bi durdu düşündü kemali rencide etmek istemedi :queen:
Farkettim pek bi zavallıydı :queen::queen:
tuçe demek kuyuya taşı attı...maynak tuçe...e sizde öğleye kadar çıkaramadınız demek taşı:p...mekan sahabısıları size küfür falan etmedilermi...72 saatlik müşterilere antipati yokmu peki...mesai saati diye bişey yokmu be kırmançilerde...uyurken çay kafe içmediğinize göre :queen:
Yok daha çok seviyolar sabahlayan müşterileri.. Canları sıkılmıyo hem :)
Onlara 7/24 mesai var abi mesai saatleri içinde az çalıştıkları saatlerde biz bikaç çay istedik işte:)
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
Allah size akıl fikir versin...:queen:

Jinekolojik...hematolojik...patolojik...psikiyatrik tedaviye ihtiyacınız var...:pvalla aklıma tarikatlar geldi...muhtemelen bir tarikata üyesiniz...ve kıyametin kopacağını düşünerek yeraltına giren psikolonjik maynak tarikatlardan birinin üyeleri olma yolunda emin adımlarla ilerliyorsunuz...:p


Tarikat Lideri kim onu deyin...

Huzur Pınardamı...yoğsam Tuçedemi...:p

yok be abi ne tarikatı bizi almazlar önce sakal bırakmak lazın en uzunundan:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Meteyi an çomağı hazırla valla bende şimdi diyodum metehan abim nerde diye.:cherry:

Huzur istisnasız tuğçede abi:p

Mırro abi Tuçenin bir halleri vardı görsen gülmekten altına işersin ...bak anlatayım...demişin hadi 1000 RR la bi tur attırıyım falan...kızın eli ayağına dolaştı...nası koşuyo senin peşinden...nası heyecanlı...bir telaş bir panik...bir tatlı heyecfan yani...görmelisin...tuçe gidiyomusun dedim...mırıl mırıl bişeyler dedi senin yanına uçtu...hani olur ya küçük bir veledin ilk bisikletine binişi anı gibi ...görmelisin...motorun üzerinde kalbi pıt pıt atmıştır ya...:ptoy bunnar abi be...hayatın baharı ambiansı...:p

Pınarı pindirsen artcı nerde o heyecan...hödö hödö bas gaza diye birde seni kırbaçlar valla arkandan çimdikler...:queen:


:queen::queen::queen::queen: HUZUR İSLAMDA :cat::cat::cat::cat::cat:

ona şüphe yok len...:wiinkk:


Abi hafta sonu sendeyiz dimi...?


bendeyiz anam....:queen:..Tüysüz Tarkan.. By Tost...Ayı Selçuk...ve ben Panda Han:p Voltranı oluşturucaz...bebelere öğretim şu okeyi...:bounce:


siz misket oynarken ben çift okeye dönüyodum şekerim...:p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
ya bi yanlış anlaşılma olmuş o gün gökhan ile konuştumda, galiba ben sebep oldum bu yanlış anlaşılmaya kusura bakmayın :pale:
Nasıl olmuş yanlış anlama bende merak ettim şimdi..
yok be abi ne tarikatı bizi almazlar önce sakal bırakmak lazın en uzunundan:queen:
Sendeki sakal deilmiydi??? Ben sakala benzetmiştim halbuki :cherry:
bu haftasonu bilem olabilir oolmayabilirde... durun hemen kalkış olmasın ayarlarız bişiler.....
:cherry: uyumicam timam beee aaaa:)
Yok kısım bi daha ben gaza gelmiycem... Sen yine son anda bahane bulur gidersin ben kalırım sabaha kadar orda :p
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
Nasıl olmuş yanlış anlama bende merak ettim şimdi..

Sendeki sakal deilmiydi??? Ben sakala benzetmiştim halbuki :cherry:

Yok kısım bi daha ben gaza gelmiycem... Sen yine son anda bahane bulur gidersin ben kalırım sabaha kadar orda :p

yok yok ben bıyık bırakacam da alt yapıyı kuruyorum yani hazırlık aşamasında :queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Mırro abi Tuçenin bir halleri vardı görsen gülmekten altına işersin ...bak anlatayım...demişin hadi 1000 RR la bi tur attırıyım falan...kızın eli ayağına dolaştı...nası koşuyo senin peşinden...nası heyecanlı...bir telaş bir panik...bir tatlı heyecfan yani...görmelisin...tuçe gidiyomusun dedim...mırıl mırıl bişeyler dedi senin yanına uçtu...hani olur ya küçük bir veledin ilk bisikletine binişi anı gibi ...görmelisin...motorun üzerinde kalbi pıt pıt atmıştır ya...:ptoy bunnar abi be...hayatın baharı ambiansı...:p

Pınarı pindirsen artcı nerde o heyecan...hödö hödö bas gaza diye birde seni kırbaçlar valla arkandan çimdikler...:queen:





...:p

ilk defa binmedim ama muratın sürüşü peh peh peh:cat:
güzel annatmışın ama:)
yalnız seninle ve pınarla resmimiz vardı o nirde yaaaaaaa
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst